Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2012-03-22
Województwo: -wszystkie-
E-Commerce w hotelarstwie 14-15 marca 2012
Cel Szkolenia: Zwiększenie Przychodów oraz wskaźnika RevPAR w hotelarstwie poprzez odpowiednie dopasowanie działań E-Commerce. Zrozumienie wpływu E-Commerce na Revenue Management.
Profil Uczestnika: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów
sprzedaży i marketingu oraz rezerwacji, a przede wszystkim dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz właścicieli obiektów hotelarskich.
Program szkolenia: dzień 1
1.E-Commerce jako część Revenue Management
2.Wybór odpowiednich kanałów Dystrybucji Elektronicznej
3.Prezentacja obiektu w Internecie
4.Budowa strony internetowej
5.Pozycjonowanie stron internetowych
6.System rezerwacji na własnej stronie internetowej jako najtańszy kanał
dystrybucji elektronicznej
7.Kampanie Marketingowe "Pay Per Click" w Internecie
8.Global Distribution Systems jako kanał dystrybucji elektronicznej
9.E-Commerce w systemach Globalnej Dystrybucji
Program szkolenia: dzień 2
1.Podstawowe wskaźniki w hotelarstwie
2.Definiowanie odpowiedniej grupy hoteli konkurencyjnych
3.Raporty, jako narzędzia wspomagające decyzje w hotelarstwie
4.Parytet cenowy w kanałach dystrybucji elektronicznej
5.Tworzenie planów cenowych
6.Segmentacja rynku
7.Obserwacja konkurencji a Revenue Management
8.Witryna internetowa a lojalność klienta
oraz Najnowsze dane na temat sprzedaży elektronicznej w Polsce.
Szkolenie poprowadzi: Adam Czekaj - Jeden z najlepszych trenerów
hotelarstwa w Polsce. Związany z szeroko pojętym przemysłem turystycznym od 1992 roku.
Zgłoszenia proszę kierować na agata.graczykowska@irh.pl
Telefon: 22 22 460 33
E-mail: agata.graczykowska@irh.pl
Dział: Szkolenia
E-Commerce w hotelarstwie
Data wstawienia: 2012-02-21 09:50Data ważności: 2012-03-22
Województwo: -wszystkie-
E-Commerce w hotelarstwie 14-15 marca 2012
Cel Szkolenia: Zwiększenie Przychodów oraz wskaźnika RevPAR w hotelarstwie poprzez odpowiednie dopasowanie działań E-Commerce. Zrozumienie wpływu E-Commerce na Revenue Management.
Profil Uczestnika: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów
sprzedaży i marketingu oraz rezerwacji, a przede wszystkim dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz właścicieli obiektów hotelarskich.
Program szkolenia: dzień 1
1.E-Commerce jako część Revenue Management
2.Wybór odpowiednich kanałów Dystrybucji Elektronicznej
3.Prezentacja obiektu w Internecie
4.Budowa strony internetowej
5.Pozycjonowanie stron internetowych
6.System rezerwacji na własnej stronie internetowej jako najtańszy kanał
dystrybucji elektronicznej
7.Kampanie Marketingowe "Pay Per Click" w Internecie
8.Global Distribution Systems jako kanał dystrybucji elektronicznej
9.E-Commerce w systemach Globalnej Dystrybucji
Program szkolenia: dzień 2
1.Podstawowe wskaźniki w hotelarstwie
2.Definiowanie odpowiedniej grupy hoteli konkurencyjnych
3.Raporty, jako narzędzia wspomagające decyzje w hotelarstwie
4.Parytet cenowy w kanałach dystrybucji elektronicznej
5.Tworzenie planów cenowych
6.Segmentacja rynku
7.Obserwacja konkurencji a Revenue Management
8.Witryna internetowa a lojalność klienta
oraz Najnowsze dane na temat sprzedaży elektronicznej w Polsce.
Szkolenie poprowadzi: Adam Czekaj - Jeden z najlepszych trenerów
hotelarstwa w Polsce. Związany z szeroko pojętym przemysłem turystycznym od 1992 roku.
Zgłoszenia proszę kierować na agata.graczykowska@irh.pl
Ogłoszeniodawca
Firma: Instytut Rynku HotelarskiegoTelefon: 22 22 460 33
E-mail: agata.graczykowska@irh.pl
Charytatywna kawiarnia w Warszawie
Obchody Dnia Świętego Patryka w Rotunda Lounge
Kolej potrzebuje większych środków na inwestycje
We Wrocławiu rozpoczęły się Międzynarodowe Targi Turystyczne
Nowe narzędzie do rezerwacji dla grup
Sanepid znalazł bakterie legionelli w hotelu
Letnie wyprzedaże w Europie: kiedy, gdzie i co warto wiedzieć?
Lato 2011 inne niż poprzednie?
Rainbow Tours zwiększa przychody
Nagrodzono najlepsze obiekty i atrakcje
Jeszcze taniej: Chorwacja - Orebic!!!!
PKP będzie płacić pasażerom odszkodowania za spóźnienia pociągów