TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Dam pracę

SOCIAL MEDIA & ADVANCED SUPPORT EXPERT

Data wstawienia: 2014-09-30 11:09
Data ważności: 2014-11-29
Województwo: Małopolskie

Main responsibilities:
 Provide support to clients in travel industry sector (via telephone, e-mail, chat)
 Handle all enquiries from easyJet Customers via Facebook and Twitter
 Respond to queries sent directly by Client
 Notify customers of any changes in their journey
 Cooperation with customers with special needs during travel
 Work with colleagues to ensure Clients expectations are meet
Candidate profile:
 Excellent written and oral skills in German, Italian, or Spanish
 Good command of the English language
 Excellent customer care and proactive attitude
 Confident, flexible and results oriented approach,
 Be positive, enthusiastic and proactive outlook,
 Willingness to work on shifts

Benefits:
 Competitive salary (plus extra bonuses)
 Attractive benefits package
 Full-paid appropriate training
 Private medical care for you and for your family (including dental care after upgrading package)
 Employee Referral Award Program
 Great development opportunities in an international, fast - paced company
 A multicultural, great working environment
 Fast recruitment process taking 2-3 weeks, with a ‘remote’ application systems


Ogłoszeniodawca

Firma: Serco



Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa

Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję