TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Rainbow Tours rozszerza Tour Guide

Data wysłania: 2011-10-29 06:06 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
W sezonie lato 2012 Rainbow Tours przewidział wprowadzenie do globalnego użytku Systemu Tour Guide. Zastosowanie tego rozwiązania w znaczący sposób podniesie poziom świadczonych usług i rozwiąże problem komunikacji między pilotem/przewodnikiem, a grupą. To prawdziwy przełom zwłaszcza w obsłudze bardziej licznych grup.

Systemem Tour Guide Rainbow Tours posługuje się już od wiosny 2011 roku. W początkowej fazie objęto nim wycieczki do krajów Europy Środkowej, Włoch i na Bałkany. Wprowadzenie tej innowacji spotkało się z dużym uznaniem ze strony klientów i skorzystało z niego prawie 3,5 tys. osób. W katalogu na lato 2012 klientów spotka prawdziwa niespodzianka i prawie 70 programów objazdowych z systemem bezprzewodowego oprowadzania grup. Dzięki temu Rainbow Tours będzie jedynym dużym touroperatorem na rynku, który kompleksowo korzysta z takiego udogodnienia.

- Musimy być innowacyjni , musimy wprowadzać zmiany - mówi Katarzyna Bednarek - koordynator z Akademii Rainbow Tours - Dla nas najważniejsze jest wysoka jakość usług, poczucie komfortu i bezpieczeństwo klienta. Dzięki Systemowi Tour Guide wszyscy uczestnicy grupy mają możliwość słuchania objaśnień przewodnika i pilota, także dalszej odległości, w pełnym komforcie. Teraz każdy klient w bardzo wygodny sposób w pełni uczestniczy w zwiedzaniu a wycieczka staje się bardziej interesująca.

System działa w bardzo prosty sposób. Na początku wycieczki klienci otrzymują odbiornik oraz słuchawki. Odbiornik po zakończeniu imprezy oddają pilotowi. Istnieje możliwość regulacji poziomu natężenia głosu. Pilot wycieczki zostaje wyposażony w nadajnik oraz mikrofon. Tour Guide System może być wykorzystywany zarówno w obiektach muzealnych, statkach wycieczkowych jak i w całkowicie otwartej przestrzeni.

    • Tour Guide w Rainbow Tours 

      [2011-10-29 06:06 60.242.18.*]

      świetny pomysł, brawo !!!   odpowiedz »

      • Tour Guide w Rainbow Tours 

        [2013-09-16 23:46 37.8.213.*]

        a dla kogo te bravo - dla tych cwaniaków ? co wyciągają dodatkową kasę   odpowiedz »

    • Tour Guide w Rainbow Tours 

      [2011-10-29 23:44 89.76.152.*]

      Taki system juz dawno jest stosowany w innych krajach. Japonczycy juz nigdzie nie poruszaja sie bez takiego sytemu w grupie. Nareszcie ktos zadbal o narzedzie pracy przewodnika- glosu.   odpowiedz »

    • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

      [2011-10-30 00:25 195.69.80.*]

      Szkoda że nikt nie napisał że ten system dodatkowo kosztuje klienta :)   odpowiedz »

      • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

        [2011-10-30 23:06 87.206.48.*]

        cudownie ale drogo!na koszt klienta.   odpowiedz »

        • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

          [2011-11-07 21:35 87.206.48.*]

          To jest oczywiście,,dla dobra klienta"tak przy okazji aby biuro zarobiło ale koszty są tylko klienta.I do tego się chalą ,,innowacją''czy ,,nowością"która jest znana w całej Europie od kilku lat,tyle że na normalnych nie cwaniackich zasadach.....   odpowiedz »

          • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

            [2011-11-16 17:04 80.50.54.*]

            Co znaczy na "cwaniackich zasadach"? To, że touroperator podnosi jakość obsługi klienta, podnosi jakość pracy swoich pilotów czy przewodników to są te właśnie zasady? Czy uważasz, że klient nie zapłaci tych kilkunastu euro więcej do całej imprezy otrzymując za to lepszą jakość zwiedzania?

            Ktoś słusznie zauważył, że to standard na zachodzie - tyle że nie w Polsce... Wystarczy spojrzeć, ile biur zapewnia te systemy swoim klientom... Jest Nomada, która jako pierwsza te systemy wprowadziła, jest VIAGGI.PL - oni kompleksowo na wszystkich, ALMATUR - który miał je w tym roku na wszystkich imprezach włoskich. Teraz RAINBOW TOURS - i chwała za to tym wszystkim, którzy myślą. Nie wiem, gdzie tu widzisz Szanowny Przedmówco miejsce na dodatkowy zysk biura - urządzenia przecież kosztują i nie mają ich za darmo...   odpowiedz »

            • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

              [2012-10-02 13:27 77.242.233.*]

              Jakie kilkanaście euro??? Za sam system tour guide z mężem zapłaciliśmy razem 84 euro !!! Nie sadzicie że to przesada???   odpowiedz »

              • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

                [2012-10-08 10:18 91.193.73.*]

                Ciekawe.... a z której konkurencji dali ci zlecenie na pisanie takich bzdur?   odpowiedz »

            • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

              [2017-09-21 00:24 188.146.100.*]

              Wszystko OK. Tylko jak widzę, nie są to małe pieniądze. Właśnie wykupiłam wycieczkę i dopłata to 210 USD. Uważam,że jest to okradanie ludzi w tak zwanych białych rękawiczkach. A jeśli tak Państwo dbacie o poprawę jakości waszych usług to proszę wliczyć to w cenę ostateczną jaka klient musi zapłacić, a nie płatne na miejscu!!!!!   odpowiedz »

    • Tour Guide w Rainbow Tours 

      [2011-10-31 15:14 83.29.82.*]

      Mieliśmy ten system już parę razy w czasie wycieczki z Explorerem bez opłat dodatkowych, fajna sprawa jak ginął sygnał oznaczało że grupa daleko w przodzie :)   odpowiedz »

    • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

      [2011-11-02 18:13 2.227.129.*]

      Boze o czym tu mowa?? To standart na swiecie.. Podstawa! Nie wyobrazam sobie chodzic po Rzymie i nie miec sluchawek dla grupy! Nawet przy 10 osobach to konfort niesamowity. Nie wiem czym sie ty chwalic...   odpowiedz »

      • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

        [2013-09-16 23:42 37.8.213.*]

        Nie nawidzę tego systemu. To wyciąganie pieniędzy od klientów. Wredni naciągacze.   odpowiedz »

        • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

          [2016-02-29 10:27 37.8.212.*]

          Zgadzam się ztą wypowiedzią.   odpowiedz »

    • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

      [2013-06-25 12:58 83.5.195.*]

      Byłem uczestnikiem wycieczki do Hiszpanii organizowanej przez RAINBOW TOURS w maju 2013 . Trasa wycieczki była interesująca i właściwie wybrana. Nie mam zastrzeżeń do hoteli ,wyżywienia i transportu.
      Jestem jednak zaskoczony i oburzony wysokością opłaty za wynajem urządzenia GuideTour , za które zapłaciłem 59 Euro w ramach wydatków osobistych tj. 145 Euro. Taka kwotę zapłacił każdy uczestnik wycieczki. Prześledziłem oferty handlowe na tego typu urządzenie i dowiedziałem się że zestaw, dokładnie taki jakim dysponowaliśmy w czasie wycieczki na 50 osób kosztuje 11 do 12 000 zł.
      Z prostego liczenia wynika że tylko jedna wycieczka zakupiła dla Rainbow Tours zestaw nagłaśniający. Następne wycieczki też będą pałcić po 59 Euro na głowę, ale za ten sam zestaw. Jest to spora kwota pieniędzy przekazywana z ręki do ręki bez żadnej faktury. Można policzyć że w skali miesiąca nielegalnie ktoś zarobi bez wysiłku ok 45 - 50 000 zł na jednym zestawie tylko.   odpowiedz »

    • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

      [2013-06-26 16:25 78.88.233.*]

      Witam,
      Kupię bony wakacyjne lub vouchery specjalne Rainbow Tours na użytek własny-wakacje z rodziną.
      zainteresowanych sprzedażą proszę o kontakt poprzez formularz lub 500/499/818   odpowiedz »

    • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

      [2014-04-30 10:11 87.207.234.*]

      I bardzo dobrze! w ogóle mam wrażenie, że Rainbow Tours to jedno z najszybciej rozwijających się biur podróży zarówno pod względem technologii jak i jakości obsługi klienta.   odpowiedz »

    • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

      [2015-01-18 21:51 46.232.129.*]

      Zapraszamy Państwa do korzystania z usług naszej wypożyczalni sprzętu Tour Guide. Informujemy, że od stycznia tego roku dysponujemy nowym zestawem urządzeń firmy INTEK model RP-800, który jest zasilany również nowym zestawem akumulatorów Eneloop.

      W celu uzyskania szczegółowych informacji zachęcamy do zapoznania się z nasza storna internetową:
      ws-tourguide.pl

      Wystawiamy faktury VAT!

      Wypożyczalnia systemu TOUR GUIDE
      ul. Zana 11a
      20-601 Lublin   odpowiedz »

      • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

        [2016-07-05 12:44 37.7.144.*]

        Miałam okazję korzystać z systemu tour guide http://systemtourguide. com/portfolio-item/okayo-wt-300/ podczas wycieczki do Włoch organizowanej przez wasze biuro podróży. Z początku do tematu podchodziłam bardzo sceptycznie, później jednak bardzo spodobała mi się cała idea urządzenia. Jest to spore udogodnienie dla wszystkich zwiedzającyc.   odpowiedz »

    • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

      [2016-06-30 10:11 5.60.245.*]

      Wprowadzenie systemu tour guide zdecydowanie poprawiło standard wycieczek. Nareszcie nie trzeba stać tuż przy przewodniku aby cokolwiek słyszeć. Korzystałem z tego urządzenia podczas ostatnich dwóch sezonów urlopowych i byłem bardzo zadowolony. O dokładnie z tego sprzętu http://systemtourguide. com/portfolio-item/okayo-wt-300/, nawet jak spadło na ziemię się nie popsuło ;)   odpowiedz »

    • Rainbow Tours rozszerza Tour Guide 

      [2016-10-31 21:05 94.75.124.*]

      Także korzystałem z systemów tour guide, ciężko znaleźć niezawodne urządzenie bo ostatnie zakupione przeze mnie urządzenia już niestety nie działają. Na prawdę bardzo fajna sprawa z tymi cudeńkami, moje bardzo szybko się rozładowywały dlatego szukałem nowych, które będą na pewno lepsze pod względem baterii i wytrzymałości, na tej stronie mają całkiem fajną ofertę i chyba się zdecyduję systemtourguide. com/portfolio-item/okayo-wt-300/ polecam poczytać o ich urządzeniach   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję