Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Koniec rozmów o przejęciu przez Sfinksa trzech marek gastronomicznych
Zakończyły się rozmowy dotyczące potencjalnej fuzji w branży gastronomicznej. Sfinks Polska chciał wykupić trzy znane marki gastronomiczne.
To się jednak nie uda. Spółka Sfinks Polska w komunikacie giełdowym poinformowała, że rezygnuje z negocjacji, które dotyczyły wykupienia marek gastronomicznych należących do Cafe Contact oraz Inwento.
Rozmowy dotyczyły trzech marek gastronomicznych, a mianowicie "Meta Seta Galareta", "Meta Disco" i "Funky Jim". W maju spółka informowała o zawarciu umowy intencyjnej, której wynikiem miało być nabycie wyżej wymienionych marek. O planach transakcji pisaliśmy w aktualności Sfinks rozważa przejęcie trzech marek gastronomicznych
Jednocześnie spółka nie wyklucza w przyszłości współpracy z właścicielami ww. marek w zakresie innym niż objęty prowadzonymi dotychczas negocjacjami - informują władze spółki w komunikacie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Wzrosty na rynku franczyzy. Także w gastronomii
Wyspy Kanaryjskie promują nowe połączenia do Polski
Zmniejszy się tempo inwestycji na polskich lotniskach?
Emirates podpisuje umowę z amerykańskimi przewoźnikami
Cały rok darmowych lotów liniami lotniczymi Wizz Air?
Rekordowa liczba turystów w Wieliczce
CBA znów na lubelskim lotnisku
Hotel w Warszawie sprzedany Katarczykom
Zamknięto dwa lokale Burger Kinga w Moskwie
McDonald zamierza przenieść swoją bazę podatkową do Wielkiej Brytanii
W Budwie przyjęto priorytety dla turystyki
Emirates publikuje raport środowiskowy
Przyjęto projekt nowej dyrektywy dotyczącej turystyki
Wzrasta sprzedaż whisky w Polsce
easyJet poleci z Krakowa do Mediolanu
Roztocze 2009 - Ankieta posezonowa