Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2016-05-20
Województwo: Dolnośląskie
A-Empressa Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe zaprasza chętne osoby na szkolenia z branży turystycznej:
• Reklamacja w turystyce - przebieg procesu reklamacyjnego (szkolenie jednodniowe),
• Sprzedaż osobista w turystyce (szkolenie jednodniowe),
• Sprzedaż telefoniczna w turystyce (szkolenie jednodniowe),
• Animator,
• Rezydent turystyczny,
• Wychowawca kolonii i obozów (szkolenie jednodniowe),
• Rozliczanie imprez turystycznych (szkolenie jednodniowe).
A-Empressa Centrum Szkoleniowe również na życzenie Klienta diagnozuje przedsiębiorstwa turystyczne, opracowuje oraz wdraża plany wzrostu działań dla zwiększenia sprzedaży.
Masz pytania! Napisz do nas: szkolenia@a-empressa.pl
Telefon: 531 068 222
E-mail: szkolenia@a-empressa.pl
Dział: Szkolenia
Szkolenia z branży turystycznej
Data wstawienia: 2016-03-21 13:49Data ważności: 2016-05-20
Województwo: Dolnośląskie
A-Empressa Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe zaprasza chętne osoby na szkolenia z branży turystycznej:
• Reklamacja w turystyce - przebieg procesu reklamacyjnego (szkolenie jednodniowe),
• Sprzedaż osobista w turystyce (szkolenie jednodniowe),
• Sprzedaż telefoniczna w turystyce (szkolenie jednodniowe),
• Animator,
• Rezydent turystyczny,
• Wychowawca kolonii i obozów (szkolenie jednodniowe),
• Rozliczanie imprez turystycznych (szkolenie jednodniowe).
A-Empressa Centrum Szkoleniowe również na życzenie Klienta diagnozuje przedsiębiorstwa turystyczne, opracowuje oraz wdraża plany wzrostu działań dla zwiększenia sprzedaży.
Masz pytania! Napisz do nas: szkolenia@a-empressa.pl
Ogłoszeniodawca
Firma: A-Empressa Sp. z o.o.Telefon: 531 068 222
E-mail: szkolenia@a-empressa.pl
Zobacz inne ogłoszenia z tego działu
Zobacz inne ogłoszenia z tego działuSposób na szybkie prawo jazdy na autobus!
Kierowcy autokarowi nie boją się mandatów?
Rząd udzielił pożyczki Japan Airlines
Lotos wybuduje 6 stacji paliw przy A2 i A4. Będą też restauracje i hotele
AmRest kupił 5 restauracji Rostik’s-KFC w Rosji
Sposób na turystów ze Szwecji!
Polacy i urlop w Boże Narodzenie
Mniej imprez na krakowskim Rynku?
Norwegian zawiesza połączenie Wrocław - Oslo
USA: Starbucks z bezpłatnym internetem
Intercity: wstrzymano sprzedaż biletów na niektóre wakacyjne pociągi