Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2012-12-12
Województwo: Mazowieckie
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego.
Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl
PLAN SZKOLENIA
1. Marketing i jego zakresy funkcjonalne
Funkcje przygotowawcze
Funkcje wykonawcze
Funkcje wspomagające
2. Analiza sytuacji wyjściowej- tło rynkowe
Rynek: jego pojemność i chłonność, segmenty,
Aktywność rynkowa: zróżnicowanie produktów, ceny, kanały dystrybucji, promocja,
Sprzedaż rynkowa: koszty i zyski producenta,
3. Analiza możliwości rynkowych
Ocena możliwości i tendencji w sprzedaży,
Analiza aktywności rynku, przemysłu, branży,
Analiza nabywców i konkurencji,
4. Cele i strategie marketingowe
Cele firmy,
Cele wydziałów lub oddziałów
Cele marketingowe,
Strategie marketingowe.
5. Etapy zarządzania marketingiem- działania promocyjne.Czynniki poprawiające skuteczność promocji
Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
E-mail: d.blechowski@mcs.edu.pl
Dział: Szkolenia
Techniki promocji 10-11.12.2012
Data wstawienia: 2012-11-28 11:04Data ważności: 2012-12-12
Województwo: Mazowieckie
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego.
Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl
PLAN SZKOLENIA
1. Marketing i jego zakresy funkcjonalne
Funkcje przygotowawcze
Funkcje wykonawcze
Funkcje wspomagające
2. Analiza sytuacji wyjściowej- tło rynkowe
Rynek: jego pojemność i chłonność, segmenty,
Aktywność rynkowa: zróżnicowanie produktów, ceny, kanały dystrybucji, promocja,
Sprzedaż rynkowa: koszty i zyski producenta,
3. Analiza możliwości rynkowych
Ocena możliwości i tendencji w sprzedaży,
Analiza aktywności rynku, przemysłu, branży,
Analiza nabywców i konkurencji,
4. Cele i strategie marketingowe
Cele firmy,
Cele wydziałów lub oddziałów
Cele marketingowe,
Strategie marketingowe.
5. Etapy zarządzania marketingiem- działania promocyjne.Czynniki poprawiające skuteczność promocji
Ogłoszeniodawca
Firma: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
E-mail: d.blechowski@mcs.edu.pl
Największe miasta reklamują się w Polsce i za granicą
Pierwszy oficjalny serwis o Egipcie!
Eurobasket 2009 będzie w Bydgoszczy
Polscy turyści nie lubią wypoczywać nad Bałtykiem?
KNF bada, czy Interferie właściwie informowały o prognozach
Ustka przygotowuje się na unijne fundusze
Powstał nowy hotel w Kazimierzu
Zadowalające wyniki turystyki przyjazdowej do Niemiec
Wyspy Kanaryjskie najbardziej modne
Wakacje.pl: ruszył sezon turystyczny Lato 2009
Luksusowe apartamenty, spa, wykwintne menu - to oferuje hotel dla kotów