Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalistka / Specjalista ds. turystyki z...
- ASYSTENT DZIAŁU ROZLICZEŃ
- Pilot wycieczek
- Specjalista ds. Turystyki / Tarnowskie Góry
- Salon Itaki szuka pracownika na 1/2 etatu
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- Wakacje.pl - Praca w nowym punkcie w Ustroniu!
- Pilot wycieczki Włochy 10.06 - 18.06.2025
- Doradca/ Specjalista/ Ekspert/ Kierownik

Kontakt
Łukasz Odziewa l.odziewa@tur-info.pl ![]() |
Korespondencję prosimy kierować na adres:
Grupa STBI Sp. z o.o.
30-619 Kraków
ul. Gołaśka 5/20
tel. +48 513 439 432
Rachunek bankowy (PLN):
mBank SA 98 1140 2004 0000 3902 7582 9201
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK IBAN: PL 98 1140 2004 0000 3902 7582 9201
Chcą Państwo przekazać informacje o swojej firmie?
Zapraszamy do naszego Centrum Informacji Prasowych
Przetwarzanie danych osobowych
Administratorem Danych Osobowych jest Grupa STBI Sp. z o.o., ul. Gołaśka 5/20, 30-619 Kraków - kontakt elektroniczny administrator@tur-info.pl.
Pełne informacje o przetwarzaniu danych znajdziecie Państwo w Polityce prywatności i przetwarzania danych osobowych
Izrael: zakaz palenia tytoniu w miejscach publicznych
Izrael: fałszywy alarm bombowy w samolocie linii El Al
Białystok: nowe hotele staną w centrum miasta
Linie Brussels Airlines w Star Alliance
Konkurs na Gdański Produkt Turystyczny rozstrzygnięty
sesja foto i video w Rzymie, slub w Rzymie
EasyJet zamawia kolejne samoloty!
Nowości w letnim rozkładzie Swiss - m.in. nowe połączenie Lyon-Oslo
Słowenia chce powiększyć swoje wybrzeże budując sztuczną wyspę
POT będzie ponownie współpracować z Radą Krajową Izb Turystyki
Lufthansa w I kwartale 2009 wypracowała ćwierć miliarda euro straty
Nowości w zimowych ofertach biur podróży
Nowy produkt turystyczny - podróż jachtem z Krakowa do Gdańska
Iran: katastrofa lotnicza samolotu Caspian Airlines. Zginęło 168 osób
Katastrofalny efekt cieplarniany
"Nagrody" dla szkół i nauczycieli?
Ułatwienie dla turystów - jedna wiza do kilku państw Afryki Wschodniej
Gdzie znajduje się najbardziej brudny hotel w Europie?
Dla TUI i Scan Holiday ważniejsze prawa rynku niż dobro klienta?