TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Niemcy promują zwiedzanie zabytków w sposób zrównoważony

2023-04-13

Niemiecka Centrala Turystyki kontynuuje działania zmierzające do pozycjonowania Niemiec jako zrównoważonego celu podróży prezentując szeroką gamę obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO.

r e k l a m a


Nowa globalna kampania "51 obiektów światowego dziedzictwa UNESCO" zwraca uwagę potencjalnych gości na dziedzictwo ważnych dóbr kultury i unikalnych krajobrazów naturalnych połączonych z dobrze rozwiniętą siecią transportu publicznego. Miejsca światowego dziedzictwa UNESCO oznaczają wysoki standard jakości, ochronę zabytków oraz zachowanie zwyczajów i tradycji.

Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT W swojej uniwersalności i znaczeniu historycznym, 51 obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO wykracza poza horyzont wielu kryzysów, których obecnie doświadczamy. Zabytki te reprezentują nowe początki, przewroty i nieszablonowe myślenie oraz w wyjątkowy sposób ucieleśniają ideę zjednoczonej Europy. Do dziś z tego szczególnego ducha światowego dziedzictwa możemy czerpać inspirację dla nowych projektów. Uwzględniając oczekiwania turystów deklarujących wyjazd do Niemiec, badanie Destination Brand 2021 potwierdza ścisły związek między zamiłowaniem do zrównoważonych podróży a zainteresowaniem doświadczeniami kulturowymi. Dlatego zaplanowaliśmy kampanię w taki sposób, aby inspirowała ludzi do poznawania niemieckich obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO poprzez przyjazne dla środowiska i klimatu zachowania podróżnicze.

Kampania promuje odkrywanie 51 miejsc światowego dziedzictwa w siedmiu klastrach: "Zamki i pałace", "Historia kultury", "Przyroda i ogrody", "Kultura przemysłowa", "Architektura i wzornictwo", "Kościoły i klasztory" oraz "Historyczne miasta". Centralnym elementem kampanii jest osiem tras tematycznych, które łączą różne miejsca światowego dziedzictwa oraz inspirują do dłuższych pobytów. Dzięki przybliżaniu kolejnych atrakcji, potencjalni podróżnicy mogą odkrywać miejsca i regiony, które wcześniej były rzadziej odwiedzane przez turystów. Propozycje wycieczek trwających od ośmiu do dwunastu dni zawierają szczegółowe wskazówki dotyczące podróży, a także mapy i linki, które znajdują się na specjalnej stronie www.germany.travel. Informacje te są nie tylko źródłem inspiracji, ale też praktycznymi przewodnikami przy indywidualnym planowaniu podróży. Trasy są zaprojektowane w taki sposób, aby można je było łatwo pokonać również komunikacją miejską.

Partnerem premium w realizacji kampanii jest Saksonia-Anhalt. Tu znajduje się sześć wybitnych zabytków kultury, cenne dokumenty oraz rezerwat biosfery pod ochroną UNESCO. Kampania skierowana jest do młodych turystów, którzy są zainteresowani odpowiedzialnym, zrównoważonym podróżowaniem do lokalnych miejsc i ludzi, a także turystów zainteresowanych kulturą, którzy od dawna opowiadają się za zrównoważonym rozwojem w wielu aspektach życia.

Temat "51 miejsc światowego dziedzictwa UNESCO" został zaplanowany jako kampania cyfrowa na wszystkich rynkach DZT. Centralnymi elementami kampanii są: film www.youtube.com, marketing online, rolki w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest), SEA i e-mail marketing oraz mikrostrona jako źródło informacji.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Niemcy zabytki zwiedzanie zrównoważone kampania promocyjna 2023 51




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję