Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2011-02-27
Województwo: Małopolskie
Zaproszenie do udziału w szkoleniu kierujemy do pracowników branży turystycznej zatrudnionych na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta.
Szkolenia dadzą możliwość podniesienia kompetencji:
- w zakresie obsługi klienta (zasady obsługi klienta oraz budowanie trwałych relacji z klientem )
- komunikacyjnych i językowych (w ramach szkolenia Specjalista obsługi klienta branży turystycznej połowa zajęć prowadzona jest w języku angielskim przez native speakerów)
- w zakresie prawnej obsługi klienta (prawa konsumenta w branży turystycznej, regulacje dotyczące składania reklamacji, regulacje ustawy o usługach turystycznych, ochrona danych osobowych)
Szkolenie zbudowane jest z 2 części:
I.Customer Service Training (CST) - 16 h - 2 dni
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. angielskim i obejmuje zagadnienia:
- zasady poprawnego komunikowania się z klientem zagranicznym
- zasady obsługi klienta, rozpoznawanie jego potrzeb i budowanie trwałych relacji
- doskonalenie języka branżowego
- ćwiczenie scenek rodzajowych
II.Regulacje Prawne Branży Turystycznej (RPBT) - 16 h - 2 dni
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. polskim i obejmuje tematykę:
- regulacje ustawy o usługach turystycznych
- prawa konsumenta branży turystycznej
- regulacje dotyczące składania reklamacji
- ochrona danych osobowych w branży turystycznej
Istnieje możliwość wzięcia udziału w obydwu częściach projektu (CST + RPBT - 32 h szkoleniowe i uzyskanie certyfikatu Specjalista obsługi klienta branży turystycznej) bądź tylko w drugiej części (RPBT - 16 h szkoleniowych i uzyskanie certyfikatu Specjalisty prawnej obsługi klienta branży turystycznej).
Uzupełnieniem przeprowadzanych zajęć będzie 17 godzin kursu e-learning.
Zajęcia odbywać się będą w Krakowie, Zakopanem, Krynicy i Wadowicach .
Telefon: 501-608-664
E-mail: turystyka@omni.pl
Dział: Szkolenia
Profesjonalna obsługa klienta branży turystycznej
Data wstawienia: 2011-01-28 14:06Data ważności: 2011-02-27
Województwo: Małopolskie
Zaproszenie do udziału w szkoleniu kierujemy do pracowników branży turystycznej zatrudnionych na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta.
Szkolenia dadzą możliwość podniesienia kompetencji:
- w zakresie obsługi klienta (zasady obsługi klienta oraz budowanie trwałych relacji z klientem )
- komunikacyjnych i językowych (w ramach szkolenia Specjalista obsługi klienta branży turystycznej połowa zajęć prowadzona jest w języku angielskim przez native speakerów)
- w zakresie prawnej obsługi klienta (prawa konsumenta w branży turystycznej, regulacje dotyczące składania reklamacji, regulacje ustawy o usługach turystycznych, ochrona danych osobowych)
Szkolenie zbudowane jest z 2 części:
I.Customer Service Training (CST) - 16 h - 2 dni
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. angielskim i obejmuje zagadnienia:
- zasady poprawnego komunikowania się z klientem zagranicznym
- zasady obsługi klienta, rozpoznawanie jego potrzeb i budowanie trwałych relacji
- doskonalenie języka branżowego
- ćwiczenie scenek rodzajowych
II.Regulacje Prawne Branży Turystycznej (RPBT) - 16 h - 2 dni
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. polskim i obejmuje tematykę:
- regulacje ustawy o usługach turystycznych
- prawa konsumenta branży turystycznej
- regulacje dotyczące składania reklamacji
- ochrona danych osobowych w branży turystycznej
Istnieje możliwość wzięcia udziału w obydwu częściach projektu (CST + RPBT - 32 h szkoleniowe i uzyskanie certyfikatu Specjalista obsługi klienta branży turystycznej) bądź tylko w drugiej części (RPBT - 16 h szkoleniowych i uzyskanie certyfikatu Specjalisty prawnej obsługi klienta branży turystycznej).
Uzupełnieniem przeprowadzanych zajęć będzie 17 godzin kursu e-learning.
Zajęcia odbywać się będą w Krakowie, Zakopanem, Krynicy i Wadowicach .
Ogłoszeniodawca
Firma: Semper OmniTelefon: 501-608-664
E-mail: turystyka@omni.pl
Zobacz inne ogłoszenia z tego działu
Zobacz inne ogłoszenia z tego działuWizz Air nie odleciał z Mediolanu
Na Warmii i Mazurach powstanie lotnisko w Wilkowie
Kampania społeczna "Bezpieczne Tatry"
10 zaproszeń na targi w Niemczech
Targi Obiektów i Usług Konferencyjno-Szkoleniowych Europy Środkowo-Wschodniej
SKM: pociągiem z Okęcia do centrum Warszawy
Air France i KLM przedłużają umowę dystrybucyjną full content z firmą Amadeus
Linie Wizz Air otworzyły połączenie z Warszawy do Rzymu
Można wygrać kompleksową kampanię promocyjną!
Okęcie: lądowanie podczas remontu nie dla wszystkich
Niemcy: w trzech landach wprowadzono zakaz palenia