Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Niemcy promują zwiedzanie zabytków w sposób zrównoważony
Niemiecka Centrala Turystyki kontynuuje działania zmierzające do pozycjonowania Niemiec jako zrównoważonego celu podróży prezentując szeroką gamę obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
Nowa globalna kampania "51 obiektów światowego dziedzictwa UNESCO" zwraca uwagę potencjalnych gości na dziedzictwo ważnych dóbr kultury i unikalnych krajobrazów naturalnych połączonych z dobrze rozwiniętą siecią transportu publicznego. Miejsca światowego dziedzictwa UNESCO oznaczają wysoki standard jakości, ochronę zabytków oraz zachowanie zwyczajów i tradycji.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT W swojej uniwersalności i znaczeniu historycznym, 51 obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO wykracza poza horyzont wielu kryzysów, których obecnie doświadczamy. Zabytki te reprezentują nowe początki, przewroty i nieszablonowe myślenie oraz w wyjątkowy sposób ucieleśniają ideę zjednoczonej Europy. Do dziś z tego szczególnego ducha światowego dziedzictwa możemy czerpać inspirację dla nowych projektów. Uwzględniając oczekiwania turystów deklarujących wyjazd do Niemiec, badanie Destination Brand 2021 potwierdza ścisły związek między zamiłowaniem do zrównoważonych podróży a zainteresowaniem doświadczeniami kulturowymi. Dlatego zaplanowaliśmy kampanię w taki sposób, aby inspirowała ludzi do poznawania niemieckich obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO poprzez przyjazne dla środowiska i klimatu zachowania podróżnicze.
Kampania promuje odkrywanie 51 miejsc światowego dziedzictwa w siedmiu klastrach: "Zamki i pałace", "Historia kultury", "Przyroda i ogrody", "Kultura przemysłowa", "Architektura i wzornictwo", "Kościoły i klasztory" oraz "Historyczne miasta". Centralnym elementem kampanii jest osiem tras tematycznych, które łączą różne miejsca światowego dziedzictwa oraz inspirują do dłuższych pobytów. Dzięki przybliżaniu kolejnych atrakcji, potencjalni podróżnicy mogą odkrywać miejsca i regiony, które wcześniej były rzadziej odwiedzane przez turystów. Propozycje wycieczek trwających od ośmiu do dwunastu dni zawierają szczegółowe wskazówki dotyczące podróży, a także mapy i linki, które znajdują się na specjalnej stronie www.germany.travel. Informacje te są nie tylko źródłem inspiracji, ale też praktycznymi przewodnikami przy indywidualnym planowaniu podróży. Trasy są zaprojektowane w taki sposób, aby można je było łatwo pokonać również komunikacją miejską.
Partnerem premium w realizacji kampanii jest Saksonia-Anhalt. Tu znajduje się sześć wybitnych zabytków kultury, cenne dokumenty oraz rezerwat biosfery pod ochroną UNESCO. Kampania skierowana jest do młodych turystów, którzy są zainteresowani odpowiedzialnym, zrównoważonym podróżowaniem do lokalnych miejsc i ludzi, a także turystów zainteresowanych kulturą, którzy od dawna opowiadają się za zrównoważonym rozwojem w wielu aspektach życia.
Temat "51 miejsc światowego dziedzictwa UNESCO" został zaplanowany jako kampania cyfrowa na wszystkich rynkach DZT. Centralnymi elementami kampanii są: film www.youtube.com, marketing online, rolki w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest), SEA i e-mail marketing oraz mikrostrona jako źródło informacji.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział atrakcje turystyczne:
Zapał Europejczyków do podróży nie
Dofinansowanie na projekty
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Nowe wpisy na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO
Enter Air będzie latał dla Itaki
Włoska turystyka nie bierze wolnego
Traveldata: Perspektywy dla turystyki wyjazdowej w 2022 na fałszywym rozdrożu
Grecy wpuszczą prawie wszystkich turystów- aktualizacja
NSA: odmawianie prawa do odliczania VAT od nabywanych usług noclegowych narusza prawo unijne
Turcja umacnia się wśród najpopularniejszych kierunków
Organizacje hotelarskie bronią Andrzeja Guta-Mostowego
DoubleTree by Hilton Wrocław wprowadza nowy koncept konferencyjny
Emirates ogłasza pierwsze loty pasażerskie po zawieszeniu
Więcej turystów w zachodniopomorskim
100 mln zł przeznaczonych na program Poznaj Polskę - ruszył nabór wniosków
Tajfun Jebi paraliżuje Japonię
Tanie Noclegi w Polsce i nie tylko
IATA: początek ożywienia w lotnictwie może nastąpić w drugiej połowie roku
POT będzie współpracować z Polskim Towarzystwem Schronisk Młodzieżowych
Amerykański turysta odpowie za niszczenie Muzeum Auschwitz
Odczuwalny wzrost cen na sierpień
Podróż do Chin bez opłaty wizowej możliwa?
Nowe kierunki Itaki z Rzeszowa
Alanya, Wezyr, hotel GUNES HOUSE & SUNTIME HOTEL