Nowe funkcjonalności w systemie TOM
Data wysłania: 2013-10-22 14:55 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: System TOM informuje o przygotowaniu nowej odsłony systemu. Według zapowiedzi mają się w nim znaleźć nowe funkcjonalności.
System będzie składał się z maski rezerwacyjnej (gdzie zostaną dodane nowe funkcjonalności) i drugiego kroku, gdzie można zmienić liczbę osób, pokoi, wyżywienie czy też pokój - po czym założyć rezerwację. Według zapewnień przedstawicieli operatora systemu jest to odpowiedź na zgłaszane przez agentów sugestie.
Wyszukiwanie po cenie całościowej
Wyszukiwanie ceny będzie odbywać się po całej konfiguracji - pozwoli to uniknąć sytuacji, gdzie cena od osoby dorosłej określa miejsce w wynikach wyszukiwania, pomimo np. dużo wyższej niż w innych ofertach ceny za dziecko.
Grupowanie ofert po kraju i hotelu - porównanie najlepszych ofert kilku wybranych hoteli w jednym momencie
Na pierwszym kroku rezerwacyjnym agenci otrzymają informacje w jakiej cenie są wycieczki do innych krajów - co pozwoli na zasugerowanie klientowi innej destynacji w przystępnej cenie. Zostało także wdrożone grupowanie po hotelu, gdzie nowością jest porównanie ofert z wielu wybranych przez agenta hoteli, a nie tylko z jednego.
Tworzenie osobnych kart wyszukiwania dla różnych klientów
Na pierwszym kroku można stworzyć zakładkę dla jednego klienta, wyszukać dla niego oferty i jeżeli później pojawi się potrzeba wyszukania oferty dla innego klienta - po prostu można dodać nową zakładkę, by nie tracić poprzednich ustawień kryteriów i wyników wyszukiwania.
Wyszukiwanie oferty według wcześniej wybranych kryteriów
Jeżeli zdarza się często korzystać z pewnego rodzaju wyszukiwania, np. Egipt, All Inclusive, powyżej 4 gwiazdek, samolotem z wybranego miasta - aby nie wybierać w kryteriach za każdym razem tej konfiguracji można utworzyć przycisk nad wyszukiwarką, w którym zaznacza się i nazywa te kryteria. Jedno kliknięcie spowoduje automatyczne podstawienie predefiniowanych kryteriów, bez potrzeby marnowania czasu. Agent może stworzyć wiele przycisków skrótów do kryteriów, co spowoduje przyśpieszenie obsługi klienta.
Filtrowanie wyszukanych wyników po dowolnych kryteriach
Oferty wyszukane można filtrować według uznania Agenta - np. jeżeli nie wybrano przy szukaniu wyżywienia, a chcemy przejrzeć oferty tylko z All Inclusive lub tylko jeden z trzech krajów - nie ma potrzeby ponownego wyszukiwania, wystarczy filtrowanie oferty. Dodatkowo każdy użyty filtr jest w pełni widoczny i w każdej chwili można go wyłączyć, a także przejść ponownie do oglądania pełnej oferty.
Rezerwacja wielu pokoi
Przy wyszukiwaniu oferty na kilka pokoi, np. dla grupy znajomych - można wybrać "Rezerwacje grupowe", ustawić odpowiednią liczbę pokoi i osób w nich przebywających. W ten sposób można wyeliminować ryzyko, że zabraknie miejsc dla np. czwartego pokoju.
Oferty zapamiętane w schowku do wykorzystania nawet po ponownym zalogowaniu się do systemu
System pozwala na tworzenie stałych schowków, dowolne ich nazywanie i umieszczenie w każdym z nich ofert, które będą widoczne do czasu usunięcia ich. Oznacza to, że jeżeli Agent znalazł 3 oferty, które klienta interesują, po umieszczeniu ich w schowku (który nazywa się np. od imienia lub nazwiska klienta) będą one widoczne dzień, dwa, trzy później i będą dostępne "od ręki". Nie ma potrzeby ponownego wyszukiwania.
Informacja o długości ważności rezerwacji opcjonalnej już na drugim kroku
Już na drugim kroku widać ile klient ma czasu na podjęcie decyzji o zakupie wycieczki u agenta. Przed założeniem rezerwacji Agent może poinformować klienta, że ma np. dobę lub 6 godzin na tę decyzję i nie dowie się po założeniu rezerwacji, że został krótki czas rezerwacji opcjonalnej.
Przycisk "Dokonaj ponownie"
Po założeniu rezerwacji opcjonalnej można szybko założyć drugą na tę samą wycieczkę - aby to uczynić należy kliknąć w przycisk "Dokonaj ponownie". System sprawdzi, czy ofertą wciąż jest dostępna i jeżeli tak, przeniesie nas do założenia kolejnej rezerwacji. Dodatkowo jeżeli wcześniej założono rezerwację opcjonalną i została ona po pewnym czasie anulowana, a klient chcę z niej skorzystać - można wejść w daną rezerwację, wcisnąć "Dokonaj ponownie" i w parę sekund wznowić opcję bez potrzeby ponownego wyszukiwania i wpisywania danych.
Niewykorzystany w danym miesiącu rabat za dokonane rezerwacje przechodzi na kolejne 12 miesięcy
Każda rezerwacja pomniejsza abonament o 5 złotych. Jeżeli w wyniku rezerwacji następny miesiąc jest dostępny już w gratisie, a pojawiają się kolejne rezerwacje - kumulują się one na jeszcze następny miesiąc, obniżając abonament. W sezonie można wyrobić kilka miesięcy darmowych do przodu.
Tworzenie ofert z możliwością zapisu w formacie PDF
Agent ma możliwość stworzenia szybko oferty dla klienta w PDF - na pierwszym kroku z kilku wybranych wycieczek, na drugim kroku z jednej, a także zrobić porównanie cenowe dla jednej wycieczki, zmieniają np. formę wyżywienia - raz wybierając HB, drugi raz All Inclusive.
Nowe funkcjonalności w systemie TOM [2013-10-22 14:55 77.254.158.*] WOW! zapowiada się nieźle. Byłbym zainteresowany współpracą, kiedy będzie można go zobaczyć / przetestować? odpowiedz »
Nowe funkcjonalności w systemie TOM [2013-10-22 15:02 89.68.150.*] Nareszcie . Czekam na to od dawna! :) Jednak bluevendo nie mogło im nie pomóc się rozwinąć!!!! ~Ela odpowiedz »
Nowe funkcjonalności w systemie TOM [2013-10-23 19:57 83.8.143.*] No wreszcie zapowiada się system z prawdziwego zdarzenia, zobaczymy jak nowy system się sprawdzi. Pisze się pierwszy do użytkowania. - Tadek odpowiedz »
|