Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Dział: Dla turystów
Chorwacja - Trogir - Sibenik
Data wstawienia: 2013-08-23 16:46Data ważności: 2013-10-07
Województwo: -wszystkie-
Chorwacja - Trogir - Sibenik
Trogir - Solta (Stomorska) - VIS (Vis) - Hvar (Vinogradiszcze) - Stari Grad - Maslnica - Primosten - Sibenik
Dzień 1
Rejs rozpoczniemy w marinie Seget w Trogirze. Pierwszym celem podróży jest wyspa Solta. Rzucimy cumy przy kei miejskiej w malowniczym miasteczku Stomorska, by od razu wczuć się w sielankowy klimat chorwackiego wybrzeża. Turkusowa woda i skaliste dno morza zachęcają do kąpieli, snorkelingu (nurkowania bez butli) i relaksu na plaży.
Dzień 2
Po porannej kąpieli w zatoce, skierujemy się na wyspę VIS, do miasteczka o tej samej nazwie. Właśnie tutaj w IV wieku przed naszą erą znajdowało się najważniejsze miasto w Dalmacji, grecka kolonia Issa. Vis znany jest ze specjałów gastronomicznych - viska pogača z sardeli i viski hlib, specjalność z fig, która powstała w czasach antycznych. Na wyspie znajduje się sławna jaskinia przywódcy Tito, która znajduje się w pobliżu szczytu góry Hum, który jest najwyższym wierzchołkiem na wyspie.
Dzień 3
Dzień rozpoczniemy od krótkiego postoju przy skalnych bunkrach na wyspie Vis mogących pomieścić stumetrową łódź podwodną. Następną atrakcją tego dnia będzie słynąca z największej liczby słonecznych dni w roku lawendowa wyspa Hvar, której miasto bogate jest w zabytki z czasów wpływów weneckich, zachęcające do spacerów marmurowymi ulicami starówki. Na śmiałków czeka niezdobyta twierdza górująca nad zatoką, a w nagrodę otrzymamy prześliczną panoramę okolicy. Wieczorem zakotwiczymy w jednej z malowniczych zatok wyspy Sv. Klement przy lokalnej konobie serwującej krewetki oraz kalmary.
Dzień 4
Po porannej kąpieli w zatoce weźmiemy kurs na miejscowość Stari Grad. Odwiedzimy stare miasto urządzone w śródziemnomorskim stylu, którego pierwotna nazwa za czasów greckich to Pharos. Miasto zostało założone w IV w. p.n.e. Stara część miasta zachowała tradycyjny styl architektury . Warto odwiedzić muzeum morskie, oraz renesansowy pałac - Kastel Tvrdali z 1520r. Miasto posiada wiele pięknych plaż, gdzie można się opalać, pływać lub po prostu relaksować się w cieniu stuletnich sosen.
Dzień 5
Po śniadaniu pożegnamy się z wyspą Hvar i popłyniemy wzdłuż południowego brzegu wyspy Solta. Odwiedzimy malownicze zatoki, trudno dostępne od strony lądu, w których zatrzymamy się na kąpiel w krystalicznie czystej wodzie. Dzień zakończymy w marinie w małej osadzie Maslinica na zachodnim krańcu wyspy. Warto wybrać się do lokalnej konoby, która serwuje tradycyjne potrawy.
Dzień 6
Po południu dopłyniemy do małego malowniczego miasteczka Primosten. Warto pospieszyć się, by przed zmierzchem poprzez tarasowo wzniesioną starówkę dotrzeć do kościoła na wierzchołku wyspy. Tylko tam można podziwiać niesamowity zachód słońca. Na wzniesieniach wokół miasta znajdują się jedne z najbardziej znanych winnic na wybrzeżu. Warto skosztować lokalnych trunków oraz kupić doskonałą oliwę.
Dzień 7
Rano opuścimy Primosten i pożeglujemy do mariny Mandalina w Sibeniku. Po drodze postój na kąpiel w jednej z zatoczek wyspy Zlarin, zwiedzanie twierdzy św. Mikołaja i bunkrów w kanale przed Sibenikiem.
Sibenik - jedyne w Chorwacji miasto które nigdy nie zostało zdobyte, a którego starówka przypomina olbrzymie schody. Miasto kusi zabytkami, odwiedzić warto XV-wieczną katedrę św. Jakuba zbudowaną wyłącznie z kamienia i marmuru bez użycia drewna. O potędze miasta świadczą górujące nad nim trzy twierdze. Warto wspiąć się na jedną z nich, by podziwiać zachód słońca oraz przepiękną panoramę wysp Dalmacji, pomiędzy którymi żeglowaliśmy.
Dzień 8
Zakończenie rejsu, czas wolny. Możliwość fakultatywnej wycieczki do Parku Narodowego Wodospadów Rzeki Krk.
DODATKOWE ATRAKCJE W CHORWACJI
Uczestników chętnych do zakosztowania atrakcji dostępnych także w głębi lądu zapraszamy na jednodniowe imprezy w grupach dobrze już sobie znanych osób. W przygotowanej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie, począwszy od miłośników relaksu i plażowania po zdobywców, poszukujących wyzwań i zastrzyku adrenaliny. Atrakcje dostępne na tej trasie to: wodospady Krki, wędkowanie, nurkowanie.
2. TERMINY i CENY
Zapisz się na rejs - Rezerwacja
nr rejsu
termin
jacht Oceanis 411 / Bavaria 44*
jacht Oceanis 423
Wolne miejsca!
cena rejsu [PLN]
cena rejsu [PLN]
04 Chorwacja (D)
06.07 - 13.07.2013
—
2 199
0
06 Chorwacja (D)
20.07 - 27.07.2013
2 099
—
0
08 Chorwacja (D)
03.08 - 10.08.2013
—
2 299
8
10 Chorwacja (D)
17.08 - 24.08.2013
2 099
—
7
12 Chorwacja (D)
31.08 - 07.09.2013
—
2 099
9
13 Chorwacja (D)
07.09 - 14.09.2013
1 999
—
7
15 Chorwacja (D)
21.09 - 28.09.2013
—
1 899
0
* W terminie 20.07-27.07.2013 oraz 17.08-24.08.2013 płyną dwa jachty: Oceanis 411 i Bavaria 44. W terminie 07.09-14.09.2013 płynie jeden jacht Oceanis 411.
Cena za miejsce w mesie na jachcie OCEANIS 411 / BAVARIA 44: - 1499 zł. Cena dotyczy jednego miejsca w mesie, przy zakwaterowaniu razem z Kapitanem Jachtu. Miejsce w mesie sprzedawane jest po sprzedaży wszystkich pozostałych miejsc.
Zapisz się na rejs - Rezerwacja
Cena obejmuje:
7 noclegów na jachcie,
7-dniowe pełne wyżywienie pełne wyżywienie w czasie dni rejsu (śniadania i obiadokolacje przygotowywane przez uczestników z produktów zakupionych przez nas w Polsce, w tym napoje: kawa, herbata, woda mineralna)
ubezpieczenie turystyczne (KL 10 000 EUR, NNW 2000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR),
opiekę Kapitana Jachtu,
paliwo do jachtu,
wszelkie opłaty portowe.
Cena nie obejmuje:
kosztów dojazdu i powrotu z Chorwacji,
biletów wstępu do muzeów i parków narodowych,
lokalnego podatku turystycznego w wysokości 1 EUR dziennie od osoby (7 EUR za 1 osobę za cały rejs, płatne u Kapitana jachtu),
kosztów usług dodatkowych i wycieczek fakultatywnych.
* Przy zaokrętowaniu na jacht pobierana jest kaucja w wysokości 50 EUR, zwracana przy wyokrętowaniu.
* Istnieje możliwość dokonania dopłaty do kabiny 1-osobowej. Dodatkowy koszt jest równy cenie rejsu pomniejszonej o 200 zł. W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt z naszym biurem.
ZAREZERWUJ REJS!
Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Po wypełnieniu i przesłaniu formularza, otrzymasz e-mailem ZGŁOSZENIE-UMOWĘ udziału w rejsie i WARUNKI UCZESTNICTWA. Miejsce na jachcie gwarantujemy po podpisaniu i odesłaniu tych dokumentów na adres siedziby naszej firmy oraz dokonaniu wpłaty zaliczki w wysokości 700,00 zł. Wpłata pozostałej części należności za rejs powinna być dokonana najpóźniej na 30 dni przed rozpoczęciem imprezy.
DOJAZD NA REJS I POWRÓT
Dojazd we własnym zakresie. W porcie jachtowym można zostawić samochód na parkingu (niestrzeżonym). Orientacyjny koszt postoju - ok. 10 euro dziennie.
Dla osób, które nie korzystają z transportu własnego, proponujemy dojazd i powrót luksusowymi autokarami renomowanej firmy Retman, (klimatyzacja, TV, WC) z następujących miejscowości: Warszawy i Wrocławia w cenie 474 zł oraz z Częstochowy, Katowic, Opola, Żor, Bielska Białej i Cieszyna w cenie 444 zł. Możliwość wykupienia transportu gwarantujemy w przypadku dokonaniu zapisu na rejs na 45 dni przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku późniejszego wykupienia rejsu ceny za przejazd nie zmieniają się, nie gwarantujemy natomiast dostępności miejsc w autokarze. Podkreślamy, że transport odbywa się na warunkach określonych przez przewoźnika. M.in. oznacza to, że z Warszawy lub z Wrocławia Uczestnicy rejsu mogą być dowiezieni do Katowic tzw. "antenką" (i analogicznie z powrotem)
PROGRAM REJSU (dla dojazdu autokarowego)
Piątek - wyjazd
08:30 - Zbiórka w Warszawie (Dworzec Zachodni PKS, stanowisko 13-14, Aleje Jerozolimskie 144)
09:00 - Planowy wyjazd autokaru (lub antenki)
09:30 - Zbiórka we Wrocławiu (ul. Ślężna, parking przy wzgórzu Andersa naprzeciw Akademii Ekonomicznej)
10:00 - planowy wyjazd autokaru (lub antenki)
14:00 - Przyjazd do Katowic - zbiórka w Katowicach (Parking CGF ul. Mickiewicza 23)
14:30 - planowy wyjazd autokaru
Sobota - 1. dzień rejsu
10:15 - przyjazd do mariny (portu jachtowego) Seget w Trogirze
10:15-15:00 - czas wolny
15:00-16:00 - zaokrętowanie, szkolenie z obsługi instalacji jachtowych
16:00 - rozpoczęcie rejsu
18:30-19:00 - przypłynięcie do miejscowości Stomorska, postój przy kei miejskiej lub na kotwicy
Niedziela - 2. dzień rejsu
08:00-09:00 - śniadanie
09:00 - wypłynięcie, postój na kąpiel
16:30-18:00 - przypłynięcie do miejscowości VIS.
Poniedziałek - 3. dzień rejsu
08:00-09:00 - śniadanie
09:00 - wypłynięcie z Visu
09:30:10:30 - postój na kotwicy, zwiedzanie bunkra łodzi podwodnej
13:00-16:00 - planowany postój na kotwicy, czas na zwiedzanie Hvaru
16:00 - wypłyniecie z Havaru
17:30-18:30 - przypłynięcie do zatoki Vinogradisce, możliwość kąpieli w zatoce, nocleg na kotwicy
Wtorek - 4. dzień rejsu
08:00-09:00 - śniadanie
09:00 - wypłynięcie, planowany postój na kąpiel
15:00-16:30 - przypłynięcie do portu w miejscowości Stari Grad
Środa - 5. dzień rejsu
08:00-09:00 - śniadanie
09:00 - wypłynięcie, planowany postój na kąpiel na wyspie Solta
16:00-17:00 - przypłynięcie do Maslnicy, postój w marinie
Czwartek - 6. dzień rejsu
08:00-09:00 - śniadanie
09:00 - wypłynięcie, postój na kąpiel
17:00-18:30 przypłynięcie do Primosten, nocleg na kotwicy z dostępem do wc i natrysków na brzegu
Piątek - 7. dzień rejsu
08:00-09:00 - śniadanie
10:00 - wypłynięcie, planowany postój na kąpiel
16:00-29:00 - przypłynięcie do mariny Mandalina w Sibeniku
Sobota - 8. dzień rejsu
08:00-09:00 - śniadanie
09:00-09:30 - wyokrętowanie, zakończenie rejsu
09:30-19:30 - czas wolny
19:30 - zbiórka w miejscu odjazdu autokaru
20:00 - planowy wyjazd autokaru
Niedziela - powrót
13:15 - planowany przyjazd do Katowic (parking CGF ul. Mickiewicza 23)
17:00 - planowany przyjazd do Wrocławia (ul. Ślężna, parking przy wzgórzu Andersa naprzeciw Akademii Ekonomicznej)
18:30 - planowany przyjazd do Warszawy (Dworzec Zachodni PKS, stanowisko 13-14, Aleje Jerozolimskie 144)
Uwaga: Należy pamiętać, że jest to rejs morski, dlatego przedstawiony plan trasy jest ramowy i może ulec zmianie. Ostateczną decyzję co do trasy podejmuje Kapitan jachtu. Będzie to zależne od warunków pogodowych i sprawności Uczestników rejsu. Przypominamy też, że w chorwackich marinach obowiązuje bezwzględna cisza nocna od godziny 23:00. W trosce o komfort wszystkich Uczestników rejsu na jachcie także wprowadzamy ciszę nocną od godziny 23:00. Godziny przyjazdu autokaru do Chorwacji i z powrotem do Polski podane są orientacyjnie.
INFORMACJE O WARUNKACH NA JACHCIE I PODCZAS REJSU
Termin rejsu obejmuje zaokrętowanie na jacht w sobotę i wyokrętowanie w następną sobotę. Rejs odbywa się na jachcie klasy Oceanis 423 lub jachcie Oceanis 411 i Bawaria 44 (w zależności od wybranego terminu i ceny).
Na jachcie Oceanis 423 płynie 8-miu Uczestników rejsu i Kapitan Jachtu (skipper). Uczestnicy rejsu zakwaterowani są w czterech kabinach dwuosobowych. W mesie jest zakwaterowany tylko Kapitan Jachtu.
Na jachcie Oceanis 411 i Bawaria 44 płynie 9-ciu Uczestników rejsu i Kapitan Jachtu (skipper). Uczestnicy rejsu zakwaterowani są w czterech kabinach dwuosobowych i w mesie. O doborze kabin i koi na jachcie decyduje kolejność zapisów.
Opis jachtu Oceanis 411: rok produkcji: 2002, długość: 12,71 m, szerokość: 3,94 m, zanurzenie: 1,70 m, wyporność: 8.200 kg, powierzchnia żagli: 89,00 mkw., koło sterowe z autopilotem, echosonda, wiatromierz, GPS, UKF, moc silnika: 56 KM, ciepła i zimna woda (pojemność zbiornika na wodę: 540 l), radio/CD.
Opis jachtu Bavaria 44: rok produkcji: 2002, długość: 13,95 m, szerokość: 4,25 m, zanurzenie: 1,65 m, wyporność: 8.200 kg, powierzchnia żagli: 89,00 mkw., koło sterowe z autopilotem, echosonda, wiatromierz, GPS, UKF, moc silnika: 54 KM, ciepła i zimna woda (pojemność zbiornika na wodę: 360 l), radio/CD.
Opis jachtu Oceanis Clipper 423: rok produkcji: 2005, długość: 13,09 m, szerokość: 3,90 m, zanurzenie: 2,10 m, wyporność: 8.800 kg, powierzchnia żagli: 83,00 mkw., koło sterowe z autopilotem, echosonda, wiatromierz, GPS, UKF, moc silnika: 55 KM, ciepła i zimna woda (pojemność zbiornika na wodę: 540 l), radio/CD.
Warunki zakwaterowania: Uczestnicy rejsu zakwaterowani są w czterech kabinach dwuosobowych oraz w mesie (tylko na jachcie Oceanis 411 i Bawaria 44). Trzy kabiny z łóżkami małżeńskimi i jedna z piętrowymi. O ostatecznym doborze kabin i koi na jachcie decyduje kolejność zapisów.
Pościel: na wyposażeniu jachtu.
Ręczniki: we własnym zakresie.
Podstawowe środki higieny: na wyposażeniu jachtu.
Korzystanie z toalet: na jachcie znajdują się dwie toalety z prysznicami, z których korzysta się podczas żeglugi. Podczas postoju w porcie korzystanie z toalet jachtowych jest zabronione. Do dyspozycji gości (nieodpłatnie) są dobrze wyposażone toalety i prysznice w portach jachtowych (marinach). Na rufie jachtu znajduje się prysznic (z ciepłą wodą), który jest bardzo przydatny po kąpieli w słonym Adriatyku (np. podczas postoju w zatokach).
Wyposażenie kuchni: zastawa kuchenna dla 10-ciu osób oraz lodówka, kuchenka gazowa i zlewozmywak.
Wyżywienie: śniadania i obiadokolacje przygotowywane na jachcie przez Uczestników rejsu z produktów zakupionych przez nas w Polsce (na miejscu kupujemy świeże pieczywo i warzywa), w tym napoje: kawa, herbata, woda mineralna.
Prąd (ładowanie telefonów komórkowych i aparatów fotograficznych): na jachcie zamontowane są gniazdka na prąd zmienny 230 V. Korzystanie z nich możliwe jest tylko podczas postoju w portach.
Podstawowe leki: na jachcie znajduje się apteczka wyposażona w podstawowe środki opatrunkowe. Wszelkie pozostałe leki, w tym środki przeciwbólowe - we własnym zakresie.
Obuwie: miękkie, sportowe, najlepiej na białej podeszwie.
Bagaż: miękka torba, sugerujemy zabranie ze sobą rozsądnej ilości bagażu (szafki na jachcie mają ograniczoną pojemność), niedopuszczalne są plecaki ze stelażem.
Co warto zabrać na rejs:
- ważny paszport (obowiązkowo)
- maskę, rurkę i płetwy
- nakrycie głowy i okulary przeciwsłoneczne
- krem z filtrem
- buty do wody (w Adriatyku spotyka się jeżowce, nie zalecamy wchodzenia do morza boso)
- ubranie dostosowane do słonecznej pogody (latem w Chorwacji temperatury przekraczają 30 st. C)
- lekki polar (zdarzają się chłodniejsze wieczory)
- aparat fotograficzny, kamerę etc.
Podczas rejsu zaplanowane są noclegi zarówno w luksusowych marinach (portach jachtowych), jak też na kotwicowiskach lub przy bojach (w tym przypadku korzystamy z sanitariatów na jachcie). Decyzję o takim zaplanowaniu trasy podjęliśmy mając na uwadze zapewnienie Państwu możliwości obcowania z niezwykłą przyrodą Chorwacji, co nie zawsze jest możliwe podczas noclegu w luksusowej, ale jednak wybetonowanej marinie.
Do obowiązków Uczestników należy okazywanie pomocy Kapitanowi jachtu w manewrach portowych oraz podczas cumowania przy boi lub na kotwicy, jak również przygotowywanie posiłków i utrzymywanie porządku na jachcie. Istnieje możliwość czynnego brania udziału w prowadzeniu jachtu pod okiem Kapitana jachtu (za wyjątkiem manewrów portowych) oraz pełnienia wacht, obserwacji itp. Podczas rejsu Kapitan jachtu przeprowadzi szkolenie z obsługi urządzeń znajdujących się na jachcie.
Na życzenie Uczestnika po zakończeniu rejsu Kapitan jachtu wystawi Uczestnikowi Opinię wraz z Wyciągiem z Dziennika Jachtowego, które stanowią dokument potwierdzający odbycie stażu.
W dniu rozpoczęcia rejsu (w czasie pomiędzy opuszczeniem autokaru i zaokrętowaniem) oraz w dniu zakończenia rejsu (w czasie pomiędzy wyokrętowaniem i wejściem do autokaru) bagaże Uczestników - zgodnie ze zwyczajami obowiązującymi w chorwackich marinach - są złożone na terenie mariny niedaleko jachtu. Ze względów logistycznych nie jesteśmy w stanie zapewnić opieki nad Państwa bagażami. Jednak dotychczas nie odnotowaliśmy przypadku zaginięcia lub kradzieży żadnego bagażu.
KOD OFERTA:VIV/2013
Ogłoszeniodawca
Firma: Biuro Podróży Balkan-ExpressTelefon: 17 852 10 75
E-mail: balaknexpress@o2.pl
Zobacz inne ogłoszenia z tego działu
Zobacz inne ogłoszenia z tego działuMiędzynarodowe Święto Pizzy 2011
IATA: w 2009 roku linie lotnicze wypracują straty ponad 2,5 mld USD
Meksyk będzie zwracał VAT turystom zagranicznym
Rainbow Tours S.A.: transakcje członka Rady Nadzorczej Spółki
Kraków czeka na inwazje turystów ze Skandynawii
Udogodnienia dla przyjeżdżających do Indonezji
Szczecinek: zakaz kąpieli w dwóch kąpieliskach
System Altéa DC-Flight ułatwieniem dla linii lotniczych w zakresie odpraw
Dolomity na Liście Światowego Dziedzictwa
MSP ma sześciu zainteresowanych prywatyzacją PLL LOT
W Państwie Środka do 2012 r. powstanie 35 linii kolei dużych prędkości