Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2013-02-19
Województwo: -wszystkie-
Zostań Rezydentem Biura Podróży! Wyobraź sobie... latem pracujesz w Hiszpanii, Grecji, a może Tunezji? Zimą zaś rezydujesz w Kenii, Tajlandii, a może na Sri Lance?
Czy to jest zawód dla Ciebie? Jeżeli jesteś ciekawy świata, a pasję podróżowania chciałbyś połączyć z pracą to zapraszamy na kurs przygotowujący do pracy w charakterze rezydenta biura podróży!
GDAŃSK rozpoczęcie zajęć 16.02.2013
KATOWICE rozpoczęcie zajęć 09.03.2013
WARSZAWA rozpoczęcie zajęć 16.03.2013
Akademia Rezydentów Rainbow Tours to:
36 godzin zajęć (2 weekendy)
autorski program
case studies & prezentacje
certyfikat Akademii Rainbow Tours
dla najlepszych absolwentów staże i praca na ponad 30 kierunkach wakacyjnych z oferty Rainbow Tours S.A.
W programie:
SERWIS LOTNISKOWY PRZYLOTOWY
- strój, wygląd zewnętrzny, zachowanie rezydenta
- przylot
- dokumenty (rooming list, transfer list, requests, flight list)
- sytuacje: zaginięcie bagażu, zniszczenie bagażu, braki na liście, overbooking
- autokary i oznaczenia
- powitanie w autokarze
- koperty powitalne
- transfer z/bez rezydenta
- zakwaterowanie
- utracone posiłki
- OWU i Przeczytaj Koniecznie
SERWIS HOTELOWY
- tablice informacyjne (zawartość, wygląd)
- książki hotelowe (zawartość, wygląd)
- spotkanie informacyjne (części, style prowadzenia)
- po spotkaniu informacyjnym (rozwiązywanie zgłaszanych spraw, zapisy na wycieczki, wynajem samochodów, raport)
- dyżury hotelowe (harmonogram, przebieg, raport)
- ćwiczenie: spotkanie informacyjne
SERWIS LOTNISKOWY WYLOTOWY
- listy wylotowe
- transfery
- odprawa
- sytuacje: opóźnienia lotów, braki na liście
WSPÓŁPRACA Z:
- touroperatorem (dział pilotażu i transportu, dział produktu, dział kontroli jakości i reklamacji
- ubezpieczycielem (zakres ubezpieczenia, schemat postępowania, centrala alarmowa, druki szkody)
- lokalnym kontrahentem (organizacja wycieczek lokalnych, rozliczenia finansowe)
- hotelarzami i przewoźnikami
PSYCHOSPOŁECZNE UMIEJĘTNOŚCI W PRACY REZYDENTA
- sytuacje konfliktowe
- sytuacje ekstremalne
http://www.rainbowtours.edu.pl
Akademia Rainbow Tours na FB
https://www. facebook. com/AkademiaRainbowTours
Telefon: 797 186 178 (pn.-pt. 8-16)
E-mail: szkolenia@rainbowtours.edu.pl
Dział: Szkolenia
Akademia Rezydentów Biur Podróży
Data wstawienia: 2013-02-05 13:30Data ważności: 2013-02-19
Województwo: -wszystkie-
Zostań Rezydentem Biura Podróży! Wyobraź sobie... latem pracujesz w Hiszpanii, Grecji, a może Tunezji? Zimą zaś rezydujesz w Kenii, Tajlandii, a może na Sri Lance?
Czy to jest zawód dla Ciebie? Jeżeli jesteś ciekawy świata, a pasję podróżowania chciałbyś połączyć z pracą to zapraszamy na kurs przygotowujący do pracy w charakterze rezydenta biura podróży!
GDAŃSK rozpoczęcie zajęć 16.02.2013
KATOWICE rozpoczęcie zajęć 09.03.2013
WARSZAWA rozpoczęcie zajęć 16.03.2013
Akademia Rezydentów Rainbow Tours to:
36 godzin zajęć (2 weekendy)
autorski program
case studies & prezentacje
certyfikat Akademii Rainbow Tours
dla najlepszych absolwentów staże i praca na ponad 30 kierunkach wakacyjnych z oferty Rainbow Tours S.A.
W programie:
SERWIS LOTNISKOWY PRZYLOTOWY
- strój, wygląd zewnętrzny, zachowanie rezydenta
- przylot
- dokumenty (rooming list, transfer list, requests, flight list)
- sytuacje: zaginięcie bagażu, zniszczenie bagażu, braki na liście, overbooking
- autokary i oznaczenia
- powitanie w autokarze
- koperty powitalne
- transfer z/bez rezydenta
- zakwaterowanie
- utracone posiłki
- OWU i Przeczytaj Koniecznie
SERWIS HOTELOWY
- tablice informacyjne (zawartość, wygląd)
- książki hotelowe (zawartość, wygląd)
- spotkanie informacyjne (części, style prowadzenia)
- po spotkaniu informacyjnym (rozwiązywanie zgłaszanych spraw, zapisy na wycieczki, wynajem samochodów, raport)
- dyżury hotelowe (harmonogram, przebieg, raport)
- ćwiczenie: spotkanie informacyjne
SERWIS LOTNISKOWY WYLOTOWY
- listy wylotowe
- transfery
- odprawa
- sytuacje: opóźnienia lotów, braki na liście
WSPÓŁPRACA Z:
- touroperatorem (dział pilotażu i transportu, dział produktu, dział kontroli jakości i reklamacji
- ubezpieczycielem (zakres ubezpieczenia, schemat postępowania, centrala alarmowa, druki szkody)
- lokalnym kontrahentem (organizacja wycieczek lokalnych, rozliczenia finansowe)
- hotelarzami i przewoźnikami
PSYCHOSPOŁECZNE UMIEJĘTNOŚCI W PRACY REZYDENTA
- sytuacje konfliktowe
- sytuacje ekstremalne
http://www.rainbowtours.edu.pl
Akademia Rainbow Tours na FB
https://www. facebook. com/AkademiaRainbowTours
Ogłoszeniodawca
Firma: Rainbow Tours S.A.Telefon: 797 186 178 (pn.-pt. 8-16)
E-mail: szkolenia@rainbowtours.edu.pl
Poważne linie lotnicze - niepoważny pasażer?
W Europie powstaje sieć hoteli IKEA
Polsko-marokańskie rozmowy o turystyce
Ryanair otwiera kolejne krajowe połączenie
DARMOWY E-BOOK "Projektowanie technologiczne zakładów gastronomicznych"!
MF w sprawie podatku VAT dla biur podróży
Wzrasta ryzyko w branży turystycznej
Ryanair prezentuje charytatywny kalendarz