TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Szkolenia

Trudne rozmowy handlowe 17-18.12.2012

Data wstawienia: 2012-11-28 11:16
Data ważności: 2012-12-12
Województwo: Mazowieckie

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej.

Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego.

Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl

PLAN SZKOLENIA

I. Przygotowanie i planowanie działań telemarketingowych - wprowadzenie w obszar telemarketingu

· Telemarketing - podejście nowoczesne i tradycyjne;

· Telemarketing jako sposób pozyskiwania klientów;

· Prawo wielkich liczb;

· Nastawienie kluczem do sukcesu w rozmowie telefonicznej;

· Zarządzanie czasem rozmowy i ustalania priorytetów;

II. Budowanie własnego wizerunku i savoir vivre w rozmowie telefonicznej - czyli kluczowe elementy komunikacji

· Znaczenie pierwszych sekund kontaktu telefonicznego;

· Poziom świadomy i nieświadomy rozmowy telefonicznej;

· Język prokliencki;

· Dopasowywanie się na poziomie werbalnym i niewerbalnym do rozmówcy;

· Praca głosem - o czym warto pamiętać;

III. Sprawdzone techniki prowadzenia rozmowy handlowej przez telefon - cz.1

· Etapy rozmowy telefonicznej - przychodzącej i wychodzącej;

· Typologia klientów - dopasowanie przekazu do stylu komunikacyjnego rozmówcy;

· Potrzeby psychologiczne i merytoryczne każdego z typów;

· Nawiązanie kontaktu - kluczowy etap w rozmowie telemarketingowej;

· Debiutowe zagrywki klientów - "nie jestem zainteresowany",itp.

IV. Sprawdzone techniki prowadzenia rozmowy handlowej przez telefon - cz.2

· Badanie potrzeb klientów - poznaj firmę klienta i jego;

· Narzędzia kontroli rozmowy - sztuka zadawania pytań, parafrazowanie, klaryfikacja i inne;

· Aktywne słuchanie - słuchając słyszeć;

· Mówienie językiem korzyści - model Cecha-Zaleta-Korzyść;

· Budowanie argumentacji - słowa perswazyjne;

V. Sprawdzone techniki prowadzenia rozmowy handlowej przez telefon - cz.3

· Radzenie sobie z obiekcjami klientów - sprawdzone sposoby

· Radzenie sobie z typowymi zagrywkami klientów "jest za drogo", "mam lepszą ofertę" oraz inne;

· Zielone światła do finalizowania;

· Sprawdzone techniki finalizacji;

VI. Asertywność w kontaktach telefonicznych - skuteczne sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

· Prawa asertywności;

· Radzenie sobie z agresywnym rozmówcą - asertywne stawianie granic;

· Rozmowa z Klientem nastawionym na "nie";

· Radzenie sobie z Klientem dominującym w rozmowie;

· Rozmowa z klientem, któremu muszę odmówić;


Ogłoszeniodawca

Firma: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
E-mail: d.blechowski@mcs.edu.pl



Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję