Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2016-02-29
Województwo: Małopolskie
Trzy słowa które podsumowują dzień pracy w Intelenet:
Pasjonujący, ciekawy, satysfakcjonujący
Przekonaj się i dołącz do naszego francuskiego zespołu jako:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Nr. ref.:
Miejsce pracy: Kraków
Główne obowiązki:
• Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów w branży turystycznej,
• Wsparcie Klientów podczas planowania ich podróży,
• Interpretacja i wyjaśnianie Klientom procedur związanych z podróżą,
• Identyfikowanie potrzeb Klientów, aktywna pomoc przy rozwiązywaniu ich problemów przed,
w trakcie i po ich podróży,
• Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klienta,
• Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby Klientów,
• Upewnianie się że wszelkie oczekiwania Klientów są spełnione,
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomosć języka francuskiego w mowie i na piśmie,
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• Zorientowanie na klienta oraz proaktywna postawa,
• Łatwość nawiązywania kontaktów,
• Zorientowanie na osiąganie celów oraz dbałość o szczegóły,
• Umiejętność pracy w zespole,
• Doświadczenie w call center/turystyce lub hotelarstwie będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Konkurencyjne wynagrodzenie (plus dodatkowe premie),
• Prywatny pakiet medyczny dla Ciebie i Twojej rodziny,
• Atrakcyjny pakiet benefitowy (karta Multisport, karty podarunkowe),
• Interesujące, pełnopłatne przez firmę szkolenie na początku zatrudnienia,
• Atrakcyjny system poleceń pracowników,
• Możliwości rozwoju i awansu w międzynarodowej korporacji,
• Międzynarodowe środowisko pracy z przyjazną atmosferą,
• Szybki proces rekrutacyjny z możliwością zdalnego przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
Wyślij swoją aplikację na adres:
m
Dział: Dam pracę
TOURISM ADVISOR with French
Data wstawienia: 2016-01-15 14:44Data ważności: 2016-02-29
Województwo: Małopolskie
Trzy słowa które podsumowują dzień pracy w Intelenet:
Pasjonujący, ciekawy, satysfakcjonujący
Przekonaj się i dołącz do naszego francuskiego zespołu jako:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Nr. ref.:
Miejsce pracy: Kraków
Główne obowiązki:
• Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów w branży turystycznej,
• Wsparcie Klientów podczas planowania ich podróży,
• Interpretacja i wyjaśnianie Klientom procedur związanych z podróżą,
• Identyfikowanie potrzeb Klientów, aktywna pomoc przy rozwiązywaniu ich problemów przed,
w trakcie i po ich podróży,
• Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klienta,
• Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby Klientów,
• Upewnianie się że wszelkie oczekiwania Klientów są spełnione,
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomosć języka francuskiego w mowie i na piśmie,
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• Zorientowanie na klienta oraz proaktywna postawa,
• Łatwość nawiązywania kontaktów,
• Zorientowanie na osiąganie celów oraz dbałość o szczegóły,
• Umiejętność pracy w zespole,
• Doświadczenie w call center/turystyce lub hotelarstwie będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Konkurencyjne wynagrodzenie (plus dodatkowe premie),
• Prywatny pakiet medyczny dla Ciebie i Twojej rodziny,
• Atrakcyjny pakiet benefitowy (karta Multisport, karty podarunkowe),
• Interesujące, pełnopłatne przez firmę szkolenie na początku zatrudnienia,
• Atrakcyjny system poleceń pracowników,
• Możliwości rozwoju i awansu w międzynarodowej korporacji,
• Międzynarodowe środowisko pracy z przyjazną atmosferą,
• Szybki proces rekrutacyjny z możliwością zdalnego przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
Wyślij swoją aplikację na adres:
m
Ogłoszeniodawca
Firma: Intelenet Global ServicesZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaFlixBus przywraca kolejne połączenia
LOT poleci na drugie lotnisko w Pekinie
Rainbow przewiduje kolejny udany sezon?
Miniony rok udany dla hotelarzy
Ośrodek wypoczynkowy Zagroń przejdzie gruntowną modernizację
Nowy dyrektor operacyjny w Ryanair
Krakowskie lotnisko otrzymało prestiżową nagrodę
A&O otwiera nowy obiekt w Kopenhadze
Makarun otwiera lokal poza Europą