TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Szkolenia

Interaktywny trening umiejętności sprzedażowych 19-20.2012

Data wstawienia: 2012-11-28 11:18
Data ważności: 2012-12-12
Województwo: Mazowieckie

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej.

Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego.

Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl

PLAN SZKOLENIA
1. PRZYGOTOWANIE- KLUCZOWY CZYNNIK WZMACNIAJĄCY POZYCJĘ HANDLOWCA

Siła sprzedaży- trzy rodzaje dostępnych zasobów
Analiza potencjalnych interesów klienta
Wiedza rynkowa- znajomość aktualnej pozycji rynkowej potencjalnego klienta
Sprzedaż doradcza jako sposób na zdobywanie przyczółków u klienta konkurencji

2. PSYCHOLOGICZNA SYLWETKA KLIENTA

4typy klientów
Potrzeby i oczekiwania danego typu
Sposób komunikacji z określonym typem klienta
Potrzeby psychologiczne i merytoryczne klientów

3. JAK DOPASOWAĆ SIĘ DO KLIENTA

Pierwsze wrażenie, czyli dokonywanie podświadomej pierwszej oceny
Potrzeby psychologiczne i merytoryczne każdego z typów

4. RZECZYWISTA SYTUACJA KLIENTA, CZYLI CO POWINIENEM WIEDZIEĆ NA TEMAT KLIENTA

Zadawanie trudnych pytań jako sposób dochodzenia do sedna sprawy- lejek pytań
Parafraza- metoda na skupienie uwagi i poprawne zrozumienie
Klasyfikacja, czyli zadawanie pytań w celu konkretyzacji szczegółów
Aktywne słuchanie i narzędzia kontroli rozmowy

5. PREZENTACJA PRODUKTU OFERTY

Model- Cecha, Zaleta, Korzyść- sprzedawanie korzyści, a nie właściwości
Język straty- uświadomienie utraconych korzyści
Sztuka perswazji jak efektywnie przekonywać
Bądź pewny, że wiesz, co sprzedajesz. Trójpolowa analiza oferty
Produkt czy relacja- co stanowi podstawę w procesie pozyskiwania

6. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA

A. Zastrzeżenia cenowe- techniki obrony ceny

Cena, dlaczego straszy?
Jak zaprezentować produkt, nie mówiąc o cenie
jak prowadzić rozmowę, aby cena była tylko jednym z wielu elementów negocjacji ?
Kiedy rozmawiamy o cenie - jak ją pokazać ?

B. Właściwe reagowanie na "zagrywki" klienta

"ile to kosztuje i dlaczego tak drogo?"
"tylko cena mnie interesuje"
"taka jest polityka firmy"
"wiem, że możecie mi dać lepszą cenę!!! i tak na mnie zarobicie"
"ja znam ten Rynek, wiem ile to kosztuje"
"u konkurencji mam lepsze warunki

7. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA

A. Zastrzeżenia dotyczące konkurencji- gotowe rozwiązania na wyjście z impulsu

"jesteście drożsi niż konkurencji"
"jestem zadowolony ze swojego dostawcy"
"zmiana dostawcy to zamieszanie i bałagan"

8. SPECYFIKA NEGOCJACJI CENOWYCH

Sfera porozumienia w negocjacjach cenowych- cena graficzna, a oferta wstępna
Negocjacje cenowe ze strony sprzedającego
Negocjacje handlowe ze strony kupującego
"Śmieszne pieniądze" i inne taktyki w negocjacjach cenowych
Sztuka czynienia ustępstw, a "syndrom zwycięzcy"

9. FINALIZACJA SPRZEDAŻY

Finalizowanie zaczyna się od początku
Zielone światła do finalizowania


Ogłoszeniodawca

Firma: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
E-mail: d.blechowski@mcs.edu.pl



Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję