Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Serwis turystyczny Ostatniemiejsca.pl stawia na rozwój w Internecie
Spółka Ostatniemiejsca.pl stawia na internetową sprzedaż usług turystycznych. Wartość usług turystycznych sprzedanych od początku roku przez Ostatniemiejsca.pl wynosi 14 mln. zł. Firma prognozuje, że ostateczny wynik na koniec roku wyniesie 18 mln. zł, co da wzrost o ok. 70 proc rok do roku. Jeśli chodzi o przychody firmy, to do końca roku powinny przekroczyć dwa miliony złotych.
Rezerwacje internetowe stanowią ¾ wszystkich wycieczek kupowanych w naszej sieci sprzedaży. Spółka prowadzi sprzedaż także poprzez tradycyjne biura podróży, których ma 45, ale dystrybucja internetowa stanowi przyszłość rozwoju firmy. - Obecnie mamy blisko sto tysięcy unikalnych użytkowników i kilkaset tysięcy odsłon miesięcznie.
- Zdecydowana większość odwiedzających naszą stronę kupuje online. Nieliczni decydują się na wizytę w lokalu. Klienci wolą konsultować wybraną ofertę za pośrednictwem Telefony lub GG. - mówi Tomasz Kozikowski, prezes Ostatniemiejsca.pl
Podążając za nowymi trendami i rozwojem branży turystycznej na rynku e-commerce firma stworzyła koncept franczyzowy Ostatniemiejsca.pl-net. Spółka, która od 7 lat jest właścicielem turystycznego e-serwisu postanowiła włączyć swoich partnerów do działalności w Internecie.
Koszt inwestycji w licencyjny e-biznes to 12,5 tys. zł., tyle samo, co w przypadku stacjonarnego biura podróży. Odchodzą natomiast wydatki związane z adaptacją i utrzymaniem biura, które w miesiącu wynoszą od 3 do 10 tys. zł. - Proponujemy nowym franczyzobiorcom wirtualną formę biznesu. Obserwując rynek odradzamy otwieranie nowych lokali zwłaszcza tam gdzie istnieje proporcjonalnie dużo biur stacjonarnych. Branża systematycznie przenosi się do Internetu - mówi Tomasz Kozikowski.
Aktualnie w ramach serwisu funkcjonuje 10 franczyzobiorców. W razie potrzeby, oprócz sprzedaży usług w Internecie, partnerzy dojeżdżają również do klienta w celu bezpośredniej konsultacji ofert wakacyjnych. Jest to odpowiedź na tzw. efekt ROPO (research online, purchase offline - szukaj w Internecie, kupuj w biurze podróży), który według Tomasza Kozikowskiego z czasem będzie słabł. - Gdy klienci raz kupią u nas stacjonarnie są zwykle skłonni do dokonywania kolejnych zakupów zdalnie. Tak wiec nasza sieć pozwala im płynnie przejść z jednej formy zakupów do drugiej. Nie widzę też powodów, dla których polski rynek turystyczny miałby zmierzać w innym kierunku niż Europa Zachodnia gdzie sprzedaż przez Internet jest kilkukrotnie wyższa niż u nas - twierdzi Tomasz Kozikowski.
W IV kwartale 2011 roku spółka planuje debiut na NewConnect. Pozyskany w ten sposób kapitał zostanie przeznaczony na dalszy rozwój spółki i zwiększenie jej udziału w rynku turystycznym. Najważniejszym celem jest inwestycja w technologię IT, a zwłaszcza w nowoczesne narzędzia internetowe, które pozwolą utrzymać dotychczasową dynamikę rozwoju.
Warto tu zauważyć, że porównując przychód firmy wg. IFRS (sama prowizja!) np. z Travelplanet (przed połączeniem z Invia.cz), który wyniósł w samym pierwszym półroczu 7,45 mln zł, to Ostatniemiejsca.pl na razie nie zagraża pozycji dużych agentów internetowych.
Największym zagrożeniem dla spółki będą obecne działania Enovatisu - tworzenie franczyzowej sieci agencyjnej - pisaliśmy o tym Wakacje.pl namieszają we franczyzie?. Jako spółka z lepszą marką i mniejszymi wymaganiami finansowymi na starcie mocno utrudni działanie innym franczyzodawcom mogąc też wybrać najlepszych franczyzobiorców. W tej sytuacji punkty bez biur, które mają małe koszty stałe, zyskują jeszcze większy sens, a także dają możliwość pokrycia "słabszych" obszarów. Pytanie tylko, czy Enovatis lub inny duży agent, nie zechce powielić tej strategii...
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-07 07:33 89.206.32.*]
Witam, bardzo ciekawe manipulowanie pokaźnymi kwotami... obrotu! Skoro ostatniemiejsca.pl ma mieć dochody na poziomie 2 mln za rok 2011 to im nie zazdroszczę. Na swojej stronie piszą o 50 doradcach i 50 biurach w całej polsce. Jeżeli te 2 miliony to dochód z wszystkich punktów własnych i franszyzowych to jak oni się utrzymują ? pamiętajcie że w artykule piszą o dochodach, w związku z tym jakie są zyski ? przecież dochody trzeba opodatkować, opłacić koszty działalności i dopiero wówczas mamy zyski. pozdrawiam myślących ! odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-07 10:19 83.20.58.*]
Słabiutko, słabiutko. Biorąc pod uwagę to, że niby maja 50 biur to powinni mieć obroty minimum 50 lub 75 mln pln. Licząc 18 mln obrotu na rok wychodzi 360 tyś pln na każdy oddział. Jest to naprawdę słabo. Z czego oni w takim bądź razie żyją? A jak wyrabiaja limity sprzedaży? Licząc, że każdy oddział wyrobi limit sprzedażowy np. Neckermanna to powinni miec minimum 20 mln samego obrotu dla Neckermanna. A te ich zyski? Hahaha..2 mln pln na 50 biur? Wychodzi 40 tys na biuro i mniej niż 4 tyś na miesiąc. Bardzo, bardzo słaba sprzedaż. odpowiedz »
[usunięto]
[2011-11-07 09:01 78.28.8.*]
[wypowiedź została usunięta] odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-07 10:12 83.20.58.*]
Ostatnie Miejsca znalazły sobie bardzo prosty sposób na zarabianie pieniędzy. Robią mianowicie tak: szukają "jeleni" nie znających się na turystyce, wmawiają im, że biuro podróży to taki świetny interes, że mogą łatwo i szybko zarobić. Kasują od nich 10 tyś pln i każą zakładać własną działalność gospodarczą. Jelenie sami płacą ZUS i podatki. Nie maja biur, bo wmawia im się, że są tzw "mobilnym doradcą". Każdy z tych ludzi ma za zadanie wpisywać ciągle na forach i w katalogach opinie, że biuro jest świetne, że wykupili w nim wycieczkę itd itp. Więc ci jelenie stają się tzw. słupem ogłoszeniowym dla Ostatnich Miejsc. Klienci rezerwują przez internet, a tzw. agent Ostatnich Miejsc i tak nic z tego nie ma, bo wszystko idzie do centrali i tak naprawdę nie da się skontrolować, czyj klient zrobił rezerwacje internetową. Po bardzo krótkim czasie (mniej więcej roku) widać, że "agencja" nie przynosi zysków i oszukany partner rezygnuje z działalności. Natomiast Ostatnie Miejsca szukają nowych naiwnych i gra rozpoczyna się od początku. Oszustwo i cwaniactwo. odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-08 11:00 83.10.172.*]
Ja tak może na początek nie na temat ostatnich miejsc, ale rozbawił mnie Twój tekst o tym, że franczyzodawca każe zakładać Ci działalność. Wskazuje to na to, że w ogóle nie masz pojęcia o tego typu działalności! Pokaż mi franczyzę w której ktoś nie każę założyć działalności i płacić podatków ?? Wnioskuję z Twojej wypowiedzi, że jesteś jedną z osób, która współpracowała z tą siecią ?! no i czytając Twój wpis wychodzi na to, że opisujesz swój przypadek. Podsumowując widać, że liczyłeś, że franczyzobiorca będzie podsuwał Ci klientów pod nos, a Ty będziesz trzepał kasę! To tak jakby franczyzobiorca restauracji MC DONALD'S miał pretensję do braci Dicka i Maca McDonaldów, że nie podstawiają im klientów :D LOL Mało tego przystępując do jakiejkolwiek franczyzy dostajesz do podpisania umowę w której jasno są postawione warunki - skoro ją przeczytałeś i podpisałeś to wyraziłeś na nie zgodę, a teraz jak okazało się, że nie dałeś rady masz pretensję do firmy X, że wtopiłeś kasę...śmieszny tok rozumowania! Powodzenia życzę :) odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-08 12:16 83.20.52.*]
a wytlumacz mi, za co placi sie te 10 tys pln? przeciez i tak kazdy franczyzobiorca z osobna musi podpisywac umowy z touroperatorami. Wiec tak samo, jakby zakladal biuro we wlasnym zakresie i pod wlasnym szyldem. odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-08 15:26 83.10.172.*]
Z tego co piszą na franchisiong.pl to płaci się 12,5 tys. zł netto, a nie 10. a z tego się dowiedziałem podpytując jeden z oddziałów jako potencjalny zainteresowany to podpisuje się 1 umowę z ostatnimimiejscami, a nie z każdym touroperatorem oddzielnie!!! wychodzi więc na to, że nie trzeba się martwić organizatorami i ich targetami. Co do pytania ZA CO WPISOWE - zasadą każdej franczyzy jest, że za MARKĘ I POMYSŁ! Płacisz za to, że jesteś w sieci, masz szkolenia i Wsparcie dla franczyzobiorcy. Trochę szperając trafia się na link z wspomnianego już portalu: http://franchising. pl/franczyza/689/ostatniemiejsca-pl/ PROSTA ZASADA FRANCZYZY - PŁACISZ ZA CZYJŚ POMYSŁ NA BIZNES. Każda Franczyza po jakimś czasie wydaje Ci się do kitu, bo nabierasz doświadczenia i wprawy, ale gdyby nie taki układ to nie miałbyś nic. Łatwo wyzwać kogoś, ale chyba zanim się to zrobi należy rozeznać się w temacie na który chce się wypowiadać, a ty nawet nie wiesz, że w tej akurat sieci nie podpisuje się indywidualnych umów... więc może trochę ogłady ;) Pozdrowienia :) odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-08 15:35 83.20.201.*]
w Neckermannie jest tak, ze musisz mieć osobne pozwolenie na sprzedaż ich ofert w każdym punkcie. więc nie możesz sobie tak po prostu podpisać umowę z Ostatnimi Miejscami (lub Teja lub Camel Travel, jak kto woli)..i sprzedawać oferty Neckermanna..to jest wbrew umowie agencyjnej! odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-08 16:28 83.10.172.*]
Ja tam się nie znam na umowach agencyjnych, więc nie wiem jak to jest rozwiązane. Zmierzam do tego, że rzucanie słów i oszczerstw na podmiot X, bez większej wiedzy o jego funkcjonowaniu jest trochę mało taktownym posunięciem. Nie wiem jak funkcjonuje ta firma, nie wiem jakie mają układy, ale podstawy współpracy franczyzowej da się znaleźć w sieci, a są one inne niż podawane przez Ciebie argumenty - mówię oczywiście o warunkach, bo to co się dzieje wewnątrz sieci to już kwestia na temat której mógłby się wypowiedzieć tylko jakiś oddział. Piszecie też, że obroty małe - z tego co doczytałem to większość oddziałów przystąpiła do współpracy dopiero w tym roku, więc czego się spodziewać ??? Turystyka to branża w której zarabia się z chwilą powrotu klienta po zakup kolejnych wakacji, a nie tych pierwszych, więc z ekonomicznego punktu widzenia na prawdziwe podsumowanie finansowe proponuję poczekać do lat 2012-14, wtedy będzie można ocenić czy jest to solidna marka, czy tylko "przemiał naiwnych" ;) odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-09 01:14 89.72.108.*]
Też słyszałem że sieć zaczęła w tym roku otwierać placówki partnerskie więc za wcześnie żeby czepiać się wysokości obrotów. odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-09 07:03 83.24.153.*]
To zle slyszales niestety. Siec jest tworzona od kilku lat, a w ostatnim roku przybylo tylko kilka nowych oddzialow. odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-09 10:51 83.22.50.*]
Z tego co się dowiedziałem to na początku 2010 roku było ok 8 oddziałów, na początku 2011 ok 25, a w 2011 powstało tak dużo jak jest teraz, więc to faktycznie ciężko osiągnąć dobre wyniki w tak krótkim czasie...
Co do wypisywania na forach, to faktycznie jest ich sporo wszędzie, ale nie widzę raczej opinii o nich, a pełno ofert z propozycjami wyjazdu - a to chyba dobre posunięcie, żeby było widać firmę X w miejscu o tematyce ich działalności...
Myślę, że ta dyskusja jak każda ma dwie strony, ale aby w pełni ocenić markę ostatniemiejsca.pl trzeba chyba poczekać na kolejne lata... odpowiedz »Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-09 11:14 83.20.201.*]
po 7 latach dzialalności mozna juz "markę" oceniać. A oceniana jest niestety przez wielu niedostetecznie. jest słabym biurem z cwaniakami na czele. odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-09 10:07 83.20.201.*]
w tym roku? Ich placówki (czyli pojedyńcze osoby siedzące w domach i czekające na klientow oraz wpisujace pozytywne opinie na forach) powstawały juz jakieś 3-4 lata temu. Więc nie opowiadaj, ze dopiero od roku. odpowiedz »
Serwis turystyczny Ostatniemiejsca.pl stawia na rozwój w Internecie
[2011-11-07 16:26 31.60.200.*]
Też słyszałam bardzo negatywne opinie na temat traktowania przez Ostatniemiejsca vel Camel Travel vel Teja swoich agentów. Praktyki typu podbieranie klientów przez centralę podobno były tam bardzo częste. Jeśli to prawda, to naprawde fatalnie o nich świadczy. odpowiedz »
Serwis turystyczny Ostatniemiejsca.pl stawia na rozwój w Internecie
[2011-11-13 22:55 78.28.8.*]
Ostatnie Miejsca to Ostanie miejsce, jakie bym wybrał do rozpoczęcia współpracy odpowiedz »
Serwis turystyczny Ostatniemiejsca.pl stawia na rozwój w Internecie
[2011-11-15 22:01 77.65.82.*]
masz jakieś doświadczenia z nimi? daj znać proszę odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-07 16:52 95.0.52.*]
Centrala Ostatnich Miejsc od roku nie zajmuje sie sprzedażą, wszyscy są kierowani do oddziałów. Ostatniemiejsca jako jedyna firma w Polsce klienta ze strony - kieruje bezpośrednio do oddziału, a nie do centrali.
Ale banda podpisanych poniżej zazdrośników, krętaczy i żałosnych nieudaczników lub kopistów nie jest w stanie nawet przełknąć ze sami nie wpadli na to i nie zaczęli działać.
Nowa strona nad którą pracują już od jakiegoś czasu może nie będzie oszałamiająca ale znowu skierowa w stronę obsługi klienta tam gdzie klientowi jest wygodnie i przez tego co sobie wybierze konsultanta. Tylko ostatniemiejsca są firmą która wymagając szyldu z nazwą portalu daje klienta który wejdzie na portal i przez portal zarezerwuje. Inni wymagają szyldów ale rezerwacje ze strony zachowują sobie.
Ale to ostatniemiejsca są naciągaczami :D
Oto polska właśnie
zanim obsmarujesz kogoś - coś w necie upewnij się ze Twoje IP nie zostało już zarejestrowane, bo może ktoś zapukać o wyjaśnienia odpowiedz »Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-07 19:42 83.31.200.*]
Słodkie :) Ale to oznacza, że rok temu takie praktyki z przechwytywaniem klientów od agentów były jednak prowadzone ? odpowiedz »
Serwis turystyczny Ostatniemiejsca.pl stawia na rozwój w Internecie
[2011-11-10 12:19 79.110.195.*]
Drodzy biznesmeni - podróżnicy! A czy nie lepiej mieć po prostu SWOJĄ własną firme, własną markę, mieć co przekazać dzieciom? Budujecie kapitał i renomę koncernowi, który was wysysa. Oddaje się klientów do ich bazy danych (CRM firmy matki - franshingodawcy) którzy może nie teraz, ale niebawem zadzwonią do Waszych klientów, wyślą im listy, foldery i mailing i ich przejmą.
Pracujcie dla siebie, budujcie swoje firmy i marki. Cały franshing robia ludzie ze strachu że nie mają wiedzy i sobie nie poradzą, że nie dostana umowy itp. BZDURY!
Jeśli chodź trochę przyznajesz mi racje - pomyśl o "pół franschingu". Za połowe ceny przekażę Ci całą wiedzę, pomogę podpisać WŁASNE umowy, nauczę sprzedawać i pomogę zrobić zarabiającą stronę jak moja.
Pozdrawiam nasze-wczasy.pl (kontakt na stronie) odpowiedz »Serwis turystyczny Ostatniemiejsca.pl stawia na rozwój w Internecie
[2011-11-10 19:19 78.8.200.*]
Patrząc na listę organizatorów na tej stronie to chyba pomoc jest potrzebna Tobie - gdzie masz podstawowych organizatorów ??? WEZYR / EXIM / TUI / ALFA / SUNFUN i wielu innych??? Ale się uśmiałem :D KOMEDIANT Z CIEBIE!!! odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-13 22:11 89.72.108.*]
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-13 22:30 89.72.108.*]
We franczyzie najważniejszą kwestią jest dobrze skonstruowany system franczyzowy.
Marka ma znaczenie, ale jej popularność nie przesądza o sukcesie franczyzobiorców. Najważniejszy jest dobrze skonstruowany koncept biznesowy i warunki współpracy, które mają przynieść korzyści zarówno sieci jak i partnerom. W interesie franczyzodawcy jest zadowolenie i powodzenie w biznesie jego franczyzobiorców. Każda placówka to wizytówka całej sieci i każde niepowodzenie partnerów nie jest na rękę franczyzodawcy. Stąd właśnie wsparcie ze strony centrali w postaci szkoleń, marketingu i innych narzędzi, bez których biznes byłby utrudniony. A to wszystko kosztuje: trzeba opłacić osoby, które szkolą franczyzobiorców, promocję itd. Kosztuje też wiedza na temat biznesu i czyjś pomysł na biznes, który się sprawdza, dlaczego więc ktoś miałby go oddawać za darmo? Jak zbilansować w/w koszty? Partnerzy, którzy liczą na sukces muszą dać coś od siebie. Dlatego nie wierzę we franczyzę, która nie wymaga od partnerów żadnych zobowiązań. Jeśli partner nie płaci za wejście do sieci lub płaci minimalne kwoty to w takim razie wiedza i wsparcie, które otrzyma może być znikome i mało warte. Natomiast, jeśli jest warte, to za chwile centrala zorientuje się, że koszty utrzymania partnerów są zbyt wysokie i zacznie ściągać od nich środki w innej formie. No, bo za co opłaci szkolenia, reklamy, obsługę księgową, narzędzia i ludzi do opieki nad partnerami? Chyba, że centrala wcale nie ma zamiaru wspierać swoich partnerów. Chodzi jej tylko o porozwieszanie w całej Polsce swoich szyldów. W dzisiejszych czasach nic nie ma za darmo. Jeśli jest coś tanie to może to oznaczać, że ma kiepską jakość. Dlaczego ludzie nie lubią tanich chińskich produktów, bo są zwykle kiepskiej jakości! A dlaczego nikt się nie oburza na Volvo, że ma drogie samochody? Bo za ceną stoi, jakość. Największe firmy i najlepsze franczyzy pobierają pieniądze. Przykładem jest McDonald`s, Subway, Yes Biżuterie i wiele innych sieci. Dlatego przestańmy się łudzić, że "darmowe" franczyzy to te lepsze i te, które odniosą sukces jak pisze redakcja. Owszem firma twierdząca, że u niej nie ma żadnych opłat za wejście do sieci napędzi sobie cały tłum chętnych do współpracy. To dobry chwyt marketingowy, ale co dalej?
Sama jestem ciekawa. Czy nowy model jest sprawdzony, czy daje określoną dynamikę wzrostu zysku/rozwoju, czy dostarcza nowych narzędzi, informacji o produkcie, czy znany jest kierunek przepływu klientów, do i od partnera?
No i Ci, którzy myślą, że franczyza to samograj to też się grubo mylą. To jest biznes jak każdy inny, wokół którego trzeba chodzić niemal dzień i noc i żaden franczyzodawca nie daje w pakiecie klientów. Ktoś tu na forum ma rację. Czy McDonald`s (Centrala) stoi przed każdą restauracją i napędza klientów franczyzobiorcom lub inna firma? Każdy dba o siebie. Franczyzobiorcy dostają wędkę, ale rybę muszą złowić sami. Ci, którzy nie potrafią lepiej niech pozostaną na etacie i odbębnią 8 godzin za biurkiem. Nawet niech nie próbują rozkręcać biznesu od zera, bo to dopiero huk roboty! Na sukces trzeba samemu zapracować a franczyza polega na tym, że firma pokazuje sposób jak go osiągnąć. Oczywiście są hochsztaplerzy, którzy nabijają w butelkę. Trzeba, więc dobrze przyjrzeć się umowie franczyzowej, warunkom współpracy, porozmawiać z innymi franczyzobiorcami, a nie kierować się tylko znaną marką i brakiem opłat, bo to tylko początek, a liczy się zakończenie. odpowiedz »Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-13 22:53 78.28.8.*]
wakacje.pl są z pewnością więcej poważne, bardziej znane i cenione i za przystąpienie do franczyzy nie trzeba wnosić żadnej opłaty..więc jest to rozwiązanie dużo lepsze niż przystąpienie do jakiegoś Ostatniego Miejsca, które jest raptem 7 klat na rynku i ma dość negatywne opinie odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-13 22:35 89.72.108.*]
Cd. wypowiedzi z 2011-11-13 22:30
Franczyzobiorcy dostają wędkę, ale rybę muszą złowić sami. Ci, którzy nie potrafią lepiej niech pozostaną na etacie i odbębnią 8 godzin za biurkiem. Nawet niech nie próbują rozkręcać biznesu od zera, bo to dopiero huk roboty! Na sukces trzeba samemu zapracować a franczyza polega na tym, że firma pokazuje sposób jak go osiągnąć. Oczywiście są hochsztaplerzy, którzy nabijają w butelkę. Trzeba, więc dobrze przyjrzeć się umowie franczyzowej, warunkom współpracy, porozmawiać z innymi franczyzobiorcami, a nie kierować się tylko znaną marką i brakiem opłat, bo to tylko początek, a liczy się zakończenie. odpowiedz »Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-17 13:23 178.73.50.*]
Jestem pod wrażeniem Twojego posta. Spokojny, rzeczowy, rozsądny. Masz rację. odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-17 21:01 195.191.163.*]
moj kolega ma biuro franchisingowe z ostatnimimiejscami i narzeka jak nigdy w zyciu.....nie wiedziłam ze tak umie narzekac taki optymista...czyli cos jest na rzeczy ze firma- centrala za fajna nie jest... odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2011-11-18 19:41 77.65.82.*]
a możesz konkretniej? jestem zainteresowany podjęciem współpracy z nimi ale nie znam osobiście nikogo, kto to robi i powie mi prawdę. Proszę o kontakt odpowiedz »
Ostatniemiejsca.pl idą na giełdę
[2012-07-24 12:12 91.150.221.*]
Witam, znalazłem na forum Pańską/Pni opinię o otworzeniu biura franczyzowego - również planuję założyć swoje, ciekaw rozwinął Pan/Pani działalność i jak wrażenia
Z poważaniem, odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Kraków - nie będzie odprawy lotniskowej na dworcu
Po tej plaży jeździ się samochodem
H3 - nowa sieć gastronomiczna w Polsce
Kto wydał 5 mln zł na monitoring hałasu
Projekt stawek opłat za dostęp do torów nie został zatwierdzony
W Balicach lądował uszkodzony samolot
Invia.cz zwiększa swój udział w Travelplanet.pl
Komkurs turystyczny !!Bardzo prosze o oddanie głosu na mojego bloga kokursowego
Accor i HRS zacieśniają współpracę
Kraków: internetowy konkurs dla turystów
Ryanair kupi 200 samolotów od Boeinga
Nowa kolej do Balic jeszcze nie w tym roku
Łódź: nie ma Hiltona? Będzie kara
Pasażerowie Wizz Air bardziej mobilni
Ciężarówki z kawą receptą na sukces?
PKP Intercity ułatwia obcokrajowcom
Hotel Radisson Blu w Krakowie ma nowego kucharza
Kujawsko-pomorskie: branża turystyczna otrzyma finansowy zastrzyk
Praca w Polsce jest, tylko chętnych brak
W Egipcie zamieszki. MSZ ostrzega przed Tunezją
mBus.pl - Europejsie Połączenia Autokarowe
Centrum Turystyki Oskar z Poznania