Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Dział: Szkolenia
Prezentacje handlowe 6-7.12.2012
Data wstawienia: 2012-11-28 11:01Data ważności: 2012-12-12
Województwo: Mazowieckie
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego.
Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl
PLAN SZKOLENIA
MODUŁ I - WSTĘP DO PROWADZENIA PREZENTACJI
· Prezentacja - Podstawowe założenia
· Rodzaje prezentacji - różnice i wymagania
· Temat prezentacji, cel oraz grupa docelowa - ja dopasować swoją prezentację do wymagań i specyfiki audytorium
MODUŁ II - JĘZYK CIAŁA PODCZAS PREZENTACJI
· Komunikacja niewerbalna podczas wystąpień publicznych
· Rodzaje komunikatów niewerbalnych
· Omówienie komunikatów niewerbalnych: Mimika, pantomimika, proksemika (zachowania przestrzenne), czynniki paralingwistyczne, wygląd zewnętrzny, postawa ciała, oczy.
· Podstawowe sygnały niewerbalne i ich znaczenie
· Jak zarządzać swoim ciałem podczas prezentacji - ułożenie rąk, ciała, kierowanie wzroku itp.
· Wewnętrzna spójność w komunikacji niewerbalnej
· Najczęstsze błędy w komunikacji niewerbalnej
· Budowanie wizerunku poprzez komunikację niewerbalną
MODUŁ III - PROWADZENIE PREZENTACJI
· Jak przygotować prezentacje
· Co należy wiedzieć przed prezentacją - jakie informacje zebrać
· Mówienie językiem korzyści - technika Cecha - Korzyść - Wyobrażenie
· Zebranie argumentów prezentacyjnych
· Prezentacja krok po kroku:
· Materiały wizualne w prezentacji
MODUŁ IV - BUDOWANIE WIZERUNKU PODCZAS WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
· Co składa się na wizerunek
· Świadome wpływanie na kształt relacji z ludźmi
· Skuteczne zarządzanie relacjami poprzez otwartą komunikację
· Test stylu komunikacyjnego
· Płaszczyzna relacji- budowa pozytywnych i długotrwałych reklacji
MODUŁ V - WYWIERANIE WPŁYWU PODCZAS PREZENTACJI - NLP W PREZENTACJI
· Wprowadzenie do technik NLP
· Techniki NLP i ich wykorzystanie podczas prezentacji
· Magia słowa w budowanie otwartej komunikacji
· Umiejętność mówienia w sposób zrozumiały, czyli dopasowanie informacji słownej do sposobu myślenia słuchacza - umysł świadomy i umysł nieświadomy
· Ważne słowa: ale, nie i spróbuj.
· Formułowanie wypowiedzi z ukrytymi założeniami, jako narzędzia perswazji.
MODUŁ VI- WARSZTATY: ćwiczenia indywidualne i grupowe
Moduł prezentacyjny
Przeprowadzenie prezentacji na forum grupy; analiza informacji zwrotnych
Ogłoszeniodawca
Firma: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
E-mail: d.blechowski@mcs.edu.pl
UE i USA: "otwarte niebo" coraz bliżej?
Dyskutowano o rozwoju turystyki w Białymstoku
PKP Przewozy Regionalne: na wakacje trzy nowe połączenia do stolicy
Obroty chorwackich hoteli wzrosły o 14% w porównaniu z rokiem 2006
Przystanek w Miechowie ekspresu Ernest Malinowski?
Powstał nowy hotel w Kazimierzu
Święty Mikołaj plażuje w Gdyni
Turystyka osób niepełnosprawnych
Oficjalny serwis BYLOT jest w budowie od stycznia
Wypoczynek zdrowotny w Niemczech
Polska Dolina Zamków i Ogrodów!
Nowe krajowe połączenia z Pyrzowic: Katowice - Bydgoszcz
Tragiczny wypadek autokaru jadącego z urlopowiczami na Krym