Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2017-02-24
Województwo: Opolskie
BIURO PODRÓŻY ITAKA
Biuro Podróży ITAKA jest największym touroperatorem w Polsce o stale rosnącej pozycji na rynku. Swoją silną pozycję w branży zawdzięczamy nieustannemu rozwojowi oraz temu, że pracują u nas wyjątkowi ludzie.
Tym razem poszukujemy pracowników do naszego zespołu do zadań specjalnych jakim jest
Centrum Obsługi Klienta
Szukamy ludzi z charakterem!
Wprawdzie dużo rozmawiamy przez telefon i odpisujemy na setki maili, ale nie jest to typowe "call center".
Bo u nas:
dowiesz się jak wygląda proces tworzenia oferty oraz co dzieje się zanim nasz Klient postawi stopę na gorącym piasku na plaży w Grecji, a co więcej będziesz mieć wpływ na ten proces!
rozszyfrujesz tajemnicze pojęcie "przyczyny operacyjne"
nauczysz się empatii i słuchania ludzi
poznasz wyjątkowe osoby i będziesz z nimi pracować
Ale, aby u nas pracować...
trzeba znać trochę geografii i interesować się podróżami - niby banał, ale szybko to zweryfikujemy
być odpornym na stres, ale tak naprawdę odpornym
trzeba umieć szybko analizować i przetwarzać informacje oraz być zdolnym do działania pod presją czasu i stresujących okoliczności, być kreatywnym
dobrze byłoby mieć doświadczenie w branży turystycznej lub w pracy z klientem indywidualnym czy biznesowym (B2C, B2B) albo w pracy "na słuchawce", a co za tym idzie mieć wiedzę z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta
musi być dyplom - a więc wykształcenie minimum licencjackie, przyjmiemy też studenta ostatniego roku
trzeba wykazywać się odpowiedzialnością, systematycznością i dokładnością w realizacji powierzonych obowiązków, ale mieć też poczucie humoru
Do you speak English? Sprechen Sie Deutsch? Nie musi być razem.
być dyspozycyjnym/ą
Pozostałe pożądane cechy:
umiejętność pracy w zespole
komunikatywność i bardzo dobra dykcja
dyspozycyjność
samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy
szczere zaangażowanie w wykonywaną pracę
Znajomość systemów rezerwacyjnych Victor i Merlin będzie dodatkowym atutem.
Jak wygląda nasza praca i co będziesz robić dowiesz się na spotkaniu z nami, a w skrócie: będzie to kompleksowa obsługa klienta posprzedażowego oraz sieci sprzedaży z użyciem kanałów komunikacji telefonicznej i poczty elektronicznej.
Na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną zarezerwuj sobie chwilę czasu ponieważ usiądziesz przy jednym z naszym pracowników i posłuchasz oraz zobaczysz jak wygląda praca.
Wymagania techniczne, podstawowe minimum:
znajomość MS Office, mile widziane doświadczenie w pracy z użyciem aplikacji typu CRM.
Jeśli do nas dołączysz gwarantujemy:
nieszablonową i obfitującą w wyzwania pracę w naprawdę fajnym zespole w renomowanej firmie
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, a czy coś więcej to dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej
szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
służbowe wyjazdy studyjne w miejsca, które posiadamy w ofercie
dofinansowanie wakacji w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich
dofinansowanie kosztów zajęć sportowych
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie swoich aplikacji do dnia 24.02.2017r.
Formularz: kliknij tutaj - zewnętrzny formularz kontaktowy/aplikacyjny
Dział: Dam pracę
BP ITAKA Centrum Obsługi Klienta OPOLE
Data wstawienia: 2017-02-06 16:07Data ważności: 2017-02-24
Województwo: Opolskie
BIURO PODRÓŻY ITAKA
Biuro Podróży ITAKA jest największym touroperatorem w Polsce o stale rosnącej pozycji na rynku. Swoją silną pozycję w branży zawdzięczamy nieustannemu rozwojowi oraz temu, że pracują u nas wyjątkowi ludzie.
Tym razem poszukujemy pracowników do naszego zespołu do zadań specjalnych jakim jest
Centrum Obsługi Klienta
Szukamy ludzi z charakterem!
Wprawdzie dużo rozmawiamy przez telefon i odpisujemy na setki maili, ale nie jest to typowe "call center".
Bo u nas:
dowiesz się jak wygląda proces tworzenia oferty oraz co dzieje się zanim nasz Klient postawi stopę na gorącym piasku na plaży w Grecji, a co więcej będziesz mieć wpływ na ten proces!
rozszyfrujesz tajemnicze pojęcie "przyczyny operacyjne"
nauczysz się empatii i słuchania ludzi
poznasz wyjątkowe osoby i będziesz z nimi pracować
Ale, aby u nas pracować...
trzeba znać trochę geografii i interesować się podróżami - niby banał, ale szybko to zweryfikujemy
być odpornym na stres, ale tak naprawdę odpornym
trzeba umieć szybko analizować i przetwarzać informacje oraz być zdolnym do działania pod presją czasu i stresujących okoliczności, być kreatywnym
dobrze byłoby mieć doświadczenie w branży turystycznej lub w pracy z klientem indywidualnym czy biznesowym (B2C, B2B) albo w pracy "na słuchawce", a co za tym idzie mieć wiedzę z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta
musi być dyplom - a więc wykształcenie minimum licencjackie, przyjmiemy też studenta ostatniego roku
trzeba wykazywać się odpowiedzialnością, systematycznością i dokładnością w realizacji powierzonych obowiązków, ale mieć też poczucie humoru
Do you speak English? Sprechen Sie Deutsch? Nie musi być razem.
być dyspozycyjnym/ą
Pozostałe pożądane cechy:
umiejętność pracy w zespole
komunikatywność i bardzo dobra dykcja
dyspozycyjność
samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy
szczere zaangażowanie w wykonywaną pracę
Znajomość systemów rezerwacyjnych Victor i Merlin będzie dodatkowym atutem.
Jak wygląda nasza praca i co będziesz robić dowiesz się na spotkaniu z nami, a w skrócie: będzie to kompleksowa obsługa klienta posprzedażowego oraz sieci sprzedaży z użyciem kanałów komunikacji telefonicznej i poczty elektronicznej.
Na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną zarezerwuj sobie chwilę czasu ponieważ usiądziesz przy jednym z naszym pracowników i posłuchasz oraz zobaczysz jak wygląda praca.
Wymagania techniczne, podstawowe minimum:
znajomość MS Office, mile widziane doświadczenie w pracy z użyciem aplikacji typu CRM.
Jeśli do nas dołączysz gwarantujemy:
nieszablonową i obfitującą w wyzwania pracę w naprawdę fajnym zespole w renomowanej firmie
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, a czy coś więcej to dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej
szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
służbowe wyjazdy studyjne w miejsca, które posiadamy w ofercie
dofinansowanie wakacji w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich
dofinansowanie kosztów zajęć sportowych
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie swoich aplikacji do dnia 24.02.2017r.
Ogłoszeniodawca
Firma: Nowa Itaka Sp. z o.o.Formularz: kliknij tutaj - zewnętrzny formularz kontaktowy/aplikacyjny
TVN odpowiada na komunikat PIT
Polskie wino restauracyjnym przebojem?
Katowice: nowy dworzec wzbudza kontrowersje
PIT chce zmian w ustawie o usługach turystycznych
Tunezja nakłada podatek na turystów
Euro 2012 - do gry wchodzi mała gastronomia
HRS rozpoczyna współpracę z Sabre
Australian Airlines podbijają Amerykę
Nowy ekskluzywny autobus wyjedzie na paryskie ulice
Bliski Wschód - protesty osłabiają turystykę
Szukam pracy jako pilot wycieczek
Śląscy złodzieje! Byłem zmuszony skorzystac z miejskiego transportu na trasie z