Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Biura podróży zacieśniają współpracę z przewoźnikami
2012-10-10Airberlin wdrożył rozwiązanie Amadeus Ancillary Services (AAAS), zapewniając sobie możliwość dystrybucji oferty usług dodatkowych poprzez biura podróży, własną stronę internetową oraz inne kanały, w tym call centers i kasy biletowe.
r e k l a m a
Rozwiązanie pozwala biurom podróży w Niemczech, Austrii i Szwajcarii na oferowanie dodatkowego bagażu, możliwości wyboru miejsc oraz posiłków przy wykorzystaniu rozwiązania EMD (ang. Electronic Miscellaneous Document), a także wspomaga agentów w dostarczaniu podróżnym usług bardziej dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.
EMD, branżowy standard elektronicznej wymiany informacji, ułatwia dystrybucję i realizację płatności za usługi dodatkowe. Jest również częścią inicjatywy IATA dotyczącej e-usług, która ma na celu eliminację zużycia papieru i usprawnienie realizacji wielu procesów.
Linia Airberlin wykorzystuje również Amadeus EMD do dystrybucji swoich wybranych usług opcjonalnych w Czechach, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Łotwie, Litwie, Norwegii, Hiszpanii i Szwecji.
AAAS jest rozwiązaniem typu end-to-end, zgodnym ze standardami branżowymi, które umożliwia użytkownikom oferowanie usług poprzez wszystkie kanały. Amadeus posiada zintegrowany, unikalny, interaktywny katalog na swojej platformie sprzedaży dla biur podróży, która szczegółowo przedstawia zakres dostępnych usług dodatkowych oferowanych przez linie lotnicze. Dzięki temu biura podróży mogą szybko i efektywnie przeglądać, rezerwować oraz sprzedawać ekskluzywne usługi dodatkowe. Zawartość katalogu - usługa oraz jej opis - jest kontrolowana przez linię lotniczą, która może używać tego narzędzia w celu zróżnicowania swojej oferty.
Do tej pory 46 linii lotniczych podpisało umowy dotyczące korzystania z Amadeus Ancillary Services w kanale bezpośrednim lub pośrednim. Natomiast 21 przewoźników sprzedaje usługi dodatkowe przez biura podróży używające rozwiązania Amadeus. Z kolei 9 linii lotniczych, wśród których znajduje się Air France, KLM, Iberia, Finnair, Qantas oraz Corsairfly, udostępnia obecnie usługi dodatkowe poprzez biura podróży na 16 rynkach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Influencerzy mają promować atrakcje
Tajlandia zmieni przepisy
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Air France wdraża plan oszczędnościowy
Samolot zniknął na oczach całego świata
Karta Turysty w świątecznej cenie
Na stację Kraków-Płaszów z biletem na Kraków Główny…
Nowe oblicze Hotelu Warszawianka Wellness & SPA
Które kurorty na celowniku turystów?
WOT startuje z kampanią reklamową
Pasażerowie wolą zjeść dobrze na lotnisku
Frankenstorm zbliża się do Nowego Jorku
Biznes touroperatorów to bułka z masłem