Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Okęcie przyznało nagrody dla najlepszych przewoźników i touroperatorów
Warszawskie lotnisko już po raz czwarty przyznało nagrody za nieprzeciętne osiągnięcia w 2009 roku. Wyróżnienia dla linii lotniczych i touroperatorów wręczono podczas uroczystej gali.
Laureatów nagrodzono w czterech kategoriach. W kategorii "Wzrost ruchu pasażerskiego w Porcie Lotniczym im. F. Chopina w Warszawie" zwyciężyła linia lotnicza Swiss International Air Lines za największy wzrost ruchu pasażerskiego w segmencie przewozów tradycyjnych, węgierska tania linia Wizz Air za największy wzrost ruchu pasażerskiego w segmencie przewozów niskokosztowych, Travel Service za największy wzrost ruchu pasażerskiego w segmencie przewozów czarterowych. Nagrodę odebrał również touroperator Itaka - za wykreowanie największego ruchu pasażerskiego w segmencie przewozów czarterowych na Okęciu.
Linia lotnicza Jet Air zajęła pierwsze miejsce w kategorii "Nowe połączenia rozkładowe w siatce połączeń Lotniska Chopina w Warszawie". Nagrodzono ją za rozwój siatki połączeń rozkładowych w 2009 roku.
Kategoria trzecia to "Przewozy cargo w Porcie Lotniczym im. F. Chopina w Warszawie". Nagrodę za przewiezienie największego wolumenu cargo z i do warszawskiego portu odebrała firma United Parcel Service.
Po raz pierwszy w historii Gali przyznano także wyróżnienie dla linii lotniczej, która według pasażerów warszawskiego lotniska zapewniała najwyższy poziom satysfakcji ze świadczonych usług. Laur w tej kategorii odebrał LOT.
Podczas Gali Dyrektor Lotniska Chopina, Michał Marzec, oraz Dyrektor Biura Handlowego Piotr Nalej zaprezentowali wyniki stołecznego lotniska w 2009 roku. Z warszawskiego portu skorzystało 8,3 miliona pasażerów. Okęcie obsłużyło blisko 136 tys. operacji lotniczych (w tym niemal 116 tys. pasażerskich). Ponad 84,4% procent wszystkich podróżnych to pasażerowie rejsów rozkładowych. Tanie linie przewiozły 18,5% pasażerów. 90% wszystkich pasażerów odbyło loty międzynarodowe.
Największą ilość pasażerów w ruchu rozkładowym przewiozły linie LOT. Kolejne pozycje zajęły Wizz Air, Lufthansa i Norwegian. Najchętniej wybieranymi kierunkami były Londyn, Paryż i Frankfurt. Kierunki czarterowe, które cieszyły się największym zainteresowaniem to: Egipt, Turcja i Grecja. Najwięksi touroperatorzy, których usług korzystali pasażerowie lotniska to kolejno Itaka, Triada i Exim Tours.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Start nowych linii czarterowych - Jet Republic
Gdańsk: pierwszy w Polsce punkt odpraw bagażu poza lotniskiem
Air Berlin: promocyjne bilety na Boże Narodzenie i Nowy Rok
Jakich pamiątek nie wolno przywozić zza granicy?
Zagłębie ma pomysł na ożywienie ruchu turystycznego
Nowe połączenia z Krakowa i Gdańska do Oslo
Jasną Górę w 2009 r. odwiedziło 3,5 mln pielgrzymów
Rewolucja na polskiej kolei: pociągi pospieszne trafiły do PKP Intercity
Sanktuarium w Skarżysku chce budować hotel i centrum konferencyjne
Warmia i Mazury: odbył się pierwszy zimowy spływ kajakowy
Konkurs "Najlepsze Linie Lotnicze 2008" rozstrzygnięty
Rzym: kolejny strajk powoduje utrudnienia na lotnisku Fiumicino
EXIM, 30 dolców płacisz za nic, zbuntowac sie i nie płacić