TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kielce w nowym świetle ... strategii

Najnowsza aktualizacja strategii promocji Kielc, chce ukazać miasto m.in. jako stolicę jazzu i mody, miejsce rowerowej przygody i skałkowych wspinaczek, międzynarodowych kongresów, meczów piłkarskich i zawodów bokserskich.


Aktualizacja do strategii promocji Miasta Kielce na lata 2009-2010, to dzieło Świętokrzyskiej Agencji Promocji Regionu (ŚAPR). Według autorów projektu, promocja Kielc - przynajmniej w początkowym jej etapie- powinna być prowadzona na obszarach priorytetowych. Do atutów miasta zaliczono: Targi Kielce, kielecki dorobek kulturalny i sportowy, a także walory turystyczne Kielc. - Miasto mogłoby śmiało predestynować do miana polskiej stolicy jazz- informuje ŚAPR, jednak w tym celu potrzebna jest koordynacja kilku imprez i ich wspólne promowanie. - Kiepska, rozmyta, nietrafiona w konkretnego odbiorcę promocja. Nie ma jednolitego, silnego przekazu dotyczącego wszystkich imprez jazzowych - informują autorzy Aktualizacji.

Wizerunek miasta ma się zmienić dzięki ogólnopolskim i międzynarodowym kongresom organizowanym przez lub przy udziale Targów Kielce. ŚARR proponuje, aby zorganizować w Kielcach sympozjum dotyczące wejścia Polski do strefy Euro. Na liście promocyjnych pomysłów znalazły się następujące przedsięwzięcia: Międzynarodowe Targi Zabawek i Zabawy, zaproszenie programu tanecznego You Can Dance i zorganizowanie programu telewizyjnego wspólnie z Kieleckim Teatrem Tańca, a także zorganizowanie zawodowych meczów bokserskich o randze europejskiej lub światowej, stworzenie miejskiej wypożyczalni rowerów, zawodów rowerowych, urządzenie (np. na Kadzielni) tras pod wspinaczkę skałkową, czy zorganizowanie parku linowego.

Autorzy Aktualizacji napisali także scenariusz i kosztorys jednej kampanii promocyjnej - Przystań w Kielcach. Wskazali ponadto zewnętrzne możliwości pozyskania finansów na promocję miasta w oparciu o różne fundusze unijne. W Aktualizacji nie zabrakło także opinii kielczan i ekspertów, które zebrano w czasie jesiennej akcji - Razem pochwalmy Kielce -przeprowadzonej przez Gazetę Wyborczą i TVP Kielce. Aktualizacja do strategii promocji kosztowała Kielce 50 tys. zł. Dokument liczy 86 stron i będzie ogólnie dostępny na stronach internetowych ratusza.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Świętokrzyska Agencja Promocji Regionu strategi promocji Kielce Targi Kielce dorobek kulturalny i sportowy walory turystyczne promocja wizerunek miasta kongresy Międzynarodowe Targi Zabawek i Zabawy Teatrem Tańca wypożyczalnia rowerów trasy pod wspinaczkę skałkową park linowy w lesie Przystań w Kielcach fundusze unijne akcja Razem pochwalmy Kielce




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję