Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Dział: Szkolenia
Szkolenia kelnerskie i managerskie
Data wstawienia: 2010-10-12 09:27Data ważności: 2010-12-31
Województwo: -wszystkie-
Naszą misją jest dostarczenie skutecznych rozwiązań ukierunkowanych na wsparcie restauratorów i hotelarzy w zakresie podnoszenia jakości świadczonych usług, umocnienia pozycji rynkowej i poprawy wyników finansowych. Specjalizujemy się w szkoleniach kelnerskich i managerskich oraz doradztwie dla gastronomii.
Dzięki dobrej znajomości branży i indywidualnemu podejściu do każdego prowadzonego projektu zaoferować możemy usługi wymiernie przekładające się na osiągane rezultaty finansowe, dzięki czemu stanowią one pewną inwestycję w rozwój działalności Klienta.
Właścicielem i trenerem firmy H&R System jest Rafał Pasenik, który będąc od 19 lat związany z branżą HoReCa, zdobył szerokie doświadczenie na polu zarządzania personelem, szkolenia pracowników, kontrolingu i rozliczania usług gastronomicznych.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą:
Oferowane przez nas szkolenia są szkoleniami zamkniętymi, dedykowanymi dla restauracji i hoteli.
Szkolenie "Kelner poziom 1" - Obsługa "krok po kroku" - 16 godzin
Cena za osobę wynosi 650 zł dla grup od 10 do 17 osób
Cena za godzinę (45 min.) wynosi 350 zł dla grupy poniżej 10 osób
Celem szkolenia jest pomoc w wypracowaniu i ugruntowaniu standardów oferowanych usług poprzez poprawienie jakości obsługi kelnerskiej, zwiększenie wydajności pracowników i usprawnienie efektywności komunikacji wewnętrznej. Szkolenie ma charakter kompleksowy i obejmuje m.in. takie zagadnienia jak przygotowanie stanowiska i organizację czasu pracy, zasady dotyczące podziału obowiązków i współpracy w ramach zespołu, proces obsługi kelnerskiej "krok po kroku", obsługę różnego rodzaju gości, jak również przyjmowanie reklamacji oraz podstawy efektywnej sprzedaży.
Szkolenie "Kelner poziom 2" - Jak zwiększyć sprzedaż w restauracji cz. 1 - 16 godzin
Cena za osobę wynosi 690 zł dla grup od 8 do 17 osób
Cena za godzinę (45 min.) wynosi 350 zł dla grupy poniżej 8 osób
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji personelu w zakresie umiejętności efektywnej sprzedaży. Poruszane podczas szkolenia tematy dotyczą zasad indywidualnej obsługi gości i psychologii sprzedaży. Szkolenie obejmuje tematy związane ze znajomością oferowanych towarów i technikami ich prezentacji, uwzględnia informacje dotyczące potencjalnych problemów z gośćmi i postępowania w przypadku reklamacji.
Szkolenie
"Kelner poziom 2"- Jak zwiększyć sprzedaż w restauracji cz. 2 (video training)-16 godzin
Cena za osobę wynosi 690 zł dla grup od 8 do 17 osób
Cena za godzinę (45 min.) wynosi 350 zł dla grupy poniżej 8 osób
Szkolenie stanowi kontynuację i uzupełnienie cz. 1. Celem zajęć jest utrwalenie i pogłębienie wiedzy z zakresu technik efektywnej sprzedaży. Szkolenie kładzie nacisk na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce. Ćwiczenia odbywają się w oparciu o "video training".
Szkolenie "Kelner poziom 3" - Obsługa "premium" - 16 godzin
Cena za osobę wynosi 650 zł dla grup od 10 do 17 osób
Cena za godzinę (45 min.) wynosi 350 zł dla grupy poniżej 10 osób
Celem szkolenia jest przygotowanie do profesjonalnej obsługi Gościa prestiżowego w restauracji o standardzie "premium". Szkolenie ukierunkowane jest na zagadnienia kluczowe dla pracy zgodnie z najwyższymi standardami i oczekiwaniami wymagających Gości. Program uwzględnia rozbudowane wiadomości z zakresu savoir vivre’u w obsłudze.
Szkolenie "Manager" - Komunikacja skutecznym narzędziem zarządzania zespołem - 16 godzin
Cena za osobę wynosi 1600 zł dla grup od 6 do 15 osób
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji w zakresie profesjonalnego i efektywnego zarządzania w gastronomii. Szkolenie w sposób kompleksowy odnosi się do różnych aspektów funkcjonowania lokalu gastronomicznego i obejmuje zagadnienia takie jak rekrutacja pracowników, kierowanie zespołem, budowanie systemów motywacyjnych, kreowanie wizerunku, rozwiązywanie konfliktów oraz negocjacje z dostawcami.
Szkolenie "Manager" - "Tajemniczy Gość" - wzmacnianie pozycji i marki restauracji (warsztaty) - 3 dni
Cena za osobę wynosi 2400 zł dla grup od 2 do 8 osób
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji managerów w zakresie nowoczesnego i skutecznego zarządzania restauracją. Szkolenie ma charakter warsztatowy i obejmuje zagadnienia związane z analizą efektywności działalności, budowaniem strategii marketingowych i planów sprzedażowych, weryfikacją struktury organizacyjnej, zarządzaniem jakością, personelem i zaopatrzeniem.
Zapraszamy do zapoznania się z referencjami i listą naszych Klientów na stronie:
www.hr-system.pl
W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół H&R System
Ogłoszeniodawca
Firma: H&R SystemTelefon: 501553944
E-mail: k.pilarek@hr-system.pl
Ilu klientów obsłużyła Itaka w 2016 roku?
Wizz Air zmienia zasady przewozu bagażu podręcznego
Lufthansa porozumiała się ze związkiem zawodowym pilotów
Wypadek polskiego autokaru w Chorwacji
Jak Polacy spędzają urlop w górach?
Nowa siatka połączeń Aerofłotu
KE chce wprowadzić zmiany w kodeksie wizowym
Nekera otwiera szkoły narciarskie w Szwajcarii
Coraz więcej Polaków wybiera Grecję
Linie Emirates dołożą wejściówkę na Expo do biletów
Rozpoczęto konsultacje z przewoźnikami w sprawie budowy CPK
Leo Express wjedzie na polskie tory? Sprzedaż biletów rozpoczęta
Tajska Organizacja Turystyczna udostępnia nowe narzędzie
Zginęli Polacy w katastrofie samolotu na Alasce
Coraz więcej pielgrzymów na Drodze św. Jakuba
EXIM tours z nową stroną i nowym adresem
Wizz Air ogłasza nową politykę bagażową
Będzie chaos - załoga Ryanair planuje strajk
Nowa kampania promocyjna Mołdawii
Sun&Fun Hotel Amphora Holiday Sharm