Zmiany w Ecco Holiday
Data wysłania: 2014-01-13 10:02 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Ecco Holiday, po etapie sprzedaży przedpremierowej, wprowadziło pełną ofertę wyjazdów na sezon 2014. Wydanie nowego katalogu zbiegło się z przeprowadzką do nowej siedziby firmy. Wśród innych planów na ten rok poznański touroperator zapowiada kontynuację strategii poszerzającej portfolio produktowe.
"Podobnie, jak rok temu, nasza sprzedaż wyjazdów na kolejny sezon ruszyła 6 grudnia. Potraktowaliśmy ten etap jako swego rodzaju sondę, odkładając nieco premierę pełnego katalogu." - mówi Grzegorz Płókarz, prezes zarządu Ecco Holiday. W ten sposób mogliśmy przetestować i wyselekcjonować najlepsze rozwiązania. Można powiedzieć, że to nasi klienci w głównej mierze ułożyli naszą ofertę produktową na kolejny sezon" - dodaje.
Tak, jak w minionych latach, oferta Ecco Holiday to uzupełniające się wyjazdy czarterowe oraz produkty oparte o rejsy tanimi liniami lotniczymi. W porównaniu do ubiegłego roku podział ten jest bardziej zrównoważony. Loty czarterowe dotyczą kierunków takich, jak np.: Turcja, Bułgaria, najpopularniejsze wyspy Greckie, czy Egipt.
Od stycznia Ecco Holiday działa w nowej siedzibie. Firma przeniosła się do biurowca Winogrady Business Center, położonego przy Al. Solidarności. Jak wyjaśnia zarząd spółki, zmiana związana jest z planami inwestycyjnymi. Biuro kontynuuje strategię rozbudowy oferty produktowej, by poszerzać swoje możliwości operacyjne. Aby wdrażać kolejne zmiany potrzebne były nowe rozwiązania techniczne, szczególnie w dziedzinie infrastruktury IT, stąd między innymi konieczność przeprowadzki. W miejscu dotychczasowej siedziby pozostaje flagowy salon firmowy.
W ramach strategii poszerzania zakresu działalności prowadzonej przez Ecco Holiday, do struktur poznańskiego operatora włączono także spółkę ASK 1, która wesprze rozwój linii produktowej Ecco System, czyli marki, pod którą w sieci agencyjnej prowadzona jest sprzedaż produktów finansowych.
W ofercie Ecco Holiday na sezon 2014 dostępne będą takie destynacje jak Grecja, Turcja, Hiszpania (część kontynentalna oraz Wyspy Kanaryjskie), Malta, Bułgaria, Egipt, Chorwacja. Organizator przypomina, że zgodnie ze swoją polityką bezpieczeństwa obejmuje ochroną ubezpieczeniową wszystkie wpłaty swoich klientów. Pod marką Ecco Travel, firma organizuje także wyjazdy egzotyczne, natomiast w ramach dywersyfikacji działalności obsługuje także projekty biznesowe (pod marką Ecco Business) oraz prowadzi w swojej sieci agencyjnej sprzedaż produktów niezwiązanych z turystyką (w tym ubezpieczenia, pomoc prawną, itp.).
Przedstawiciele touroperatora informują, że tak realizowana polityka Ecco Holiday pozwoliła osiągnąć za rok 2013 zysk netto w wysokości ok. 8 mln zł.
[usunięto] [2014-01-13 10:02 185.5.99.*] [wypowiedź została usunięta] odpowiedz »
Nowy katalog Ecco Holiday [2014-01-13 22:22 95.108.114.*] Ja współpracuję z nimi od początku. Dużo się przez te lata zmieniło, ale teraz mają większy porządek. W jeden dzień faktura, w drugi prowizja. I tak powinno być! odpowiedz »
Nowy katalog Ecco Holiday [2014-01-14 00:20 77.253.207.*] nie wiem kto ich sprzedaje??? ja kiedyś sporo sprzedawałam ale od numeru gdy wzięli klientów pieniądze a potem obracali pół roku i po pół roku oddali a klienci stracili możliwość first minute tylko zostali postawieni pod ścianą a ecco nie miało żadnych alotmentow na hotele ani na loty - boję się następnego numeru!!! nie ryzykuę klientów zmarnowanego urlopu odpowiedz »
Nowy katalog Ecco Holiday [2014-01-13 10:30 91.198.97.*] odpowiedz »
|