Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wakacje.pl Łódź CH M1
- WYGODA - Rezydent zimowy 2025
- Specjalista ds. turystyki, Albatros Travel...
- Sprzedam agencję turystyczną w Kielcach
- KIEROWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Specjalista ds. Turystyki
- Organizator imprez / Specjalista d.s. turystyki...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2008-05-16
Województwo: Mazowieckie
StayPoland - lider na polskim rynku internetowych systemów rezerwacji hoteli i właściciel serwisu internetowego: www.staypoland.com poszukuje kandydatów na stanowisko:
KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Główne obowiązki i funkcje:
- Organizacja pracy działu Obsługi klienta (rezerwacje hoteli i wycieczek, turystyka przyjazdowa)
- Kierowanie pracownikami, ustalanie grafików czasu pracy, rekrutacja, szkolenia.
- Prowadzenie działań mających na celu podniesienie jakości obsługi klienta i efektywności pracowników.
- Rozpatrywanie reklamacji, rozwiązywanie sytuacji problematycznych
- Przygotowywanie raportów dla przełożonych
Wymagania podstawowe:
- Wykształcenie kierunkowe, turystyczne bądź doświadczenie na podobnym stanowisku
- Komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji
- Bardzo dobra organizacja własna
- Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie
Wynagrodzenie:
- Stała pensja
- Opieka medyczna
- Kursy językowe
- Szkolenia
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z odpowiednią klauzulą i dopiskiem: "DOK1" na adres: m
Dział: Dam pracę
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Data wstawienia: 2008-04-16 13:09Data ważności: 2008-05-16
Województwo: Mazowieckie
StayPoland - lider na polskim rynku internetowych systemów rezerwacji hoteli i właściciel serwisu internetowego: www.staypoland.com poszukuje kandydatów na stanowisko:
KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Główne obowiązki i funkcje:
- Organizacja pracy działu Obsługi klienta (rezerwacje hoteli i wycieczek, turystyka przyjazdowa)
- Kierowanie pracownikami, ustalanie grafików czasu pracy, rekrutacja, szkolenia.
- Prowadzenie działań mających na celu podniesienie jakości obsługi klienta i efektywności pracowników.
- Rozpatrywanie reklamacji, rozwiązywanie sytuacji problematycznych
- Przygotowywanie raportów dla przełożonych
Wymagania podstawowe:
- Wykształcenie kierunkowe, turystyczne bądź doświadczenie na podobnym stanowisku
- Komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji
- Bardzo dobra organizacja własna
- Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie
Wynagrodzenie:
- Stała pensja
- Opieka medyczna
- Kursy językowe
- Szkolenia
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z odpowiednią klauzulą i dopiskiem: "DOK1" na adres: m
Ogłoszeniodawca
Firma: STAYPOLAND TravelZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaPowody dla których warto odwiedzić W. Brytanię
Wakacyjna top lista Gazety Wyborczej
Amman, Bejrut i Aleksandria z Austrian
Słowacja: otwarcie sezonu narciarskiego
"Nowe regulacje prawne w zakresie HACCP, VAT i Prawa Pracy"
Zakopane: wykolejona lokomotywa spowodowała opóźnienia wielu pociągów
Od wtorku strajk w British Airways
Były administrator delegowany Rocco Forte otworzy hotel w Polsce?
Brudno, brzydko, ale tacy są Polacy
Port lotniczy w Goleniowie podjął współpracę z firmą Chapman - Freeborn
We wrześniu ruszy budowa terminalu w Jasionce