TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Dam pracę

BP ITAKA Centrum Obsługi Klienta OPOLE

Data wstawienia: 2017-02-06 16:07
Data ważności: 2017-02-24
Województwo: Opolskie

BIURO PODRÓŻY ITAKA
Biuro Podróży ITAKA jest największym touroperatorem w Polsce o stale rosnącej pozycji na rynku. Swoją silną pozycję w branży zawdzięczamy nieustannemu rozwojowi oraz temu, że pracują u nas wyjątkowi ludzie.
Tym razem poszukujemy pracowników do naszego zespołu do zadań specjalnych jakim jest

Centrum Obsługi Klienta

Szukamy ludzi z charakterem!
Wprawdzie dużo rozmawiamy przez telefon i odpisujemy na setki maili, ale nie jest to typowe "call center".

Bo u nas:
dowiesz się jak wygląda proces tworzenia oferty oraz co dzieje się zanim nasz Klient postawi stopę na gorącym piasku na plaży w Grecji, a co więcej będziesz mieć wpływ na ten proces!
rozszyfrujesz tajemnicze pojęcie "przyczyny operacyjne"
nauczysz się empatii i słuchania ludzi
poznasz wyjątkowe osoby i będziesz z nimi pracować

Ale, aby u nas pracować...
trzeba znać trochę geografii i interesować się podróżami - niby banał, ale szybko to zweryfikujemy
być odpornym na stres, ale tak naprawdę odpornym
trzeba umieć szybko analizować i przetwarzać informacje oraz być zdolnym do działania pod presją czasu i stresujących okoliczności, być kreatywnym
dobrze byłoby mieć doświadczenie w branży turystycznej lub w pracy z klientem indywidualnym czy biznesowym (B2C, B2B) albo w pracy "na słuchawce", a co za tym idzie mieć wiedzę z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta
musi być dyplom - a więc wykształcenie minimum licencjackie, przyjmiemy też studenta ostatniego roku
trzeba wykazywać się odpowiedzialnością, systematycznością i dokładnością w realizacji powierzonych obowiązków, ale mieć też poczucie humoru
Do you speak English? Sprechen Sie Deutsch? Nie musi być razem.
być dyspozycyjnym/ą
Pozostałe pożądane cechy:
umiejętność pracy w zespole
komunikatywność i bardzo dobra dykcja
dyspozycyjność
samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy
szczere zaangażowanie w wykonywaną pracę

Znajomość systemów rezerwacyjnych Victor i Merlin będzie dodatkowym atutem.

Jak wygląda nasza praca i co będziesz robić dowiesz się na spotkaniu z nami, a w skrócie: będzie to kompleksowa obsługa klienta posprzedażowego oraz sieci sprzedaży z użyciem kanałów komunikacji telefonicznej i poczty elektronicznej.

Na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną zarezerwuj sobie chwilę czasu ponieważ usiądziesz przy jednym z naszym pracowników i posłuchasz oraz zobaczysz jak wygląda praca.

Wymagania techniczne, podstawowe minimum:
znajomość MS Office, mile widziane doświadczenie w pracy z użyciem aplikacji typu CRM.

Jeśli do nas dołączysz gwarantujemy:
nieszablonową i obfitującą w wyzwania pracę w naprawdę fajnym zespole w renomowanej firmie
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, a czy coś więcej to dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej
szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
służbowe wyjazdy studyjne w miejsca, które posiadamy w ofercie
dofinansowanie wakacji w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich
dofinansowanie kosztów zajęć sportowych

Osoby zainteresowane i spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie swoich aplikacji do dnia 24.02.2017r.


Ogłoszeniodawca

Firma: Nowa Itaka Sp. z o.o.
Formularz: kliknij tutaj - zewnętrzny formularz kontaktowy/aplikacyjny



Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję