TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Szkolenia

Prezentacje handlowe 6-7.12.2012

Data wstawienia: 2012-11-28 11:01
Data ważności: 2012-12-12
Województwo: Mazowieckie

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej.

Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego.

Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl

PLAN SZKOLENIA

MODUŁ I - WSTĘP DO PROWADZENIA PREZENTACJI

· Prezentacja - Podstawowe założenia

· Rodzaje prezentacji - różnice i wymagania

· Temat prezentacji, cel oraz grupa docelowa - ja dopasować swoją prezentację do wymagań i specyfiki audytorium

MODUŁ II - JĘZYK CIAŁA PODCZAS PREZENTACJI

· Komunikacja niewerbalna podczas wystąpień publicznych

· Rodzaje komunikatów niewerbalnych

· Omówienie komunikatów niewerbalnych: Mimika, pantomimika, proksemika (zachowania przestrzenne), czynniki paralingwistyczne, wygląd zewnętrzny, postawa ciała, oczy.

· Podstawowe sygnały niewerbalne i ich znaczenie

· Jak zarządzać swoim ciałem podczas prezentacji - ułożenie rąk, ciała, kierowanie wzroku itp.

· Wewnętrzna spójność w komunikacji niewerbalnej

· Najczęstsze błędy w komunikacji niewerbalnej

· Budowanie wizerunku poprzez komunikację niewerbalną

MODUŁ III - PROWADZENIE PREZENTACJI

· Jak przygotować prezentacje

· Co należy wiedzieć przed prezentacją - jakie informacje zebrać

· Mówienie językiem korzyści - technika Cecha - Korzyść - Wyobrażenie

· Zebranie argumentów prezentacyjnych

· Prezentacja krok po kroku:

· Materiały wizualne w prezentacji

MODUŁ IV - BUDOWANIE WIZERUNKU PODCZAS WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

· Co składa się na wizerunek

· Świadome wpływanie na kształt relacji z ludźmi

· Skuteczne zarządzanie relacjami poprzez otwartą komunikację

· Test stylu komunikacyjnego

· Płaszczyzna relacji- budowa pozytywnych i długotrwałych reklacji

MODUŁ V - WYWIERANIE WPŁYWU PODCZAS PREZENTACJI - NLP W PREZENTACJI

· Wprowadzenie do technik NLP

· Techniki NLP i ich wykorzystanie podczas prezentacji

· Magia słowa w budowanie otwartej komunikacji

· Umiejętność mówienia w sposób zrozumiały, czyli dopasowanie informacji słownej do sposobu myślenia słuchacza - umysł świadomy i umysł nieświadomy

· Ważne słowa: ale, nie i spróbuj.

· Formułowanie wypowiedzi z ukrytymi założeniami, jako narzędzia perswazji.

MODUŁ VI- WARSZTATY: ćwiczenia indywidualne i grupowe

Moduł prezentacyjny
Przeprowadzenie prezentacji na forum grupy; analiza informacji zwrotnych


Ogłoszeniodawca

Firma: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
E-mail: d.blechowski@mcs.edu.pl



Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję