Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Sprzedawca wycieczek luksusowych
- Szukasz partner? MICE EXPO!
- Specjalista/ka ds turystyki (Warszawa)
- Specjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2012-04-19
Województwo: Mazowieckie
Hotel Willa Zagórze trzygwiazdkowy obiekt konferencyjno-restauracyjno-bankietowy położony w odległości 7 km od Warszawy, poszukuje obecnie do swojego zespołu osoby na stanowisko:
RECEPCJONISTKA
WYMAGANIA:
Minimum średnie wykształcenie (mile widziane hotelarskie)
Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Praktyczna znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pracy pod presją czasu.
Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i wypowiadania się w mowie i piśmie
Cierpliwość, pogodne usposobienie, miły uśmiech oraz bycie na tak.
Otwartość, zdolność rozumienia innych, gościnność, uprzejmość, takt.
Dokładność, punktualność, samodzielność, dyskrecja, obowiązkowość, czujność i uczciwość.
Opanowanie, spostrzegawczość, podzielność i koncentracja uwagi.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Świadczenie i sprzedaż usług hotelowych
Sprawna obsługa gości przy przyjeździe, w czasie pobytu i przy wyjeździe z hotelu.
Przyjmowanie rezerwacji indywidualnych i grupowych przed przyjazdem gości.
Wydanie karty pobytu
Meldowanie i wymeldowywanie gościa,
Przydzielanie pokoju, wydanie karty do pokoju
Pobieranie należnych opłat za pobyt i świadczenia dodatkowe.
Ustalanie list gości przyjeżdżających i wyjeżdżających, z uwzględnieniem gości indywidualnych i grup
Przygotowanie karty pobytu ( kart hotelowych)
Rozwiązywanie problemów gości związanych z pobytem w hotelu (potwierdzanie rezerwacji np. lotniczych, rezerwacji stolika w restauracji).
Pilnowanie i uaktualnianie ofert hotelu.Przyjmowanie zażaleń i skarg gości dotyczące pobytu w hotelu.
Prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości w hotelu.
Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia hotelu części gastronomicznej i służbom pięter
Stała współpraca z innymi działami hotelu
OFERUJEMY:
Przyjazną atmosferę pracyAtrakcyjne warunki zatrudnienia
Stabilność zatrudnienia
Zainteresowane osoby prosimy o przysyłanie swoich CV ze zdjęciem oraz klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ust. z dnia 29 sierpnia 1997(Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.)" na adres:
Dział: Dam pracę
Recepcjonistka
Data wstawienia: 2012-03-20 14:39Data ważności: 2012-04-19
Województwo: Mazowieckie
Hotel Willa Zagórze trzygwiazdkowy obiekt konferencyjno-restauracyjno-bankietowy położony w odległości 7 km od Warszawy, poszukuje obecnie do swojego zespołu osoby na stanowisko:
RECEPCJONISTKA
WYMAGANIA:
Minimum średnie wykształcenie (mile widziane hotelarskie)
Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Praktyczna znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pracy pod presją czasu.
Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i wypowiadania się w mowie i piśmie
Cierpliwość, pogodne usposobienie, miły uśmiech oraz bycie na tak.
Otwartość, zdolność rozumienia innych, gościnność, uprzejmość, takt.
Dokładność, punktualność, samodzielność, dyskrecja, obowiązkowość, czujność i uczciwość.
Opanowanie, spostrzegawczość, podzielność i koncentracja uwagi.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Świadczenie i sprzedaż usług hotelowych
Sprawna obsługa gości przy przyjeździe, w czasie pobytu i przy wyjeździe z hotelu.
Przyjmowanie rezerwacji indywidualnych i grupowych przed przyjazdem gości.
Wydanie karty pobytu
Meldowanie i wymeldowywanie gościa,
Przydzielanie pokoju, wydanie karty do pokoju
Pobieranie należnych opłat za pobyt i świadczenia dodatkowe.
Ustalanie list gości przyjeżdżających i wyjeżdżających, z uwzględnieniem gości indywidualnych i grup
Przygotowanie karty pobytu ( kart hotelowych)
Rozwiązywanie problemów gości związanych z pobytem w hotelu (potwierdzanie rezerwacji np. lotniczych, rezerwacji stolika w restauracji).
Pilnowanie i uaktualnianie ofert hotelu.Przyjmowanie zażaleń i skarg gości dotyczące pobytu w hotelu.
Prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości w hotelu.
Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia hotelu części gastronomicznej i służbom pięter
Stała współpraca z innymi działami hotelu
OFERUJEMY:
Przyjazną atmosferę pracyAtrakcyjne warunki zatrudnienia
Stabilność zatrudnienia
Zainteresowane osoby prosimy o przysyłanie swoich CV ze zdjęciem oraz klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ust. z dnia 29 sierpnia 1997(Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.)" na adres:
Ogłoszeniodawca
Firma: Willa ZagórzeZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaLokalne lotniska rozkwitną po wprowadzeniu nowych przepisów?
Wybrano najlepszy hotel w Polsce
Biznesmeni z Sardynii chcą współpracy z polskimi touroperatorami
Promocja i zarządzanie restauracją
Pierwsze spotkanie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej z Joanną Muchą
Skandal: restauracje obrażają klientów
Więcej pasażerów odprawia się samodzielnie
AmRest przejmie sieć restauracji w Chinach
EventPlace: imprezy na wodzie i lądzie
Majówka? Tak, ale bez alkoholu!
Bilety autokarowe warto kupować już teraz