Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2009-08-22
Województwo: -wszystkie-
Biuro Turystyki Logostour - oddział zajmujący się organizacją imprez dla Firm w Polsce i za granicą : imprezy firmowe, wyjazdy integracyjne, motywacyjne, incentive, pikniki i inne zaprasza do współpracy.
Gwarantujemy profesjonalne przygotowanie każdego zadania i entuzjazm w kreowaniu nowych, wspólnych tematów.
Telefon: 012 6339674
E-mail: luiza.biesik@logostour.pl
Dział: Szukam partnera
Wyjazdy Firmowe
Data wstawienia: 2009-07-23 11:38Data ważności: 2009-08-22
Województwo: -wszystkie-
Biuro Turystyki Logostour - oddział zajmujący się organizacją imprez dla Firm w Polsce i za granicą : imprezy firmowe, wyjazdy integracyjne, motywacyjne, incentive, pikniki i inne zaprasza do współpracy.
Gwarantujemy profesjonalne przygotowanie każdego zadania i entuzjazm w kreowaniu nowych, wspólnych tematów.
Ogłoszeniodawca
Firma: Biuro Turystyki ZNP LogostourTelefon: 012 6339674
E-mail: luiza.biesik@logostour.pl
Zobacz inne ogłoszenia z tego działu
Zobacz inne ogłoszenia z tego działuKatowice Airport zapłaci 4 mln zł za przeniesienie roślin
Kolejowy przetarg za prawie 250 mln zł
Województwo łódzkie wyłoniło najlepsze produkty turystyczne
Ruszył największy projekt questingowy w Polsce
MSZ: nie podróżuj do Libanu, ostrożnie w Tajlandii
W Warszawie otwarto Green Caffe Nero
Katowice inwestują w lotniczy ruch biznesowy
W pierwszy czerwcowy weekend IV edycja akcji "Poznań za pół ceny"
Dworzec Wschodni: dla pasażerów... drożdżówka
Jak klienci biznesowi rezerwują hotele?