Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Dział: Szkolenia
szkolenie EFS "Profesjonalna obsługa klienta turystyce"
Data wstawienia: 2011-02-23 15:29Data ważności: 2011-05-13
Województwo: Małopolskie
Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta branży turystycznej" , jest nawet w 100% dofinansowane przez Europejski Fundusz Społeczny.
Zaproszenie kierujemy do pracowników mikro i małych przedsiębiorstw woj.,małopolskiego, zatrudnionych na umowę o pracę, na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta. Szkolenie kończy się zdobyciem certyfikatu Specjalisty obsługi klienta branży turystycznej lub Specjalisty prawnej obsługi klienta branży turystycznej.
Szkolenie składa się z 2 części:
I. Customer Service Training (CST) - 16 h
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. angielskim i obejmuje zagadnienia:
- zasady poprawnego komunikowania się z klientem zagranicznym
- zasady obsługi klienta, rozpoznawanie jego potrzeb i budowanie trwałych relacji
- doskonalenie języka branżowego
- ćwiczenie scenek rodzajowych
II.Regulacje Prawne Branży Turystycznej (RPBT) - 16 h
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. polskim i obejmuje tematykę:
- regulacje ustawy o usługach turystycznych
- prawa konsumenta branży turystycznej
- regulacje dotyczące składania reklamacji
- ochrona danych osobowych w branży turystycznej
Istnieje możliwość wzięcia udziału w obydwu częściach projektu (CST + RPBT - 32 h szkoleniowe) bądź tylko w drugiej części (RPBT - 16 h szkoleniowych).
Cena:
szkolenie rozliczane jest ekwiwalentem czasu pracy, istnieje więc możliwość sfinansowania szkolenia w 100% ze środków unijnych!
Informacje dodatkowe:
- 32 lub 16 godzin zajęć - w zależności od wybranej opcji szkolenia
- niewielkie 10-osobowe grupy
- zajęcia językowe prowadzone z native speakerami
- 17 godzin kursu e-learning oraz materiały szkoleniowe wliczone w cenę
- zwrot kosztów dojazdu i pełny catering (przerwy kawowe oraz obiady)
- zajęcia odbywać się będą w Krakowie, Zakopanem, Krynicy lub Wadowicach
Bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie!
Szczegółowe informacje:
na stronie internetowej: www.turystyka.omni.pl,
pod adresem mailowym: turystyka@omni.pl
pod numerem telefonu: 12 294 40 33 lub 501 608 664.
Ogłoszeniodawca
Firma: Semper OmniTelefon: 501 608 664
E-mail: turystyka@omni.pl
Z TUI turyści będą skakać z radości?!
Ośrodki wypoczynkowe należące do Kancelarii Prezydenta jednak nie na sprzedaż
Podczas pokazów Air Show zginęło dwóch pilotow
ING OFE posiada więcej akcji AmRestu
Poszkodowani przez biuro podróży Lazur
Podsumowanie sezonu: gorzej niż w roku ubiegłym
Travelport oferuje biurom podróży szeroki wybór hoteli w Chinach i Indiach
Będą wizy do Arabii Saudyjskiej
40% więcej Brytyjczyków odwiedziło Polskę!
Okęcie: wizerunek Matki Boskiej na drzewie nadal przyciąga wiernych
Zawalił się wiadukt w Trójmieście
Pyrzowice: w I kwartale 2008 odprawiono o 53% więcej pasażerów niż w tym okresie roku ubiegłego
Restauratorzy będą karań klientów za nie kończenie podanych dań
W Gdyni ruszył Karnawał Smaków
Promocja Norwegian - już za 99 zł do atrakcyjnych europejskich miast
Powstała polsko-niemiecka fundacja, która będzie ratowac zabytki
Polska sieć kolejowa dalej nie w formie
Biura do Egiptu - wasze opinie