Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2015-07-05
Województwo: Małopolskie
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym INSPIRE Sourcing: "Asertywna komunikacja z Klientem", które odbędzie się w dniach 11-12 czerwca w Krakowie.
Celem warsztatu jest zdobycie umiejętności wyznaczania i egzekwowania granic w relacjach z Pracownikami i Współpracownikami. Doskonalenie umiejętności psychospołecznych umożliwiających efektywne radzenie sobie ze stresem, a także wypracowanie mechanizmów ochrony przed zachowaniami manipulacyjnymi i agresywnymi, ze strony innych ludzi. Praktyczny trening z dwoma trenerami pozwoli na przećwiczenie w praktyce sprowadzania komunikacji do poziomu społecznego oraz świadomego budowania wiarygodności i autorytetu.
Cena szkolenia to 1790 zł (netto): obejmuje dwa dni warsztatów (16 godzin szkoleniowych), obiady, przerwy kawowe, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat, indywidualne konsultacje z trenerem via e-mail/telefon po zakończeniu warsztatów.
Szczegółowy program szkolenia dostępny pod linkiem:
http://www. inspire-szkolenia. pl/szkolenia - otwarte/asertywna - komunikacja - z - klientem - 11 - 12 - czerwca - 2015
Szkolenia INSPIRE Sourcing:
- Prowadzone są przez doświadczonych trenerów biznesu oraz co-trenerów.
- Realizowane są w myśl zasady: 30% teorii - 70% ćwiczeń praktycznych.
- Odbywają się w formie warsztatów - grupy szkoleniowe nie przekraczają 12 osób.
- Wzbogacane są o skrypty i materiały szkoleniowe, symulacje i gry biznesowe, case studies, ćwiczenia grupowe i indywidualne oraz materiały audiowizualne.
- Stanowią doskonałą platformę wymiany doświadczeń biznesowych Uczestników.
ZAPISY I DODATKOWE INFORMACJE:
Magdalena Zając
Tel.:792 034 742
Mail: magdalena.zajac@inspire-szkolenia.pl
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy na naszą stronę internetową: www.inspire-szkolenia.pl oraz do kontaktu - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
Telefon: 792 034 742
E-mail: magdalena.zajac@inspire-szkolenia.pl
Dział: Szkolenia
Asertywna komunikacja z Klientem
Data wstawienia: 2015-05-06 09:35Data ważności: 2015-07-05
Województwo: Małopolskie
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym INSPIRE Sourcing: "Asertywna komunikacja z Klientem", które odbędzie się w dniach 11-12 czerwca w Krakowie.
Celem warsztatu jest zdobycie umiejętności wyznaczania i egzekwowania granic w relacjach z Pracownikami i Współpracownikami. Doskonalenie umiejętności psychospołecznych umożliwiających efektywne radzenie sobie ze stresem, a także wypracowanie mechanizmów ochrony przed zachowaniami manipulacyjnymi i agresywnymi, ze strony innych ludzi. Praktyczny trening z dwoma trenerami pozwoli na przećwiczenie w praktyce sprowadzania komunikacji do poziomu społecznego oraz świadomego budowania wiarygodności i autorytetu.
Cena szkolenia to 1790 zł (netto): obejmuje dwa dni warsztatów (16 godzin szkoleniowych), obiady, przerwy kawowe, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat, indywidualne konsultacje z trenerem via e-mail/telefon po zakończeniu warsztatów.
Szczegółowy program szkolenia dostępny pod linkiem:
http://www. inspire-szkolenia. pl/szkolenia - otwarte/asertywna - komunikacja - z - klientem - 11 - 12 - czerwca - 2015
Szkolenia INSPIRE Sourcing:
- Prowadzone są przez doświadczonych trenerów biznesu oraz co-trenerów.
- Realizowane są w myśl zasady: 30% teorii - 70% ćwiczeń praktycznych.
- Odbywają się w formie warsztatów - grupy szkoleniowe nie przekraczają 12 osób.
- Wzbogacane są o skrypty i materiały szkoleniowe, symulacje i gry biznesowe, case studies, ćwiczenia grupowe i indywidualne oraz materiały audiowizualne.
- Stanowią doskonałą platformę wymiany doświadczeń biznesowych Uczestników.
ZAPISY I DODATKOWE INFORMACJE:
Magdalena Zając
Tel.:792 034 742
Mail: magdalena.zajac@inspire-szkolenia.pl
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy na naszą stronę internetową: www.inspire-szkolenia.pl oraz do kontaktu - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
Ogłoszeniodawca
Firma: INSPIRE SourcingTelefon: 792 034 742
E-mail: magdalena.zajac@inspire-szkolenia.pl
USA: mieli znieść wizy, zamiast tego są podwyżki
Oferta turystyczna dla pluszaków
Grecja ponownie liderem sprzedaży
Polski Holding Lotniczy dojdzie do skutku?
Ceny sezonu letniego wciąż wyższe niż przed rokiem
Jak najlepiej płacić za wakacje?
Ostrzezenie dla agentow turystyczny-platnosc karta!