Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
Kampania `German Summer Cities` nabiera rozpędu
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) może podsumować pierwszy etap swojej globalnej kampanii marketingowej.
Od momentu rozpoczęcia kampania realizowana wspólnie z Lufthansą jako partnerem premium dotarła już do ponad 250 milionów odbiorców na 30 rynkach.
"German Summer Cities" jest znaczącym sukcesem dla Niemiec jako marki turystycznej, dla segmentu turystyki miejskiej i naszych ponad 50 partnerów, którzy włączyli się w realizację kampanii wykupując 75 pakietów cyfrowych i 33 pakiety eventowe. Na naszej ofensywie marketingowej zyskują zwłaszcza miasta położone na obszarach rolniczych oraz małe i średnie przedsiębiorstwa - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
Kampania skupia się na pięciu głównych tematach: "Metropolie", "Romantycznie", "Wakacje nad wodą", "Zabytki i inne atrakcje", "Kultura i sztuka". Szeroko zakrojona akcja marketingowa w mediach społecznościowych trafia do osób potencjalnie zainteresowanych podróżą do Niemiec na całym świecie. Akcje prowadzone na Facebooku i Instagramie wraz z reklamami partnerów już w dwóch pierwszych fazach pozwoliły uzyskać ponad 200 milionów wyświetleń i 280 tysięcy interakcji. W ramach kampanii rozesłano spersonalizowane newslettery do ogółem 1,4 miliona subskrybentów.
Banery reklamowe adresowane do konsumentów w wybranych krajach za pomocą dedykowanej platformy reklamowej Travel Audience zostały kliknięte ponad 8 tysięcy razy w ciągu czterech tygodni, a w rozmaitych internetowych wyszukiwarkach ofert turystycznych wygenerowały ponad cztery miliony odsłon.
Film "German Summer Cities" jest centralnym elementem letniej kampanii DZT. Ten i pozostałe filmy dotyczące poszczególnych tematów już osiągnęły ponad 15 milionów wyświetleń w serwisie Youtube.
Na rynkach zagranicznych DZT sięga po klasyczne formy reklamy - jak reklama zewnętrzna czy radiowa mające ogromne zasięgi i mogące zarazem przekazać autentyczne "poczucie niemieckiego lata". Radiowe spoty reklamowe są emitowane w Danii i Austrii. Reklama zewnętrzna promuje Niemcy w Norwegii; w kinach reklama jest wyświetlana w Holandii, Polsce i na Węgrzech.
W trakcie kilkudniowych wydarzeń pop-upowych, organizowanych na kluczowych rynkach, DZT i partnerzy prezentują "German Summer Cities" wśród potencjalnych klientów. Elementy cyfrowe, takie jak aplikacja umożliwiająca korzystanie z funkcji wirtualnej rzeczywistości "Paint Germany in Summer", stanowią fundament kampanii. Międzynarodowa trasa promująca kampanię dotarła do tej pory do Madrytu, Paryża, Mediolanu, Kopenhagi, Amsterdamu, Krakowa, Londynu, Zurychu, Wiednia, Moskwy, Dubaju, Pekinu i Waszyngtonu.
Kampanie online owocują widocznym wzrostem liczby rezerwacji w Niemczech. Kampania na platformie Expedia na 13 rynkach wygenerowała do końca czerwca ponad 50 milionów wyświetleń. Warto tu zwrócić uwagę na intensywne zaangażowanie użytkowników podczas przeciętnie dwu-, trzyminutowych pobytów na "stronach kreatywnych .
W Chinach kampania cyfrowa jest realizowana z pomocą wiodącej na tamtejszym rynku internetowej platformy podróżniczej Ctrip. Platforma uruchomiła "flagowy sklep German Summer Cities, który odnotował już ponad 230 tysięcy odsłon. Inną ukierunkowaną na specyfikę odbiorcy, kampanią realizowaną z wykorzystaniem internetowych kanałów dystrybucji ofert turystycznych, jest kampania na platformie fly4free.pl w Polsce.
W oparciu o wyniki badań rynku i analiz porównawczych DZT planuje roczne kampanie marketingowe mające na celu popularyzowanie Niemiec jako celu podróży, który cechuje się różnorodnością oferty. Ponadto przygotowuje kampanie odnoszące się do konkretnych wydarzeń lub okazji, a także inspirujące do poznawania innych, dotąd mniej znanych miejsc.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nadzór nad zachowaniem gości stanie się standardem?
Travelist: zbliża się najbardziej oblegany długi weekend w tym roku
Wpływ targów dla biznesu na rynek hotelarski
IATA: szczyt przywódców G7 szansą na przywrócenie swobody podróżowania
Szansa na większą współpracę turystycznych samorządów gospodarczych
Itaka radzi jak się zabezpieczyć przed koronawirusem
Neckermann - problem, pilna prośba o poradę
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów dostępne
IGHP: Hotelarze pozostawieni bez pomocy
Hotelowe restauracje mogą dalej obsługiwać gości
Słowacja zamyka hotele i ośrodki narciarskie
Rzecznik MŚP: Petycja przeciw zmianom w podatku liniowym
Polonus: lepsza sprzedaż online i w aplikacjach mobilnych
Akcja szczepień w ramach Dni Twierdzy Poznań
Pociągi nie jadą przez stację Kraków Główny
UNWTO: turystyka straciła 11 razy więcej niż podczas kryzysu w roku 2009
Boeing przyzna się do oszustwa
Rzecznik MŚP widzi szansę na wycofanie się rządu z niekorzystnych dla przedsiębiorców zmian
Rzecznik Finansowy organizuje webinarium poświęcone ubezpieczeniom turystycznym
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze restauracje
KROŚNIEŃSCY RESTAURATORZY i HOTELARZE WŁĄCZAJĄ SIĘ W KARPACKIE KLIMATY.