TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Szkolenia

Profesjonalna obsługa klienta branży turystycznej

Data wstawienia: 2011-01-28 14:06
Data ważności: 2011-02-27
Województwo: Małopolskie

Zaproszenie do udziału w szkoleniu kierujemy do pracowników branży turystycznej zatrudnionych na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta.

Szkolenia dadzą możliwość podniesienia kompetencji:

- w zakresie obsługi klienta (zasady obsługi klienta oraz budowanie trwałych relacji z klientem )
- komunikacyjnych i językowych (w ramach szkolenia Specjalista obsługi klienta branży turystycznej połowa zajęć prowadzona jest w języku angielskim przez native speakerów)
- w zakresie prawnej obsługi klienta (prawa konsumenta w branży turystycznej, regulacje dotyczące składania reklamacji, regulacje ustawy o usługach turystycznych, ochrona danych osobowych)

Szkolenie zbudowane jest z 2 części:

I.Customer Service Training (CST) - 16 h - 2 dni

Ta część szkolenia prowadzona jest w j. angielskim i obejmuje zagadnienia:
- zasady poprawnego komunikowania się z klientem zagranicznym
- zasady obsługi klienta, rozpoznawanie jego potrzeb i budowanie trwałych relacji
- doskonalenie języka branżowego
- ćwiczenie scenek rodzajowych

II.Regulacje Prawne Branży Turystycznej (RPBT) - 16 h - 2 dni

Ta część szkolenia prowadzona jest w j. polskim i obejmuje tematykę:
- regulacje ustawy o usługach turystycznych
- prawa konsumenta branży turystycznej
- regulacje dotyczące składania reklamacji
- ochrona danych osobowych w branży turystycznej

Istnieje możliwość wzięcia udziału w obydwu częściach projektu (CST + RPBT - 32 h szkoleniowe i uzyskanie certyfikatu Specjalista obsługi klienta branży turystycznej) bądź tylko w drugiej części (RPBT - 16 h szkoleniowych i uzyskanie certyfikatu Specjalisty prawnej obsługi klienta branży turystycznej).

Uzupełnieniem przeprowadzanych zajęć będzie 17 godzin kursu e-learning.

Zajęcia odbywać się będą w Krakowie, Zakopanem, Krynicy i Wadowicach .


Ogłoszeniodawca

Firma: Semper Omni
Telefon: 501-608-664
E-mail: turystyka@omni.pl



Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję