TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Szkolenia

Zaawansowane techniki sprzedaży 12-13.12.2012

Data wstawienia: 2012-11-28 11:12
Data ważności: 2012-12-12
Województwo: Mazowieckie

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej.

Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego.

Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl

PLAN SZKOLENIA

Techniki budowania pozytywnego nastawienia podczas wizyty handlowej
Nawiązywanie kontaktu podczas wizyty handlowej
Dopasowanie i prowadzenie klienta w celu zwiększenia kontroli nad sytuacją
Techniki nawiązywania kontaktu z klientem podczas rozmowy sprzedażowej

MODUŁ II - KOMUNIKACJA W SPRZEDAŻY

Aktywne słuchanie klienta
Zrozumieć klienta - cztery płaszczyzny wypowiedzi Schulza von Thuna
Jak kontrolować soje komunikaty na czterech płaszczyznach wypowiedzi - komunikaty rzeczowe, wypowiadanie próśb, zarządzanie relacją z klientem, zarządzanie obrazem siebie jako osoby kompetentnej i godnej zaufania

MODUŁ III - ZAAWANSOWANE NARZĘDZIA SPRZEDAŻY

Jak rozpoznać dominujący system reprezentacji klienta (ruchy gałek ocznych, postawa ciała, ton głosu i sposób mówienia, predykaty słowne).
Zwiększanie skuteczności sprzedaży poprzez stosowanie predykatów słownych preferowanych przez klienta.
Sprzedawanie produktu - CECHA - KORZYŚĆ - WYOBRAŻENIE
Rozpoznawanie motywów zakupowych klienta i dostosowywanie oferty do tych motywów
Rola przekonań wspierających i ograniczających w codziennej pracy sprzedawcy. Rozpoznawanie własnych wspierających i ograniczających przekonań oraz ich wpływ na osiągane rezultaty. Zamiana przekonań ograniczających na wspierające za pomocą narzędzi nlp (poziomy logiczne).

MODUŁ IV - NARZĘDZIA NLP W SPRZEDAŻY

Umiejętność mówienia w sposób zrozumiały, czyli dopasowanie informacji słownej do sposobu myślenia klienta - umysł świadomy i umysł nieświadomy klienta
Ważne słowa: ale, nie i spróbuj.
Formułowanie wypowiedzi z ukrytymi założeniami, jako narzędzia perswazji.
Potwierdzanie doświadczenia klienta w celu zbudowania pozytywnej relacji i poradzenia sobie z trudnymi emocjami klienta
Implikacje, implikowana jednoczesność, implikowany skutek, równoważnik kompleksowy - metody stosowania
Presupozycje
Metaprogramy - jak klient podejmuje decyzję o zakupie (klient z autorytetem zewnętrznym
i wewnętrznym, proaktywny i reaktywny, ogólny i szczegółowy, opcjonalny i proceduralny...).


Ogłoszeniodawca

Firma: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
E-mail: d.blechowski@mcs.edu.pl



Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję