TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Ecco Holiday reklamował się kosztem Międzyzdrojów?

Data wysłania: 2009-07-09 14:47 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Reklama agencji turystycznej Ecco Holiday naruszyła wizerunek Międzyzdrojów - tak uznały władze miasta i zapowiedziały skierowanie sprawy na drogę sądową.

Ecco Holiday w promocji swojej oferty zastosował reklamę porównawczą. Przedstawił zestawienie dwóch kierunków wakacyjnych wyjazdów: Międzyzdrojów i Egiptu. Nie było by w tym nic złego, gdyby Międzyzdroje nie zostały pokazane jako miasto drogie i dla emerytów. W reklamie polskie miasto jest miejscem wypoczynku ludzi w podeszłym wieku, jest w nim zimno i deszczowo, a w dodatku wakacje kosztują 2136 zł za tydzień.

Natomiast Egipt został ukazany w zupełnie innym świetle - miejsca, gdzie młodzi turyści cieszą się słońcem za cenę niższą o połowę.

Sekretarz miasta Międzyzdroje oznajmił, że nie będzie sprawy w sądzie jeśli firma przyśle pisemne zapewnienie, iż reklama zniknie.

    • Reklama porównawcza w branży turystycznej? 

      [2009-07-09 14:47 83.15.101.*]

      Sprawa mogłaby faktycznie trafić do sądu. Bardzo ciekawe byłoby uzasadnienie orzeczenia, nieważne nawet kto by wygrał. Jeżeli Ecco ujawnił w reklamie porównywane hotele i terminy, to nie widzę powodu, żeby przegrali.   odpowiedz »

    • Reklama porównawcza w branży turystycznej? 

      [2009-07-09 16:40 83.10.99.*]

      I bardzo dobrze -niech dostaną baty-bo to nie pierwsze biuro .które kaja na własne miejscowości wypoczynkowe
      podając przy tym nieprawdziwe informacje i dane.W tej branży powinna obowiązywać rzetelność i informacje zgodne z prawdą a nie wymyślone na konto reklamy byle produkt się sprzedał i biuro miało zysk   odpowiedz »

      • Reklama porównawcza w branży turystycznej? 

        [2009-07-09 17:52 122.201.41.*]

        Baty? za co? Prosze mi powiedzieć ile kosztuje tydzień wypoczynku nad poskim morzem w hotelu 3* lub 4* i aby było śmieszniej w opcji AI? Bo tu nie jest mowa o wypoczynku u Pani Stasi w pokoju przerobionym z dawnej werandy. Ludzie w Polsce sami nie wiedzą ile chcieć, chodź z drugiej strony jeśli mają klientów to czemu nie.
        A Ecco ma racje że porównuje bo ma takie prawo jeśli jest to poparte faktami. A jest!   odpowiedz »

        • Reklama porównawcza w branży turystycznej? 

          [2009-07-13 10:24 83.15.101.*]

          Sezon nad polskim morzem trwa w najlepszym razie 6 tygodni i w tym czasie trzeba zarobić na przynajmniej prąd, wodę i podatki przez resztę roku. O kosztach zatrudnienia pracowników nie wspomnę. To wszystko jest w Polsce droższe niż w Egipcie czy Tunezji. Nikt nie porównuje cen z jakiegoś kraju Unii o podobnym klimacie - gdyby wziąć np. ceny z Baskonii czy Galicji to w Międzyzdrojach byłoby taniej.   odpowiedz »

          • Reklama porównawcza w branży turystycznej? 

            [2009-07-13 11:06 122.201.41.*]

            Ale też żaden z polskich hoteli nie oferuje transportu samolotem w dwie strony. W całym basenie Morza Śródziemnego sezon też nie trwa 365 dni wiec może te ceny wolno porównywać?
            Nikt nie gani polskich hotelarzy, że drą ile wejdzie jeśli maja klientów ale też niech się nie obrażają jak ktoś porówna ich ceny ze swoją ofertą. Bo na tej zasadzie nie będzie można porównać ceny jabłek czerwonych z zielonymi.   odpowiedz »

      • Reklama porównawcza w branży turystycznej? 

        [2009-07-09 21:56 212.67.149.*]

        a ja uważam że i pomysł i reklama super! brawo dla marketingu ecco za pomysłowość i innowacyjne podejście do tematu!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję