Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s/turystyki ŁÓDŹ
- Przewodnik turystyczny
- Doradca Turystyczny
- Szkolenie Animacja Czasu Wolnego
- Salon franczyzowy Tui Sochaczew
- ITAKA Pruszków Galeria Nowa Stacja
- Przewodnik wycieczek - Albania
- Praca w Bułgarii w sezonie 2025 - Rezydent
- Specjalista ds turystyki Itaka
- Specjalista ds. turystyki - Warszawa, Mokotów,...


Niemcy promują zwiedzanie zabytków w sposób zrównoważony
2023-04-13Niemiecka Centrala Turystyki kontynuuje działania zmierzające do pozycjonowania Niemiec jako zrównoważonego celu podróży prezentując szeroką gamę obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
r e k l a m a
Nowa globalna kampania "51 obiektów światowego dziedzictwa UNESCO" zwraca uwagę potencjalnych gości na dziedzictwo ważnych dóbr kultury i unikalnych krajobrazów naturalnych połączonych z dobrze rozwiniętą siecią transportu publicznego. Miejsca światowego dziedzictwa UNESCO oznaczają wysoki standard jakości, ochronę zabytków oraz zachowanie zwyczajów i tradycji.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT W swojej uniwersalności i znaczeniu historycznym, 51 obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO wykracza poza horyzont wielu kryzysów, których obecnie doświadczamy. Zabytki te reprezentują nowe początki, przewroty i nieszablonowe myślenie oraz w wyjątkowy sposób ucieleśniają ideę zjednoczonej Europy. Do dziś z tego szczególnego ducha światowego dziedzictwa możemy czerpać inspirację dla nowych projektów. Uwzględniając oczekiwania turystów deklarujących wyjazd do Niemiec, badanie Destination Brand 2021 potwierdza ścisły związek między zamiłowaniem do zrównoważonych podróży a zainteresowaniem doświadczeniami kulturowymi. Dlatego zaplanowaliśmy kampanię w taki sposób, aby inspirowała ludzi do poznawania niemieckich obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO poprzez przyjazne dla środowiska i klimatu zachowania podróżnicze.
Kampania promuje odkrywanie 51 miejsc światowego dziedzictwa w siedmiu klastrach: "Zamki i pałace", "Historia kultury", "Przyroda i ogrody", "Kultura przemysłowa", "Architektura i wzornictwo", "Kościoły i klasztory" oraz "Historyczne miasta". Centralnym elementem kampanii jest osiem tras tematycznych, które łączą różne miejsca światowego dziedzictwa oraz inspirują do dłuższych pobytów. Dzięki przybliżaniu kolejnych atrakcji, potencjalni podróżnicy mogą odkrywać miejsca i regiony, które wcześniej były rzadziej odwiedzane przez turystów. Propozycje wycieczek trwających od ośmiu do dwunastu dni zawierają szczegółowe wskazówki dotyczące podróży, a także mapy i linki, które znajdują się na specjalnej stronie www.germany.travel. Informacje te są nie tylko źródłem inspiracji, ale też praktycznymi przewodnikami przy indywidualnym planowaniu podróży. Trasy są zaprojektowane w taki sposób, aby można je było łatwo pokonać również komunikacją miejską.
Partnerem premium w realizacji kampanii jest Saksonia-Anhalt. Tu znajduje się sześć wybitnych zabytków kultury, cenne dokumenty oraz rezerwat biosfery pod ochroną UNESCO. Kampania skierowana jest do młodych turystów, którzy są zainteresowani odpowiedzialnym, zrównoważonym podróżowaniem do lokalnych miejsc i ludzi, a także turystów zainteresowanych kulturą, którzy od dawna opowiadają się za zrównoważonym rozwojem w wielu aspektach życia.
Temat "51 miejsc światowego dziedzictwa UNESCO" został zaplanowany jako kampania cyfrowa na wszystkich rynkach DZT. Centralnymi elementami kampanii są: film www.youtube.com, marketing online, rolki w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest), SEA i e-mail marketing oraz mikrostrona jako źródło informacji.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Połączenie będzie utrzymane również na
Dział atrakcje turystyczne:
Yanosik pomaga atrakcjom
Ogłoszono datę otwarcia Wielkiego Muzeum
Starsze aktualności:
Hotel Gołębiewski nie ruszy w
Turystyka dużo lepiej oceniana przez
Czy lato w Grecji będzie
Polacy jadą chętnie na kolejny długi
Niewielkie spadki cen
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle
NIK ujawnia nieprawidłowości w parkach
Opóźnienia w wakacyjnych
Polska zyskuje w
eSky pokazuje pakiety na
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Nowe wpisy na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO
Enter Air będzie latał dla Itaki
Włoska turystyka nie bierze wolnego
Traveldata: Perspektywy dla turystyki wyjazdowej w 2022 na fałszywym rozdrożu
Grecy wpuszczą prawie wszystkich turystów- aktualizacja
NSA: odmawianie prawa do odliczania VAT od nabywanych usług noclegowych narusza prawo unijne
Turcja umacnia się wśród najpopularniejszych kierunków
Organizacje hotelarskie bronią Andrzeja Guta-Mostowego
DoubleTree by Hilton Wrocław wprowadza nowy koncept konferencyjny
Emirates ogłasza pierwsze loty pasażerskie po zawieszeniu
Więcej turystów w zachodniopomorskim
100 mln zł przeznaczonych na program Poznaj Polskę - ruszył nabór wniosków
Tajfun Jebi paraliżuje Japonię
Tanie Noclegi w Polsce i nie tylko
IATA: początek ożywienia w lotnictwie może nastąpić w drugiej połowie roku
POT będzie współpracować z Polskim Towarzystwem Schronisk Młodzieżowych
Amerykański turysta odpowie za niszczenie Muzeum Auschwitz
Odczuwalny wzrost cen na sierpień
Podróż do Chin bez opłaty wizowej możliwa?
Nowe kierunki Itaki z Rzeszowa
Alanya, Wezyr, hotel GUNES HOUSE & SUNTIME HOTEL