TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

150 polskich turystów koczowało na lotnisku w Heraklionie

Data wysłania: 2008-06-05 12:27 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Usterka samolotu Centralwings spowodowała, że blisko 150 polskich turystów przez całą środę (4.06.08) koczowało na lotnisku w Heraklionie na Krecie.

Turyści chcący wrócić do Polski od godziny 10 rano czekali na jakąkolwiek informację na temat odlotu - mówiła jedna z czekających Anna Błaszczuk.

Wczasowicze byli klientami biur podróży Neckermann i Triada. Wypoczywali dwa tygodnie w różnych częściach wyspy.

Start samolotu był niemożliwy, bo wykryto nieszczelność przewodu hydraulicznego - powiedział rzecznik prasowy Centralwings Kamil Wnuk.

Przed godziną 22 turyści zostali poproszeni o opuszczenie hali odlotów, bo mieli udać się do hotelu.

    • Klienci Triady i Neckermanna czekali cały dzień na samolot 

      [2008-06-05 12:27 80.55.115.*]

      Postoje centrala zaczynają być na porządku dziennym, a to dopiero początek sezonu :/   odpowiedz »

    • Klienci Triady i Neckermanna czekali cały dzień na samolot 

      [2008-06-05 19:46 193.242.104.*]

      a co robili w tym czasie piloci wycieczek to w ich obowiazkach jest informacja turystow i dochodzenie praw w tym wypadku hoteli   odpowiedz »

      • Klienci Triady i Neckermanna czekali cały dzień na samolot 

        [2008-06-06 04:20 58.8.69.*]

        Z informacji m.in. GW wynika, że nikt nie wiedział o której zdołają usunąć usterkę. Ten przewód musieli dostarczyć z Polski. Więc jeżeli załoga nie miała pojęcia jak długo to potrwa to o czym mieli informować pasażerów?   odpowiedz »

      • Klienci Triady i Neckermanna czekali cały dzień na samolot 

        [2008-06-10 16:03 85.128.51.*]

        Trzeba się cieszyć, że usterka została wykryta jeszcze przed odlotem i że turyści dotarli zdrowo do domów po zapewne udanych wakacjach. Lotnisko w Heraklionie jest i tak jednym z najlepszych greckich lotnisk.
        A piloci wycieczek nie są chłopcami do bicia i nie mogą wiedzieć więcej, niż personel techniczny odpowiedzialny za usuwanie usterek. Te trzeba usuwać nie szybko, a porządnie - widać awaria była nielekka, skoro naprawa tyle trwała.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję