Dział: Dam pracę
CUSTOMER SERVICE EXECUTIVE
Data wstawienia: 2014-12-03 17:49Data ważności: 2015-02-01
Województwo: Małopolskie
Main responsibilities:
Provide support to clients in travel industry sector (via telephone, e-mail, chat)
Adequate understanding, interpreting and managing incoming enquiries
Provide active support to customers before and after booking
Delivering the highest quality customer service
Ability to be both proactive and reactive based on the individual situation
Working with colleagues to ensure Clients expectations are meet
Candidate profile:
Excellent written and oral skills in German or French or Dutch
Good command of the English language
Excellent customer care and proactive attitude
Result oriented approach
Attention to details
Being a team player
Previous call center, travel industry or/and hospitality experience - as an asset
Benefits:
Competitive salary (plus extra bonuses)
Attractive benefits package
Full-paid appropriate training
Private medical care for you and for your family (including dental care after upgrading package)
Employee Referral Award Program
Great development opportunities in an international, fast - paced company
A multicultural, great working environment
Fast recruitment process taking 2-3 weeks, with a ‘remote’ application systems
Ogłoszeniodawca
Firma: SercoZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaDolnośląskie uzdrowiska: "DoWód na udany wypoczynek"
Bezdroża: nowe przewodniki o słonecznym Adriatyku Chorwacji i Włoch
20,7 mln złotych - zysk operacyjny Centralwings w III kw. 2006 r.
PKP Intercity: duża strata za 2009 r.
Słowackie Wysokie Tatry: nowe atrakcje dla turystów
W Niemczech można kupować bilety kolejowe za pośrednictwem MMS-a
Start hotel Portos otrzymał trzecią gwiazdkę
Oryginalny projekt TCI - spotkania dla przedszkolaków
Ryanair wypłaca znikome kwoty za zagubione bagaże
Spot reklamowy na antenie CNN otworzy nam drogę do organizacji Expo 2012?
Ryanair poleci z Łodzi do Edynburga?