Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2011-09-25
Województwo: Małopolskie
Szkolenie skierowane jest do właścicieli lub pracowników małopolskich mikro i małych przedsiębiorstw, zatrudnionych na umowę o pracę, na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta. Szkolenie trwa 4 dni i kończy się zdobyciem certyfikatu.
Szkolenie składa się z 2 dwudniowych części:
I.Regulacje Prawne Branży Turystycznej - 2 dni,16 h
- regulacje ustawy o usługach turystycznych
- prawa konsumenta branży turystycznej
- regulacje dotyczące składania reklamacji
- ochrona danych osobowych w branży turystycznej
II. Customer Service Training - 2 dni, 16 h
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. angielskim i obejmuje zagadnienia:
- zasady poprawnego komunikowania się z klientem zagranicznym
- zasady obsługi klienta, rozpoznawanie jego potrzeb i budowanie trwałych relacji
- doskonalenie języka branżowego
- ćwiczenie scenek rodzajowych
Cena:
szkolenie rozliczane jest ekwiwalentem czasu pracy, istnieje więc możliwość sfinansowania szkolenia w 100% ze środków unijnych!
Rozliczenie ekwiwalentem czasu pracy polega na tym,że od kosztu szkolenia (406 zł) odejmuje się 4 -dniowe (32-godzinne) wynagrodzenie w wysokości ubruttowionej brutto i pokrywa ewentualną różnicę.
Informacje dodatkowe:
- niewielkie 10-osobowe grupy
- zajęcia językowe prowadzone z native speakerami
- 17 godzin kursu e-learning oraz materiały szkoleniowe wliczone w cenę
- zwrot kosztów dojazdu i pełny catering (przerwy kawowe oraz obiady)
Terminy najbliższych edycji:
KRAKÓW 19,20,26 i 27 września 2011
zajęcia odbywają się w godz. 9 - 16
Bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie!
Szczegółowe informacje:
na stronie internetowej: www.turystyka.omni.pl,
pod adresem mailowym: turystyka@omni.pl
pod numerem telefonu: 12 294 40 33 lub 501 608 664.
Telefon: 501-608-664
E-mail: turystyka@omni.pl
Dział: Szkolenia
Profesjonlna obsługa klienta w turystyce
Data wstawienia: 2011-08-26 14:47Data ważności: 2011-09-25
Województwo: Małopolskie
Szkolenie skierowane jest do właścicieli lub pracowników małopolskich mikro i małych przedsiębiorstw, zatrudnionych na umowę o pracę, na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta. Szkolenie trwa 4 dni i kończy się zdobyciem certyfikatu.
Szkolenie składa się z 2 dwudniowych części:
I.Regulacje Prawne Branży Turystycznej - 2 dni,16 h
- regulacje ustawy o usługach turystycznych
- prawa konsumenta branży turystycznej
- regulacje dotyczące składania reklamacji
- ochrona danych osobowych w branży turystycznej
II. Customer Service Training - 2 dni, 16 h
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. angielskim i obejmuje zagadnienia:
- zasady poprawnego komunikowania się z klientem zagranicznym
- zasady obsługi klienta, rozpoznawanie jego potrzeb i budowanie trwałych relacji
- doskonalenie języka branżowego
- ćwiczenie scenek rodzajowych
Cena:
szkolenie rozliczane jest ekwiwalentem czasu pracy, istnieje więc możliwość sfinansowania szkolenia w 100% ze środków unijnych!
Rozliczenie ekwiwalentem czasu pracy polega na tym,że od kosztu szkolenia (406 zł) odejmuje się 4 -dniowe (32-godzinne) wynagrodzenie w wysokości ubruttowionej brutto i pokrywa ewentualną różnicę.
Informacje dodatkowe:
- niewielkie 10-osobowe grupy
- zajęcia językowe prowadzone z native speakerami
- 17 godzin kursu e-learning oraz materiały szkoleniowe wliczone w cenę
- zwrot kosztów dojazdu i pełny catering (przerwy kawowe oraz obiady)
Terminy najbliższych edycji:
KRAKÓW 19,20,26 i 27 września 2011
zajęcia odbywają się w godz. 9 - 16
Bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie!
Szczegółowe informacje:
na stronie internetowej: www.turystyka.omni.pl,
pod adresem mailowym: turystyka@omni.pl
pod numerem telefonu: 12 294 40 33 lub 501 608 664.
Ogłoszeniodawca
Firma: Semper OmniTelefon: 501-608-664
E-mail: turystyka@omni.pl
Nowy dyrektor w Golden Tulip Międzyzdroje
Enter Air zawarł umowę z TUI Poland
PLL LOT z nową trasą w sezonie letnim
Uniwersytet chce kształcić pilotów wycieczek i przewodników
Końcówka roku udana dla Kraków Airport
Mniej pasażerów na lotnisku w Poznaniu