Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2012-03-14
Województwo: -wszystkie-
W marcu i kwietniu szkolenia z zniżka sięgającą nawet 50%:
1) SYSTEMY REZERWACYJNE W TURYSTYCE (obsługa 6 najwazniejszych systemów rezerwacyjnych)
2) PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA (efektywna sprzedaż i budowanie lojalności klientów),
3) PRODUKTY TURYSTYCZNE (oferta 10 największych touroperatorów i informacje o hotelach)
Zaufaj naszej wiedzy i doświadczeniu.
Od 14 lat w branży szkoleniowej i od 11 lat w branży turystycznej.
Kontakt: biuro@ar.edu.pl
Szczegółowe programy, terminy i miejsca szkoleń prześlemy mailem.
E-mail: biuro@ar.edu.pl
Dział: Szkolenia
Szkolenia - systemy rezerwacyjne i obsługa klienta
Data wstawienia: 2012-02-13 15:50Data ważności: 2012-03-14
Województwo: -wszystkie-
W marcu i kwietniu szkolenia z zniżka sięgającą nawet 50%:
1) SYSTEMY REZERWACYJNE W TURYSTYCE (obsługa 6 najwazniejszych systemów rezerwacyjnych)
2) PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA (efektywna sprzedaż i budowanie lojalności klientów),
3) PRODUKTY TURYSTYCZNE (oferta 10 największych touroperatorów i informacje o hotelach)
Zaufaj naszej wiedzy i doświadczeniu.
Od 14 lat w branży szkoleniowej i od 11 lat w branży turystycznej.
Kontakt: biuro@ar.edu.pl
Szczegółowe programy, terminy i miejsca szkoleń prześlemy mailem.
Ogłoszeniodawca
Firma: Biuro PodróżyE-mail: biuro@ar.edu.pl
USA: 6 osób zginęło podczas próby lądowania
Małopolscy kolejarze pod lupą NIK-u!
Forum Turystyki Biznesowej BTF 2004
Biuro zapłaci turystom tylko 9200 pln odszkodowania!
Sygnały z rynku - aparthotele zastąpią hotele
Z Gdańska do Irlandii - nowe połączenia lotnicze z zieloną wyspą
Ryanair planuje zakup 400 samolotów
Po co Brytyjczykowi znajomość języków obcych?
Kielce w nowym świetle ... strategii
Holiday Inn Kraków City Center nagrodzony za jakość obsługi klienta