TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Koniec rozmów o przejęciu przez Sfinksa trzech marek gastronomicznych

Zakończyły się rozmowy dotyczące potencjalnej fuzji w branży gastronomicznej. Sfinks Polska chciał wykupić trzy znane marki gastronomiczne.


To się jednak nie uda. Spółka Sfinks Polska w komunikacie giełdowym poinformowała, że rezygnuje z negocjacji, które dotyczyły wykupienia marek gastronomicznych należących do Cafe Contact oraz Inwento.

Rozmowy dotyczyły trzech marek gastronomicznych, a mianowicie "Meta Seta Galareta", "Meta Disco" i "Funky Jim". W maju spółka informowała o zawarciu umowy intencyjnej, której wynikiem miało być nabycie wyżej wymienionych marek. O planach transakcji pisaliśmy w aktualności Sfinks rozważa przejęcie trzech marek gastronomicznych

Jednocześnie spółka nie wyklucza w przyszłości współpracy z właścicielami ww. marek w zakresie innym niż objęty prowadzonymi dotychczas negocjacjami - informują władze spółki w komunikacie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Sfinks Polska restauracja negocjacje sieć restauracji cafe contact inwento




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję