Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Dział: Szkolenia
Interaktywny trening umiejętności sprzedażowych 19-20.2012
Data wstawienia: 2012-11-28 11:18Data ważności: 2012-12-12
Województwo: Mazowieckie
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego.
Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl
PLAN SZKOLENIA
1. PRZYGOTOWANIE- KLUCZOWY CZYNNIK WZMACNIAJĄCY POZYCJĘ HANDLOWCA
Siła sprzedaży- trzy rodzaje dostępnych zasobów
Analiza potencjalnych interesów klienta
Wiedza rynkowa- znajomość aktualnej pozycji rynkowej potencjalnego klienta
Sprzedaż doradcza jako sposób na zdobywanie przyczółków u klienta konkurencji
2. PSYCHOLOGICZNA SYLWETKA KLIENTA
4typy klientów
Potrzeby i oczekiwania danego typu
Sposób komunikacji z określonym typem klienta
Potrzeby psychologiczne i merytoryczne klientów
3. JAK DOPASOWAĆ SIĘ DO KLIENTA
Pierwsze wrażenie, czyli dokonywanie podświadomej pierwszej oceny
Potrzeby psychologiczne i merytoryczne każdego z typów
4. RZECZYWISTA SYTUACJA KLIENTA, CZYLI CO POWINIENEM WIEDZIEĆ NA TEMAT KLIENTA
Zadawanie trudnych pytań jako sposób dochodzenia do sedna sprawy- lejek pytań
Parafraza- metoda na skupienie uwagi i poprawne zrozumienie
Klasyfikacja, czyli zadawanie pytań w celu konkretyzacji szczegółów
Aktywne słuchanie i narzędzia kontroli rozmowy
5. PREZENTACJA PRODUKTU OFERTY
Model- Cecha, Zaleta, Korzyść- sprzedawanie korzyści, a nie właściwości
Język straty- uświadomienie utraconych korzyści
Sztuka perswazji jak efektywnie przekonywać
Bądź pewny, że wiesz, co sprzedajesz. Trójpolowa analiza oferty
Produkt czy relacja- co stanowi podstawę w procesie pozyskiwania
6. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA
A. Zastrzeżenia cenowe- techniki obrony ceny
Cena, dlaczego straszy?
Jak zaprezentować produkt, nie mówiąc o cenie
jak prowadzić rozmowę, aby cena była tylko jednym z wielu elementów negocjacji ?
Kiedy rozmawiamy o cenie - jak ją pokazać ?
B. Właściwe reagowanie na "zagrywki" klienta
"ile to kosztuje i dlaczego tak drogo?"
"tylko cena mnie interesuje"
"taka jest polityka firmy"
"wiem, że możecie mi dać lepszą cenę!!! i tak na mnie zarobicie"
"ja znam ten Rynek, wiem ile to kosztuje"
"u konkurencji mam lepsze warunki
7. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA
A. Zastrzeżenia dotyczące konkurencji- gotowe rozwiązania na wyjście z impulsu
"jesteście drożsi niż konkurencji"
"jestem zadowolony ze swojego dostawcy"
"zmiana dostawcy to zamieszanie i bałagan"
8. SPECYFIKA NEGOCJACJI CENOWYCH
Sfera porozumienia w negocjacjach cenowych- cena graficzna, a oferta wstępna
Negocjacje cenowe ze strony sprzedającego
Negocjacje handlowe ze strony kupującego
"Śmieszne pieniądze" i inne taktyki w negocjacjach cenowych
Sztuka czynienia ustępstw, a "syndrom zwycięzcy"
9. FINALIZACJA SPRZEDAŻY
Finalizowanie zaczyna się od początku
Zielone światła do finalizowania
Ogłoszeniodawca
Firma: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
E-mail: d.blechowski@mcs.edu.pl
Komórki w samolotach dozwolone!
Medale dla wyjątkowych trunków z winiarni Superiore
Niemcy: wycieczki autokarowe do Polski coraz bardziej popularne
Małopolski Szlak Architektury Drewnianej otwarty jeszcze do końca września
W Gdańsku powstanie morskie muzeum
0,76 mln osób odwiedziło w 2005 roku Auschwitz-Birkenau!
Ranking najwolniejszych miast Europy - Warszawa na trzecim miejscu
Nowe zasady współpracy Worldspan i Expedia
Oddawanie paszportów w hotelach jest bezprawne?
Chorwackie miasto Novi Vinodolski walczy o Złoty Kwiat Europy
Ukraina w NATO = mniej rosyjskich turystów na Krymie?
Kraków: bilet parkingowy kupisz w parkomacie lub za pomocą KKM