Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Biura podróży zacieśniają współpracę z przewoźnikami
Airberlin wdrożył rozwiązanie Amadeus Ancillary Services (AAAS), zapewniając sobie możliwość dystrybucji oferty usług dodatkowych poprzez biura podróży, własną stronę internetową oraz inne kanały, w tym call centers i kasy biletowe.
Rozwiązanie pozwala biurom podróży w Niemczech, Austrii i Szwajcarii na oferowanie dodatkowego bagażu, możliwości wyboru miejsc oraz posiłków przy wykorzystaniu rozwiązania EMD (ang. Electronic Miscellaneous Document), a także wspomaga agentów w dostarczaniu podróżnym usług bardziej dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.
EMD, branżowy standard elektronicznej wymiany informacji, ułatwia dystrybucję i realizację płatności za usługi dodatkowe. Jest również częścią inicjatywy IATA dotyczącej e-usług, która ma na celu eliminację zużycia papieru i usprawnienie realizacji wielu procesów.
Linia Airberlin wykorzystuje również Amadeus EMD do dystrybucji swoich wybranych usług opcjonalnych w Czechach, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Łotwie, Litwie, Norwegii, Hiszpanii i Szwecji.
AAAS jest rozwiązaniem typu end-to-end, zgodnym ze standardami branżowymi, które umożliwia użytkownikom oferowanie usług poprzez wszystkie kanały. Amadeus posiada zintegrowany, unikalny, interaktywny katalog na swojej platformie sprzedaży dla biur podróży, która szczegółowo przedstawia zakres dostępnych usług dodatkowych oferowanych przez linie lotnicze. Dzięki temu biura podróży mogą szybko i efektywnie przeglądać, rezerwować oraz sprzedawać ekskluzywne usługi dodatkowe. Zawartość katalogu - usługa oraz jej opis - jest kontrolowana przez linię lotniczą, która może używać tego narzędzia w celu zróżnicowania swojej oferty.
Do tej pory 46 linii lotniczych podpisało umowy dotyczące korzystania z Amadeus Ancillary Services w kanale bezpośrednim lub pośrednim. Natomiast 21 przewoźników sprzedaje usługi dodatkowe przez biura podróży używające rozwiązania Amadeus. Z kolei 9 linii lotniczych, wśród których znajduje się Air France, KLM, Iberia, Finnair, Qantas oraz Corsairfly, udostępnia obecnie usługi dodatkowe poprzez biura podróży na 16 rynkach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Ceny wyjazdów na wakacje dalej w
Liczba Polaków odwiedzających Czechy
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Air France wdraża plan oszczędnościowy
Samolot zniknął na oczach całego świata
Karta Turysty w świątecznej cenie
Nowe oblicze Hotelu Warszawianka Wellness & SPA
Które kurorty na celowniku turystów?
WOT startuje z kampanią reklamową
Pasażerowie wolą zjeść dobrze na lotnisku
Frankenstorm zbliża się do Nowego Jorku
Biznes touroperatorów to bułka z masłem