Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Forum grupa: Baza turystyczna
Otwarto hotel kontrolowany przez smartfonaData wysłania: 2018-03-06 04:58 Autor: Czytelnik IP automatAktualność: Dzięki aplikacji dostępnej zarówno na urządzenia z Androidem, jak i iOSem, hotelowi goście mogą obsługiwać praktycznie wszystkie usługi za pomocą jednego przycisku: rezerwować pokoje, rejestrować się w hotelu bez kolejki nawet na 48 godzin przed przyjazdem, wybrać piętro, na którym będą nocować czy konkretny pokój. Dzięki wykorzystaniu połączenia Bluetooth smartfon osoby podróżującej stanowi jednocześnie klucz do hotelowego pokoju, a w przypadku późnego przybycia do hotelu również do wejścia głównego do hotelu. Aplikacja umożliwia również ustawienie temperatury w pokoju, nawet z odległości 10 000 km. Dodatkowa usługa sprzątania oraz prośba "Nie przeszkadzać" czy zamówienie taksówki również mogą zostać ustawione zdalnie. Płatność jest dokonywana w aplikacji, a cały proces można stale monitorować - rachunek zostaje przesłany do aplikacji i na podany adres e-mail. Przy opuszczaniu hotelu również nie jest potrzebna obsługa hotelowa, co skraca procedurę wymeldowania. Płatności kartą (a wkrótce przez PayPal) są równie bezpieczne i wygodne. Aby móc dokonywać powyższych czynności hotel udostępnia bezpłatne WiFi. Wsparcie techniczne jest zapewnione 24 godziny na dobę - niezależnie od miejsca pobytu gościa - poprzez media społecznościowe: Facebook, Messenger, Whatsapp, Skype, iMessage etc. Dodatkowa pomoc jest dostępna także poprzez infolinię. Tam, gdzie wymagają tego lokalne regulacje, aplikacja może wymagać podania danych osobowych, skanu paszportu lub dowodu czy elektronicznego podpisu potrzebnego przy opuszczaniu hotelu. Proces odbywa się przy zachowaniu zasad ochrony danych osobowych. Personel sprzątający otrzymuje listę zadań bezpośrednio na swoje smartfony, a system przypisuje zadania poprzez specjalny algorytm. Pokój, do którego przyjeżdża danego dnia gość, otrzymuje wysoki priorytet, a kiedy go opuszcza od razu jest sprzątany dzięki natychmiastowemu powiadomieniu w systemie. Gość otrzymuje powiadomienie o możliwości wprowadzenia się jak tylko pokój jest gotowy. Goście mogą rezerwować trzy rodzaje pokoi o powierzchni od 18 do 36 mkw: superior, deluxe i junior. Wystrój pokoi stanowi trójwarstwowa szklana ściana tworząca przestrzenną iluminację. Trzy pokoje na poziomie tarasu mają widok na dziedziniec. Dodatkową atrakcję zawiera tylne malowanie fasady budynku widoczne z tarasu: przy użyciu aplikacji LARA AR, ściana ożywa i wyświetla się na niej film wyjaśniający zasady działania aplikacji TMRW Hotels. Smakowa woda mineralna oraz przekąski są dostępne w minibarach bezpłatnie, a pokoje typu junior są wyposażone również w ekspresy do kawy. W każdym pokoju znajduje się telewizor plazmowy z opcją smart TV. Na parterze w lobby mieści się również bar. Miejsce jest także przygotowane do organizacji warsztatów i degustacji.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyNiezły wynik lotniska w Radomiu
Nowe weekendowe połączenie Ryanair
Ruszają nowe połączenia czarterowe z Wroclaw Airport
Lufthansa otworzy nowe połączenie z Katowic
Uruchomiono lotniskowe centrum edukacyjno-rozrywkowe
Szybszy dojazd na wrocławskie lotnisko