Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Dział: Szkolenia
szkolenia turystyczne - konkurencyjne ceny!!!
Data wstawienia: 2009-11-14 13:38Data ważności: 2009-12-14
Województwo: Mazowieckie
Jeśli chcą Państwo przeszkolić od podstaw swojego nowego pracownika bądź wykazać się samemu wszechstronną wiedzą w biurach podróży ( wiedza dotycząca destynacji turystycznych, biur podróży, zasady efektywnej sprzedaży oraz systemy rezerwacyjne - MERLIN, SYKON, BLUE VENDO, IRIS, SECUR, TRAVELOFFICE, BISTRO PORTAL i inne ) proszę o kontakt z nami. Organizujemy boweim szkolenia dla małej grupy ( nawet indywidualnie ) od 1 do 3 dni - w zależności od umiejętności i stopnia zaawansowania.
Ceny uzależnione są również od powyższych możliwości kursanta i dni szkolenia. (od 300zl - 1200zl ). Kursy zaczynają się od 1.12.2009r.
Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy.
Ogłoszeniodawca
E-mail: akorsarz@gmail.comTurystka domagała się zadośćuczynienia od przewoźnika za zagubiony bagaż
SOIT: Tarcza PFR 2.0 wyklucza większość organizatorów turystyki biznesowej
Gdańskie lotnisko publikuje wyniki za pierwsze półrocze
Polska w pierwszej 20 rankingu ICCA
Ryanair zaostrza politykę bagażową
Będą podwyżki opłat lotniskowych - Komisja Finansów odrzuciła poprawkę
Wciąż utrzymuje się rosnąca sprzedaży w biurach podróży
Afrykański przewoźnik lotniczy wznawia działalność
Linie Emirates zatrudnią 6000 osób
Uzbekistan wprowadza zmiany w systemie wizowym
Znamy temat przewodni oficjalnych obchodów Światowego Dnia Turystyki
Część touroperatorów przestaje oferować wycieczki do Rosji
Ryanair trzyma pasażerów w niepewności
UNWTO widzi oznaki odbicia w turystyce
Rząd przedłuża ograniczenia dla hoteli i gastronomii
W jakich hotelach przybywa najwięcej gości?
Najgorsze ustępuje, ale marże organizatorów nadal pod podwójną presją
AirHelp wybrał najbardziej przyjazne pasażerom linie lotnicze