Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2011-04-09
Województwo: Małopolskie
Ciekawa oferta pracy dla profesjonalistów z branży hotelarskiej - osób szczególnie ceniących stabilizację i przyjazną atmosferę pracy. Dla naszego klienta - właściciela małego, ale luksusowego obiektu hotelowego zlokalizowanego w sercu Krakowa, poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowiskach managerskich w branży hotelarskiej, która będzie gotowa zaangażować się w bieżące zarządzanie, dalszy rozwój oraz promocję tego wyjątkowego miejsca. Osoba ta obejmie samodzielne stanowisko:
MANAGER OBIEKTU HOTELOWEGO
(Kraków)
Nr ref.: 03/11
OCZEKIWANIA:
• preferowane wykształcenie wyższe w obszarze turystyki i hotelarstwa
• min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w branży hotelarskiej, w tym min. 2 lata praktyki na stanowisku kierowniczym
• doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu oraz promocji obiektu hotelowego
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• nastawienie na najwyższy standard obsługi klienta
• umiejętność zarządzania i współpracy z ludźmi
• wysoki poziom kultury osobistej
• dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
• pasja i entuzjazm w działaniu
• profesjonalne podejście do pracy i pozytywne nastawienie do otoczenia
• gotowość do pracy w systemie 12-godzinnym
ZADANIA:
• kompleksowe zarządzanie obiektem
• nadzorowanie pracy podległych osób
• promocja obiektu oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z gośćmi hotelu
• koordynowanie działań promocyjnych i administracyjnych
• utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług
• opracowywanie analiz i raportów z działalności hotelu
• rozliczanie godzin czasu pracy pracowników i odpowiedzialność za pozostałe obowiązki personalne
Oferty zawierające cv wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny, oznaczony numerem referencyjnym (03/11), prosimy przesyłać e-mailem na adres: .
W cv prosimy o zawarcie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97 Dz. U. 133 Poz. 883).
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Dział: Dam pracę
MANAGER OBIEKTU HOTELOWEGO
Data wstawienia: 2011-03-10 12:48Data ważności: 2011-04-09
Województwo: Małopolskie
Ciekawa oferta pracy dla profesjonalistów z branży hotelarskiej - osób szczególnie ceniących stabilizację i przyjazną atmosferę pracy. Dla naszego klienta - właściciela małego, ale luksusowego obiektu hotelowego zlokalizowanego w sercu Krakowa, poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowiskach managerskich w branży hotelarskiej, która będzie gotowa zaangażować się w bieżące zarządzanie, dalszy rozwój oraz promocję tego wyjątkowego miejsca. Osoba ta obejmie samodzielne stanowisko:
MANAGER OBIEKTU HOTELOWEGO
(Kraków)
Nr ref.: 03/11
OCZEKIWANIA:
• preferowane wykształcenie wyższe w obszarze turystyki i hotelarstwa
• min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w branży hotelarskiej, w tym min. 2 lata praktyki na stanowisku kierowniczym
• doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu oraz promocji obiektu hotelowego
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• nastawienie na najwyższy standard obsługi klienta
• umiejętność zarządzania i współpracy z ludźmi
• wysoki poziom kultury osobistej
• dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
• pasja i entuzjazm w działaniu
• profesjonalne podejście do pracy i pozytywne nastawienie do otoczenia
• gotowość do pracy w systemie 12-godzinnym
ZADANIA:
• kompleksowe zarządzanie obiektem
• nadzorowanie pracy podległych osób
• promocja obiektu oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z gośćmi hotelu
• koordynowanie działań promocyjnych i administracyjnych
• utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług
• opracowywanie analiz i raportów z działalności hotelu
• rozliczanie godzin czasu pracy pracowników i odpowiedzialność za pozostałe obowiązki personalne
Oferty zawierające cv wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny, oznaczony numerem referencyjnym (03/11), prosimy przesyłać e-mailem na adres: .
W cv prosimy o zawarcie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97 Dz. U. 133 Poz. 883).
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Ogłoszeniodawca
Firma: Klient Personal Progress ConsultingZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaChiny: darmowy nocleg za lekcje angielskiego
Kraków: norweski turysta usłyszał zarzut zniszczenia mienia hotelu
Z bydgoskiego lotniska polecimy do 5 państw Europy i 4 miast w Polsce
Bachus zawitał do Zielonej Góry
Turcja: silne trzęsienie ziemi na wschodzie kraju
Testy Warszawskiej Kolei Dojazdowej
Mundial szansą dla polskich biur
MATIMPEX TRAVEL Weekend w Rzymie
Zarząd LOT zgłoszony do prokuratury
Prezentacja czeskich uzdrowisk w Krakowie w ten weekend
Jak zwiększyć dochodowość biur podróży? - raport
EasyJet: Zmiany w rozkładzie lotów w dniu 28 maja