Dział: Szkolenia
Trudne rozmowy handlowe 17-18.12.2012
Data wstawienia: 2012-11-28 11:16Data ważności: 2012-12-12
Województwo: Mazowieckie
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego.
Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl
PLAN SZKOLENIA
I. Przygotowanie i planowanie działań telemarketingowych - wprowadzenie w obszar telemarketingu
· Telemarketing - podejście nowoczesne i tradycyjne;
· Telemarketing jako sposób pozyskiwania klientów;
· Prawo wielkich liczb;
· Nastawienie kluczem do sukcesu w rozmowie telefonicznej;
· Zarządzanie czasem rozmowy i ustalania priorytetów;
II. Budowanie własnego wizerunku i savoir vivre w rozmowie telefonicznej - czyli kluczowe elementy komunikacji
· Znaczenie pierwszych sekund kontaktu telefonicznego;
· Poziom świadomy i nieświadomy rozmowy telefonicznej;
· Język prokliencki;
· Dopasowywanie się na poziomie werbalnym i niewerbalnym do rozmówcy;
· Praca głosem - o czym warto pamiętać;
III. Sprawdzone techniki prowadzenia rozmowy handlowej przez telefon - cz.1
· Etapy rozmowy telefonicznej - przychodzącej i wychodzącej;
· Typologia klientów - dopasowanie przekazu do stylu komunikacyjnego rozmówcy;
· Potrzeby psychologiczne i merytoryczne każdego z typów;
· Nawiązanie kontaktu - kluczowy etap w rozmowie telemarketingowej;
· Debiutowe zagrywki klientów - "nie jestem zainteresowany",itp.
IV. Sprawdzone techniki prowadzenia rozmowy handlowej przez telefon - cz.2
· Badanie potrzeb klientów - poznaj firmę klienta i jego;
· Narzędzia kontroli rozmowy - sztuka zadawania pytań, parafrazowanie, klaryfikacja i inne;
· Aktywne słuchanie - słuchając słyszeć;
· Mówienie językiem korzyści - model Cecha-Zaleta-Korzyść;
· Budowanie argumentacji - słowa perswazyjne;
V. Sprawdzone techniki prowadzenia rozmowy handlowej przez telefon - cz.3
· Radzenie sobie z obiekcjami klientów - sprawdzone sposoby
· Radzenie sobie z typowymi zagrywkami klientów "jest za drogo", "mam lepszą ofertę" oraz inne;
· Zielone światła do finalizowania;
· Sprawdzone techniki finalizacji;
VI. Asertywność w kontaktach telefonicznych - skuteczne sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
· Prawa asertywności;
· Radzenie sobie z agresywnym rozmówcą - asertywne stawianie granic;
· Rozmowa z Klientem nastawionym na "nie";
· Radzenie sobie z Klientem dominującym w rozmowie;
· Rozmowa z klientem, któremu muszę odmówić;
Ogłoszeniodawca
Firma: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
E-mail: d.blechowski@mcs.edu.pl
Zamknięcie szlaku Kasprowy Wierch
Grupa hotelowa Fairmont otwiera swój pierwszy obiekt w Kairze
Chorwacja coraz bardziej lubiana przez polskich turystów?
Petromonopol, lobbing w polskim sejmie i horrendalne ceny paliwa lotniczego
Oryginalny pomysł na hotel - pięciogwiazdkowy obiekt pod ziemią
Pasazer.com: wyniki plebiscytu "Najlepsza Linia Lotnicza 2008"
70 tys. Polaków zdecydowało się spędzić Sylwestra w ciepłym kraju
6,5 mln euro na rozwój turystyki ze środków UE
PKP Intercity planuje zakup 20 superszybkich pociągów
Władze Olsztyna kontra żeglarze
Komórki w samolotach dozwolone!
Medale dla wyjątkowych trunków z winiarni Superiore
Niemcy: wycieczki autokarowe do Polski coraz bardziej popularne
Szwedzi chcą wejść na rzeszowskie lotnisko
Lotnisko w Katowicach będzie obsługiwać loty międzynarodowe?
LOT protestuje przeciw nowym przewoźnikom na polskim niebie!
Wyższe opłaty abonamentowe za odbiorniki RTV na 2006 rok!
Nowe zasady współpracy Worldspan i Expedia
Francja - Paryż Rodzinne Parki Atrakcji Dla Wygodnych - spra