Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Kto może należeć do Polish Prestige Hotels?
Konsorcjum marketingowe Polish Prestige Hotels to jedno z ciekawszych przedsięwzięć w polskim hotelarstwie. Zapraszamy do zapoznania się z cyklem artykułów, mających przybliżyć nieco to zrzeszenie. Oto pierwszy z nich.
Korzenie jednego z najpopularniejszych w naszym kraju konsorcjów marketingowych Polish Prestige Hotels sięgają 1997 roku, kiedy to dzisiejszy Prezes Honorowy PPH, Kazimierz Kowalski, jako dyrektor hotelu Jan III Sobieski w Warszawie, zaproponował wybranym, niesieciowym hotelom, zorganizowanie marketingowego aliansu, w celu wzmocnienia konkurencyjności pojedynczych polskich hoteli poprzez nawiązanie współpracy między nimi w wybranych obszarach, w tym wspólnych działaniach promocyjnych, prosprzedażowych i zakupowych. Koncepcja tej formuły polegała na tym, aby w Grupie hoteli PPH, dyskontować efekt skali w zakresie relacji handlowych zrzeszonych obiektów z dostawcami usług dla hoteli, jak również na realizacji wspólnych działań marketingowych pod wspólną marką, którą stworzyła Grupa. Formuła aliansu strategicznego była i nadal jest rozwiązaniem, które pozwala umiejętnie wykorzystywać sieciowe efekty grupy, unikając jednocześnie jej słabości.
Założycielom zależało, aby zrzeszenie było elitarne, dlatego też do grupy PPH nie może należeć każdy hotel. By zachować elitarność Grupy, wprowadzona została opłata wpisowa oraz roczna z tytułu składki marketingowej, ale, co ważniejsze, dokładnie sprawdzany jest każdy obiekt aplikujący do PPH. Jeśli wyjątkowość zrzeszonych hoteli ma opierać się na profesjonalizmie świadczonych usług, musi być ona obiektywnie potwierdzona i regularnie sprawdzana.
Oczywiście żaden hotel nie daje gwarancji podtrzymywania wysokiej jakości usług cały czas, dlatego konieczne są cykliczne kontrole. W PPH rozwiązano to w sposób motywujący, czyli w formie konkursu. Hotele należące do Polish Prestige Hotels poddawane są co dwa lata anonimowej kontroli pod kątem oceny jakości świadczonych usług, w ramach Konkursu Jakości Usług. Jest to jedyny tego rodzaju konkurs w Polsce, przeprowadzany w grupie hotelowej.
Polish Prestige Hotels jest klasycznym konsorcjum marketingowym skupiającym hotele, które nie należą do globalnych sieci hotelowych, charakteryzują się wyróżniającym się standardem, jakością usług oraz rodzajem bazy usługowej, nie są konkurencyjne wobec siebie, mają standard na poziomie co najmniej trzech gwiazdek i w swojej zasadniczej linii programowej propagują dziedzictwo polskie i polską tożsamość kulturową.
Ciąg dalszy nastąpi
Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treści nieredakcyjne.
Inne artykuły z cyklu:
Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Ceny wyjazdów do Egiptu spadają najwolniej
Zarząd IGHP powołał dwoje nowych dyrektorów regionalnych
Korea Południowa otworzy szlaki turystyczne
Prezydent USA podpisał rozporządzenie otwierające granice dla zaszczepionych turystów
Wakacje 2022 - krótsze i droższe
Wenecja: zalana większość historycznego centrum
Europosłowie chcą dodatkowej pomocy dla turystyki
NIK przyjrzała się wsparciu turystyki z funduszy unijnych
Silniki samolotów Lufthansy będą naprawiane pod Wrocławiem
Niepewność rządzi na rynku hotelowym
Dlaczego Polacy chcą wyjeżdżać?