Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Spacjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
- Lokal W CH Nowa Sukcesja
- pilot PRAGA 6.12.2024
- Specjalista ds. turystyki w biurze agencyjnym
- pilot Bawaria
- Sun&Fun Holidays zaprasza REZYDENTÓW do...
- Partnera Biuro Podrózy
Dział: Szkolenia
Zaawansowane techniki sprzedaży 12-13.12.2012
Data wstawienia: 2012-11-28 11:12Data ważności: 2012-12-12
Województwo: Mazowieckie
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego.
Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl
PLAN SZKOLENIA
Techniki budowania pozytywnego nastawienia podczas wizyty handlowej
Nawiązywanie kontaktu podczas wizyty handlowej
Dopasowanie i prowadzenie klienta w celu zwiększenia kontroli nad sytuacją
Techniki nawiązywania kontaktu z klientem podczas rozmowy sprzedażowej
MODUŁ II - KOMUNIKACJA W SPRZEDAŻY
Aktywne słuchanie klienta
Zrozumieć klienta - cztery płaszczyzny wypowiedzi Schulza von Thuna
Jak kontrolować soje komunikaty na czterech płaszczyznach wypowiedzi - komunikaty rzeczowe, wypowiadanie próśb, zarządzanie relacją z klientem, zarządzanie obrazem siebie jako osoby kompetentnej i godnej zaufania
MODUŁ III - ZAAWANSOWANE NARZĘDZIA SPRZEDAŻY
Jak rozpoznać dominujący system reprezentacji klienta (ruchy gałek ocznych, postawa ciała, ton głosu i sposób mówienia, predykaty słowne).
Zwiększanie skuteczności sprzedaży poprzez stosowanie predykatów słownych preferowanych przez klienta.
Sprzedawanie produktu - CECHA - KORZYŚĆ - WYOBRAŻENIE
Rozpoznawanie motywów zakupowych klienta i dostosowywanie oferty do tych motywów
Rola przekonań wspierających i ograniczających w codziennej pracy sprzedawcy. Rozpoznawanie własnych wspierających i ograniczających przekonań oraz ich wpływ na osiągane rezultaty. Zamiana przekonań ograniczających na wspierające za pomocą narzędzi nlp (poziomy logiczne).
MODUŁ IV - NARZĘDZIA NLP W SPRZEDAŻY
Umiejętność mówienia w sposób zrozumiały, czyli dopasowanie informacji słownej do sposobu myślenia klienta - umysł świadomy i umysł nieświadomy klienta
Ważne słowa: ale, nie i spróbuj.
Formułowanie wypowiedzi z ukrytymi założeniami, jako narzędzia perswazji.
Potwierdzanie doświadczenia klienta w celu zbudowania pozytywnej relacji i poradzenia sobie z trudnymi emocjami klienta
Implikacje, implikowana jednoczesność, implikowany skutek, równoważnik kompleksowy - metody stosowania
Presupozycje
Metaprogramy - jak klient podejmuje decyzję o zakupie (klient z autorytetem zewnętrznym
i wewnętrznym, proaktywny i reaktywny, ogólny i szczegółowy, opcjonalny i proceduralny...).
Ogłoszeniodawca
Firma: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
E-mail: d.blechowski@mcs.edu.pl
Wrocław stanie się kulinarna stolicą Polski?
Podróż z Kielc do Kołobrzegu w 21 godzin
Warszawski Ibis okiem architekta
Jednak małe zainteresowanie wyjazdami do Watykanu na rocznicę śmierci Jana Pawła II
Galileo Leisure - nowy portal rezerwacyjny dla agentów już w Polsce!
Spotkanie Zarządu Forum Informacji Turystycznej
W lipcu gości przyjmie odnowiona Geovita w Dźwirzynie
Czescy maszyniści protestują przeciwko polskim pociągom
Francuski superszybki pociąg TGV pobił rekord prędkości
Czeskie linie lotnicze CSA nadal w rękach państwa
Chiński inwestor postawi hotel nad jeziorem Dąbie?
W Bieszczadach panują bardzo dobre warunki turystyczne
Świętokrzyskie stawia na turystykę. 3,4 mln zł pójdzie na promocję regionu
W Trójmieście zostanie wprowadzony nowy bilet dla turystów
Ryanair nie przejmie Aer Lingusa
Travelsklep - sklep dla biur podróży