Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2012-12-27
Województwo: Małopolskie
WYGODA TRAVEL GROUP jako tour operator działający na rynku od 2001 obejmuje swoją działalnością następujące segmenty: letnia i zimowa turystyka wyjazdowa, turystyka przyjazdowa, wycieczki objazdowe, wypoczynek w krajach egzotycznych. Na rynku znany jest jako jeden z wiodących organizatorów turystyki zimowej. Do swojej siedziby głównej poszukuje osoby na stanowisko:
KONSULTANT ds. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
KRAKÓW
W tym celu organizuje 1,5 miesięczny bezpłatny staż dla 5 osób z których 2 najlepsze otrzymają zatrudnienie na etat:
Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w nowocześnie zarządzanej firmie?
Chcesz uczestniczyć w ciekawych szkoleniach?
Chcesz pracować w zespole młodych ludzi z pozytywną energią?
Zgłoś się do nas!!!
Oferowany staż polega na profesjonalnej, telefonicznej obsłudze klientów firmy. Obsługa telefonów wychodzących i przychodzących.
Wymagania:
- dobra dykcja
- komunikatywność
- punktualność
- sumienność i dokładność
- dyspozycyjność
- umiejętność obsługi komputera
Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy
- dla 2 najlepszych osób zatrudnienia na umowę
- praca w młodym zespole
- możliwość awansu
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem na adres:
staz@wygodatravel.pl do dnia 28.12.2012
W CV bardzo proszę o umieszczenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)"
Dział: Dam staż
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Data wstawienia: 2012-12-13 11:11Data ważności: 2012-12-27
Województwo: Małopolskie
WYGODA TRAVEL GROUP jako tour operator działający na rynku od 2001 obejmuje swoją działalnością następujące segmenty: letnia i zimowa turystyka wyjazdowa, turystyka przyjazdowa, wycieczki objazdowe, wypoczynek w krajach egzotycznych. Na rynku znany jest jako jeden z wiodących organizatorów turystyki zimowej. Do swojej siedziby głównej poszukuje osoby na stanowisko:
KONSULTANT ds. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
KRAKÓW
W tym celu organizuje 1,5 miesięczny bezpłatny staż dla 5 osób z których 2 najlepsze otrzymają zatrudnienie na etat:
Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w nowocześnie zarządzanej firmie?
Chcesz uczestniczyć w ciekawych szkoleniach?
Chcesz pracować w zespole młodych ludzi z pozytywną energią?
Zgłoś się do nas!!!
Oferowany staż polega na profesjonalnej, telefonicznej obsłudze klientów firmy. Obsługa telefonów wychodzących i przychodzących.
Wymagania:
- dobra dykcja
- komunikatywność
- punktualność
- sumienność i dokładność
- dyspozycyjność
- umiejętność obsługi komputera
Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy
- dla 2 najlepszych osób zatrudnienia na umowę
- praca w młodym zespole
- możliwość awansu
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem na adres:
staz@wygodatravel.pl do dnia 28.12.2012
W CV bardzo proszę o umieszczenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)"
Ogłoszeniodawca
Firma: Wygoda TravelAtrakcje podczas TOUR SALON 2007
Wybrano nowy zarząd spółki Interferie SA. Prezesem został Adam Milanowski
Krakowski Rynek Główny wśród najpiękniejszych
Bezcenne chwile - nowa odsłona promocji cenowej Lufthansy
PBP Sindbad nagrodzone Medalem Europejskim!
Spór o przyszłość "zamku Drakuli" w Rumunii
Szef Virgin Atlantic zablokuje współpracę BA, AA i Iberii?
Olsztyn będzie sprzedawać działki pod budowę hoteli
Od dziś nowy regulamin w pociągach PKP Intercity
Trudne warunki turystyczne w Tatrach
Nowy terminal w Łodzi ma przyciągnąć dobrych przewoźników