Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
W Świętokrzyskiem hotele biją się o klientów
Świętokrzyskie hotele biją się o gości. Dość, że znacznie obniżają ceny za nocleg, to jeszcze proponują dodatkowe atrakcje, np. zwiedzanie atrakcji turystycznej.
Jak podkreślił Krzysztof Wojtkiewicz, szef Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, dobre czasy dla hotelarzy minęły. Zwrócił też uwagę, że w całej branży toczy się wielka walka o klientów. Powodu jest oczywiście kryzys. W tym roku, liczba gości spadła mniej więcej o jedną piątą.
Promocyjna cena noclegu w trzygwiazdkowym kieleckim hotelu Łysogóry kosztuje od 150 zł od osoby. Jak powiedział Michał Góźdź, kierownik działu promocji i sprzedaży w Łysogórach, wszyscy chcą przyciągnąć klientów. Sezon wakacyjny zawsze jest trudny, a w dodatku, na rynku pojawił się poważny gracz. Z tego powodu w cenie tzw. pakietu rodzinnego proponuje się również zwiedzanie jaskini Raj. Jak podkreślił Góźdź, taka wyprawa może być dla turysty atrakcyjna, bowiem ze względu na rezerwacje w sezonie letnim, wejście do jaskini nie jest łatwe. Hotel zaś zarezerwował wejścia już wcześniej.
Owy poważny gracz jest otwartym dwa miesiące temu w Kielcach hotelem sieci Ibis. Tutaj można przenocować za 109 zł. Zastępca dyrektora hotelu Ibis, Agnieszka Banaś przyznała, że w wakacje liczba podróży biznesowych jest mniejsza, zaś np. w czasie niedawnej olimpiady specjalnej odnotowano stuprocentowe obłożenie. Obecnie przybywają tutaj także turyści, zaś w weekendy jest sporo gości weselnych. Kryzys z pewnością nie pomaga, jednak Ibisowi zależy na przejęciu klientów z hoteli, które dłużej działają na tym rynku.
Góźdź jest zdania, że nie jest to efekt kryzysu. Twierdzi, że można było o nim mówić na początku roku, kiedy klienci zastanawiali się dłużej np. nad wynajęciem sali konferencyjnej. Teraz to już minęło.
Mniej klientów gości również inny kielecki hotel - Kongresowy. Ale, jak tłumaczył Jakub Borowiec, dyrektor generalny Centrum Biznesu, nie może być inaczej, kiedy ma się taką nazwę. Hotel jest kojarzony z biznesem, zaś wakacje są zawsze najgorszym okresem dla tego typu działalności. Pod tym względem te obecne są podobne do poprzednich. Ceny zostały tam obniżone o ok. 30 proc. Dodał też, że hotel nie stara się tym reklamować. Stara się natomiast organizować wydarzenia, które sprawią, że obiekt będzie bardziej otwarty. Z tego powodu, to właśnie tutaj odbędzie się w sierpniu puchar Strongmana.
Ceny nie zostały natomiast obniżone w Leśnym Dworze znajdującym się na kieleckim Stadionie. Jak powiedziała Wiesława Binkowska, właścicielka hotelu, należy postawić na wyższy standard. Hotel również jest obiektem biznesowym, tylko mniejszym i bardziej kameralnym. Jego konkurenci są większych rozmiarów, wiec mają większe problemy z obłożeniem.
Żaden hotel nie zdradził, jakie ma w tej chwili obłożenie. Wszyscy podkreślili, że większego ruchu spodziewają się pod koniec sierpnia, kiedy sezon rozpoczną Targi Kielce. Jak powiedziała Agnieszka Banaś z Ibisa, hotel ma rezerwacje na 2010 rok.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Touroperatorzy poprzez dopłaty kursowe zrzucają ryzyko kursowe na klientów
Volare z Łodzi do Mediolanu dwa razy tygoniowo
Misski nie zapłacą za sesję zdjeciową nad Morskim Okiem
Najazd turystów na Wyspy Kanaryjskie
Sfinks: sąd zwrócił wniosek o ogłoszenie upadłości
Strategia Warmii i Mazur już jest gotowa
Zakaz kąpieli w Międzyzdrojach z powodu salmonelli
Boeing 787 coraz bliżej dziewiczego lotu
Jak jeden z klientów Travel Avenue zaryzykował, i pojechał na Teneryfę
Kto przepłaca 1900 zł na jednym bilecie?