TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Dam pracę

Kierownik Hotelu

Data wstawienia: 2016-01-31 19:20
Data ważności: 2016-03-01
Województwo: Małopolskie

Hotel Limanova*** to nowy obiekt zlokalizowany w Limanowej (Beskid Wyspowy).
Obiekt posiada 32 nowoczesne pokoje (70 miejsc noclegowych), zaplecze gastronomiczno-konferencyjne dla 150 Gości oraz elegancką strefę Spa&Wellness.

Hotel Limanova*** poszukuje odpowiedniego Kandydata na Stanowisko:
KIEROWNIKA HOTELU
Miejsce Pracy: Limanowa (Małopolskie)

ZADANIA:
• zarządzanie pracą podległego zespołu (planowanie i rozliczanie stawianych zadań)
• zarządzanie operacyjne obiektem
• koordynacja działań administracyjnych obiektu
• odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
• bieżąca analiza rynku i wyznaczanie kierunków sprzedaży
• opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży w uzgodnieniu z Zarządem
• budowanie, negocjacje i podtrzymywanie relacji B2B
• aktywna sprzedaż produktów i usług
• prognozowanie wyników sprzedaży
• przygotowywanie okresowych raportów operacyjnych i sprzedażowych dla Zarządu
• odpowiedzialność za rozliczenia finansowe

WYMAGANIA:
• min. dwa lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym
• znajomość branży hotelarskiej
• zdolność organizacji - wymagane cechy lidera oraz bardzo dobrego administratora, który zna zagadnienia controllingu w hotelarstwie
• umiejętność wyznaczania i egzekwowania wykonania zadań od pracowników
• umiejętność budowania zmotywowanego, mocnego i stabilnego zespołu pracowników
• bardzo dobra znajomość technik sprzedażowych i doświadczenie w przygotowywaniu ofert handlowych
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
• zdolności negocjacyjne
• umiejętność nawiązywania długotrwałych relacji z Klientami
• doświadczenie w aktywnej obsłudze Klientów na każdym etapie współpracy, zapewniając tym samym pełną satysfakcję Klientów
• wiedza w zakresie zagadnień finansowych związanych z branżą hotelarską
• dyspozycyjność, odpowiedzialność, samodzielność
• entuzjazm, pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań, bardzo dobre relacje międzyludzkie

OFERUJEMY:
• możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz wpływ na organizację pracy
• bezpośrednią współpracę z Zarządem, pozwalającą na sprawne wdrażanie zaakceptowanych pomysłów
• pracę w młodym, dynamicznym zespole
• przyjazne warunki pracy w nowoczesnym obiekcie
• niezbędne narzędzia pracy
• atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatnie do posiadanych kompetencji i zakresu pracy
• motywacyjny system wynagrodzenia powiązany z wynikami finansowymi obiektu

Aplikacje (cv, list motywacyjny) wraz ze zdjęciem prosimy przesyłać za pośrednictwem przycisku Aplikuj teraz lub na wskazany adres e-mail.

Prosimy o dołączenie klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami.")

Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami.


Ogłoszeniodawca

Firma: F.P.G "PeMa" s.c P.Cichórz, M.Witkowska - Cichórz



Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa

Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję