Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Pracownik Obsługi Agencyjnej
- Praca na Kaszubach, recepcja, kuchnia, bar port
Niemcy promują zwiedzanie zabytków w sposób zrównoważony
Niemiecka Centrala Turystyki kontynuuje działania zmierzające do pozycjonowania Niemiec jako zrównoważonego celu podróży prezentując szeroką gamę obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
Nowa globalna kampania "51 obiektów światowego dziedzictwa UNESCO" zwraca uwagę potencjalnych gości na dziedzictwo ważnych dóbr kultury i unikalnych krajobrazów naturalnych połączonych z dobrze rozwiniętą siecią transportu publicznego. Miejsca światowego dziedzictwa UNESCO oznaczają wysoki standard jakości, ochronę zabytków oraz zachowanie zwyczajów i tradycji.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT W swojej uniwersalności i znaczeniu historycznym, 51 obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO wykracza poza horyzont wielu kryzysów, których obecnie doświadczamy. Zabytki te reprezentują nowe początki, przewroty i nieszablonowe myślenie oraz w wyjątkowy sposób ucieleśniają ideę zjednoczonej Europy. Do dziś z tego szczególnego ducha światowego dziedzictwa możemy czerpać inspirację dla nowych projektów. Uwzględniając oczekiwania turystów deklarujących wyjazd do Niemiec, badanie Destination Brand 2021 potwierdza ścisły związek między zamiłowaniem do zrównoważonych podróży a zainteresowaniem doświadczeniami kulturowymi. Dlatego zaplanowaliśmy kampanię w taki sposób, aby inspirowała ludzi do poznawania niemieckich obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO poprzez przyjazne dla środowiska i klimatu zachowania podróżnicze.
Kampania promuje odkrywanie 51 miejsc światowego dziedzictwa w siedmiu klastrach: "Zamki i pałace", "Historia kultury", "Przyroda i ogrody", "Kultura przemysłowa", "Architektura i wzornictwo", "Kościoły i klasztory" oraz "Historyczne miasta". Centralnym elementem kampanii jest osiem tras tematycznych, które łączą różne miejsca światowego dziedzictwa oraz inspirują do dłuższych pobytów. Dzięki przybliżaniu kolejnych atrakcji, potencjalni podróżnicy mogą odkrywać miejsca i regiony, które wcześniej były rzadziej odwiedzane przez turystów. Propozycje wycieczek trwających od ośmiu do dwunastu dni zawierają szczegółowe wskazówki dotyczące podróży, a także mapy i linki, które znajdują się na specjalnej stronie www.germany.travel. Informacje te są nie tylko źródłem inspiracji, ale też praktycznymi przewodnikami przy indywidualnym planowaniu podróży. Trasy są zaprojektowane w taki sposób, aby można je było łatwo pokonać również komunikacją miejską.
Partnerem premium w realizacji kampanii jest Saksonia-Anhalt. Tu znajduje się sześć wybitnych zabytków kultury, cenne dokumenty oraz rezerwat biosfery pod ochroną UNESCO. Kampania skierowana jest do młodych turystów, którzy są zainteresowani odpowiedzialnym, zrównoważonym podróżowaniem do lokalnych miejsc i ludzi, a także turystów zainteresowanych kulturą, którzy od dawna opowiadają się za zrównoważonym rozwojem w wielu aspektach życia.
Temat "51 miejsc światowego dziedzictwa UNESCO" został zaplanowany jako kampania cyfrowa na wszystkich rynkach DZT. Centralnymi elementami kampanii są: film www.youtube.com, marketing online, rolki w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest), SEA i e-mail marketing oraz mikrostrona jako źródło informacji.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Dział atrakcje turystyczne:
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Starsze aktualności:
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Nowe wpisy na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO
Enter Air będzie latał dla Itaki
Włoska turystyka nie bierze wolnego
Traveldata: Perspektywy dla turystyki wyjazdowej w 2022 na fałszywym rozdrożu
Grecy wpuszczą prawie wszystkich turystów- aktualizacja
NSA: odmawianie prawa do odliczania VAT od nabywanych usług noclegowych narusza prawo unijne
Turcja umacnia się wśród najpopularniejszych kierunków
Organizacje hotelarskie bronią Andrzeja Guta-Mostowego
DoubleTree by Hilton Wrocław wprowadza nowy koncept konferencyjny
Emirates ogłasza pierwsze loty pasażerskie po zawieszeniu
Więcej turystów w zachodniopomorskim
100 mln zł przeznaczonych na program Poznaj Polskę - ruszył nabór wniosków
Tajfun Jebi paraliżuje Japonię
Tanie Noclegi w Polsce i nie tylko
IATA: początek ożywienia w lotnictwie może nastąpić w drugiej połowie roku
POT będzie współpracować z Polskim Towarzystwem Schronisk Młodzieżowych
Amerykański turysta odpowie za niszczenie Muzeum Auschwitz
Odczuwalny wzrost cen na sierpień
Podróż do Chin bez opłaty wizowej możliwa?
Nowe kierunki Itaki z Rzeszowa