Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2011-02-27
Województwo: Małopolskie
Zaproszenie do udziału w szkoleniu kierujemy do pracowników branży turystycznej zatrudnionych na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta.
Szkolenia dadzą możliwość podniesienia kompetencji:
- w zakresie obsługi klienta (zasady obsługi klienta oraz budowanie trwałych relacji z klientem )
- komunikacyjnych i językowych (w ramach szkolenia Specjalista obsługi klienta branży turystycznej połowa zajęć prowadzona jest w języku angielskim przez native speakerów)
- w zakresie prawnej obsługi klienta (prawa konsumenta w branży turystycznej, regulacje dotyczące składania reklamacji, regulacje ustawy o usługach turystycznych, ochrona danych osobowych)
Szkolenie zbudowane jest z 2 części:
I.Customer Service Training (CST) - 16 h - 2 dni
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. angielskim i obejmuje zagadnienia:
- zasady poprawnego komunikowania się z klientem zagranicznym
- zasady obsługi klienta, rozpoznawanie jego potrzeb i budowanie trwałych relacji
- doskonalenie języka branżowego
- ćwiczenie scenek rodzajowych
II.Regulacje Prawne Branży Turystycznej (RPBT) - 16 h - 2 dni
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. polskim i obejmuje tematykę:
- regulacje ustawy o usługach turystycznych
- prawa konsumenta branży turystycznej
- regulacje dotyczące składania reklamacji
- ochrona danych osobowych w branży turystycznej
Istnieje możliwość wzięcia udziału w obydwu częściach projektu (CST + RPBT - 32 h szkoleniowe i uzyskanie certyfikatu Specjalista obsługi klienta branży turystycznej) bądź tylko w drugiej części (RPBT - 16 h szkoleniowych i uzyskanie certyfikatu Specjalisty prawnej obsługi klienta branży turystycznej).
Uzupełnieniem przeprowadzanych zajęć będzie 17 godzin kursu e-learning.
Zajęcia odbywać się będą w Krakowie, Zakopanem, Krynicy i Wadowicach .
Telefon: 501-608-664
E-mail: turystyka@omni.pl
Dział: Szkolenia
Profesjonalna obsługa klienta branży turystycznej
Data wstawienia: 2011-01-28 14:06Data ważności: 2011-02-27
Województwo: Małopolskie
Zaproszenie do udziału w szkoleniu kierujemy do pracowników branży turystycznej zatrudnionych na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta.
Szkolenia dadzą możliwość podniesienia kompetencji:
- w zakresie obsługi klienta (zasady obsługi klienta oraz budowanie trwałych relacji z klientem )
- komunikacyjnych i językowych (w ramach szkolenia Specjalista obsługi klienta branży turystycznej połowa zajęć prowadzona jest w języku angielskim przez native speakerów)
- w zakresie prawnej obsługi klienta (prawa konsumenta w branży turystycznej, regulacje dotyczące składania reklamacji, regulacje ustawy o usługach turystycznych, ochrona danych osobowych)
Szkolenie zbudowane jest z 2 części:
I.Customer Service Training (CST) - 16 h - 2 dni
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. angielskim i obejmuje zagadnienia:
- zasady poprawnego komunikowania się z klientem zagranicznym
- zasady obsługi klienta, rozpoznawanie jego potrzeb i budowanie trwałych relacji
- doskonalenie języka branżowego
- ćwiczenie scenek rodzajowych
II.Regulacje Prawne Branży Turystycznej (RPBT) - 16 h - 2 dni
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. polskim i obejmuje tematykę:
- regulacje ustawy o usługach turystycznych
- prawa konsumenta branży turystycznej
- regulacje dotyczące składania reklamacji
- ochrona danych osobowych w branży turystycznej
Istnieje możliwość wzięcia udziału w obydwu częściach projektu (CST + RPBT - 32 h szkoleniowe i uzyskanie certyfikatu Specjalista obsługi klienta branży turystycznej) bądź tylko w drugiej części (RPBT - 16 h szkoleniowych i uzyskanie certyfikatu Specjalisty prawnej obsługi klienta branży turystycznej).
Uzupełnieniem przeprowadzanych zajęć będzie 17 godzin kursu e-learning.
Zajęcia odbywać się będą w Krakowie, Zakopanem, Krynicy i Wadowicach .
Ogłoszeniodawca
Firma: Semper OmniTelefon: 501-608-664
E-mail: turystyka@omni.pl
Wizz Air nie odleciał z Mediolanu
Na Warmii i Mazurach powstanie lotnisko w Wilkowie
Kampania społeczna "Bezpieczne Tatry"
10 zaproszeń na targi w Niemczech
Targi Obiektów i Usług Konferencyjno-Szkoleniowych Europy Środkowo-Wschodniej
SKM: pociągiem z Okęcia do centrum Warszawy
Air France i KLM przedłużają umowę dystrybucyjną full content z firmą Amadeus
Linie Wizz Air otworzyły połączenie z Warszawy do Rzymu
Można wygrać kompleksową kampanię promocyjną!
Okęcie: lądowanie podczas remontu nie dla wszystkich
Niemcy: w trzech landach wprowadzono zakaz palenia