Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Justyna Kowalczyk poleca Małopolskę zimą!
2011-01-12Znana narciarka promuje aktywną turystykę i zimowe atrakcje województwa małopolskiego w ramach kampanii "Małopolska w akcji" prowadzonej przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
r e k l a m a
Jeszcze w 2010 roku samorząd województwa wystartował z nową kampanią promocyjną regionu pn. "Małopolska w akcji", której twarzami są znani sportowcy związani z Małopolską. Akcja jest prowadzone przede wszystkim za granicą. Jedną z twarzy kampanii jest polska olimpijka, która poleca zimowe atrakcje regionu. Do odkrywania uroków Małopolski władze regionu chcą szczególnie zachęcić Włochów i mieszkańców krajów skandynawskich. A to z uwagi na popularność w tych krajach dyscyplin sportu reprezentowanych przez sportowców zaangażowanych w kampanię.
Częścią kampanii promocyjnej, której patronuje Justyna Kowalczyk, jest cyfrowy przewodnik "Małopolska zimą" przygotowany na platformy iPhone i Android w językach polskim i angielskim. Przewodnik dla miłośników białego szaleństwa, stworzony przez firmę Amistad, można bezpłatnie pobrać poprzez stronę internetową: www.discover.malopolska.pl. Prezentuje nie tylko najlepsze ośrodki narciarskie regionu z dokładnymi mapami tras, ale także najważniejsze zabytki i atrakcje turystyczne okolic. Amatorzy turystyki narciarskiej znajdą w nim kolorowe mapy stoków poszczególnych centrów zimowych, dokładne informacje o wyciągach, trasach i atrakcjach towarzyszących, zdjęcia ze stoków i wiele innych informacji turystycznych. Od momentu uruchomienia aplikacji (20 grudnia 2010) przewodnik pobrało już blisko tysiąc turystów - internautów.
Multimedialna kampania promocyjna pt. "Małopolska w akcji" jest finansowana w 75 % ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt "Małopolska zimą w iPhonie" realizuje Urząd Marszałkowski przy współpracy z firmą Amistad sp. z.o.o. z wykorzystaniem aplikacji mapowo-przewodnikowej GreenPhoneGuide.com.
Projekt "Małopolska zimą w iPhonie" został objęty patronatem medialnym przez: Radio Kraków, Rynek Podróży, SKI Magazyn oraz Magazyn Górski.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Nie wszystko idzie ku
Gastronomia się będzie zmieniać - pomogą drony i
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Garmin Oregon 300 TOPO - nowy GPS dla turystów
Puchar Słowacji w jeździe na "krňačkach"
Tour-Film 2006 - wybrano najlepsze filmy o tematyce turystycznej
Z Centralwings ze Szczecina do Dortmundu
Jaki był ostatni rok dla polskiego lotnictwa?
Kolejka po urlop - promocja Triady
Reklamy w metrze - czy to działa?
VisitBritain rusza śladem Robin Hooda
Zmiany więcej połączeń w nowym rozkładzie PKP Intercity
Berlińskie lotnisko podbije Azję?
PKP Przewozy Regionalne: 38 zł za przejazd szybkim pociągiem na trasie Warszawa - Kraków
Kolejni niezadowoleni z wczasów klienci