Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Ryanair nawiązuje współpracę z Amadeus
Linie lotnicze Ryanair i firma Amadeus poinformowały dziś o zawarciu umowy dystrybucyjnej, która zapewni użytkownikom systemu Amadeus dostęp do szerokiego zakresu taryf lotniczych i pełnej oferty usług dodatkowych przewoźnika za pośrednictwem technologii light ticketing.
Porozumienie obejmuje również nowe taryfy Business Plus stworzone przez przewoźnika z myślą o potrzebach korporacji i osób podróżujących służbowo. W pakietach tych uwzględniono takie elementy jak: elastyczna modyfikacja biletu, 20-kilogramowy limit bagażu, ekspresowe przejście przez kontrolę bezpieczeństwa na lotnisku, pierwszeństwo wejścia na pokład oraz wybór miejsc premium.
Dzięki zawartej umowie użytkownicy systemu Amadeus nie będą musieli uiszczać żadnych dodatkowych opłat podczas rezerwacji usług linii lotniczej, mając jednocześnie dostęp do tych samych taryf, które znajdują się w innych kanałach dystrybucyjnych przewoźnika, w tym na jego stronie internetowej.
Nawiązana współpraca stanowi ważny krok w realizacji strategii Ryanair, zakładającej dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców. "Cieszymy się z partnerstwa z firmą Amadeus, która dostarcza technologię zapewniającą nam duże możliwości dotarcia do klientów biznesowych i korporacyjnych. Obsługując ponad 27 proc. naszych klientów podróżujących służbowo, kontynuujemy nasze wysiłki, których celem jest udoskonalenie najlepszych usług dla biznesu w Europie dzięki niższym taryfom, większej punktualności lotów i dostosowanym usługom w ramach taryfy Business Plus. Dla osób podróżujących służbowo, korporacji i firm TMC podpisana dziś umowa oznacza większy dostęp do naszych niskich taryf lotniczych i największej europejskiej sieci połączeń." - skomentował Michael O’Leary, CEO, Ryanair.
"Ryanair jest jedną z niskokosztowych linii lotniczych, dlatego jesteśmy zachwyceni, że przewoźnik dostrzegł wartość współpracy z Amadeus przy rozszerzaniu swojego zasięgu, wydajności i możliwości w zakresie merchandisingu. Nasza technologia umożliwi biurom podróży dokonywanie rezerwacji usług przewoźnika w łatwy i bezproblemowy sposób. Dla użytkowników systemu Amadeus zawarta umowa jest wyrazem naszego zaangażowania w innowacyjność, której celem jest udostępnienie naszym klientom jak najbogatszej oferty lotniczej." - powiedział Holger Taubmann, SVP Distribution, Amadeus.
Wykorzystanie technologii Amadeus, zaprojektowanej specjalnie z myślą o tanich liniach lotniczych, zapewnia prostotę użytkowania biurom podróży współpracującym zarówno z liniami Ryanair, jak i z firmą Amadeus. Dzięki podejściu, które polega na podróżowaniu bez biletu (ang. ticketless), dynamicznie zmieniające się taryfy i usługi dodatkowe są włączone do systemu Amadeus za pośrednictwem łącza XML.
Doświadczenia użytkowników systemu Amadeus w zakresie rezerwacji biletów i usług dodatkowych Ryanair będą dokładnie takie same, jak w przypadku każdej innej rezerwacji lotniczej - nastąpi pełna integracja wszystkich elementów operacji, począwszy od wyszukiwania oferty, przez rezerwację, aż po procesy back-office, z dynamicznie zmieniającymi się taryfami i usługami w czasie rzeczywistym.
Obecnie ponad 70 niskokosztowych przewoźników wybrało Amadeus na swojego partnera w zakresie dystrybucji, a ich rezerwacje przez system Amadeus wzrosły o 21 proc. w 2013 roku. Wprowadzenie łącza XML w 2007 roku pozwoliło niskokosztowym liniom lotniczym korzystać z większego zasięgu i wydajności w kanale dystrybucyjnym agencyjnych biur podróży bez komplikacji związanych z tradycyjnymi procesami sprzedaży biletów lotniczych.
Usprawnienia technologiczne light ticketing firmy Amadeus zostały po raz pierwszy wdrożone przez tanią linię lotniczą w 2013 roku, umożliwiając agentom biur podróży wycenianie, rezerwowanie i nadawanie numeru rezerwacji w taki sam sposób, jak w przypadku dokonywania tych operacji u tradycyjnych przewoźników.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Skąd Polacy przylecą na
Dokąd polecą Polacy w okresie
Kolejny przewoźnik pod lupą
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Ariadna: agent rezerwuje bezpiecznie
TUI, BA, LH i easyJet na czarnej liście
Kawiarnie przyciągną franczyzobiorców?
Na tatrzańskich szlakach będzie można spotkać wolontariuszy
Wizy do USA - prezentacja Trade & Travel Company
Ile dni w roku spędzają na urlopie Europejczycy?
Pociągiem PKP Intercity na Puchar Świata do Zakopanego
Wrocław ma nowe połączenia: do Rzymu i Berlina
Krakowski Radisson Blu nominowany do World Travel Awards