TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

co sądzicie na temat 24travels.com

Data wysłania: 2009-06-11 00:15 Autor: Czytelnik IP 77.254.133.*

hej wybieram się właśnie, tzn. mam zamiar się wybrać na wakacje z tego biura. Co o nim sądzicie???

    • co sądzicie na temat 24travels.com 

      [2009-08-09 12:32 193.200.82.*]

      24travels.com to system rezerwacji online wielu touroperatorów i system rezerwacji wynajmu autokarów. Dlatego ważne, kto jest organizatorem. 24travels.com organizuje wyłącznie wyjazdy narciarskie, wyjazdy dla grup   odpowiedz »

    • co sądzicie na temat 24travels.com 

      [2009-10-02 22:51 78.88.62.*]

      To najwieksze gowno pod sloncem, oszustwo i kant klientow i pracownikow!!!   odpowiedz »

    • co sądzicie na temat 24travels.com 

      [2010-08-22 12:51 89.74.167.*]

      zdecydowanie NIE POLECAM. Byłem jednym z uczestników wycieczki do Heide Park organizowanego przez tę firmę. Jeśli ma tak wyglądać wycieczka jak ta z 20/08/2010 to zdecydowanie NIE POLECAM. A dlaczego? Proszę bardzo:
      1. Przejazd do parku: bez żadnej przyczyny 2-godzinne opóźnienie. Zamiast wejść do parku o 9.00 weszliśmy o 11.00. 2 godziny spóźnienia to średnio 2 atrakcje mniej.
      2. Pani pilotka: zmęczona swoją pracą osoba, która powinna jeździć na wycieczki z emerytami, a nie z młodymi ludźmi i której np. nie podobało się, że ktoś kupił sobie wcześniej tańszy bilet do parku, choć nikt nie uprzedzał, że bilety są już zarezerwowane.
      3. Jeden z kierowców autokaru: człowiek, który chyba pomylił powołanie strasząc uczestników dodatkowymi kosztami za coś czego nikt nie zepsuł specjalnie, opierniczając za to, że wysypało się parę paluszków, itp. Traktował uczestników wyjazdu jak uczniaków z podstawówki, czując się zapewne jak nielubiany wychowawca, chociaż wycieczka składała się z dorosłych osób. Generalnie wyglądało to tak jakby wycieczka była dla niego, a nie on dla wycieczki (a gdzie tu klient??).
      4. Zachowanie obsługi w czasie powrotu: mimo kilku próśb o zatrzymanie się na jakiejś stacji benzynowej celem zakupu chociażby napojów (nie wspominając o jedzeniu; na terenie parku nie bardzo można było znaleźć coś nadającego się na drogę powrotną, chyba, że pierniki i półlitrowe napoje, oczywiście drogie) pracownicy zrealizowali prośby dopiero w Polsce, po ponad 5-ciu godzinach jazdy (poza jednym postojem na parkingu, na którym znajdowały się tylko toalety). Pomijam, że na pierwszą prośbę usłyszeliśmy, że autokar owszem, zatrzyma się gdzieś zaraz, ale nie w celu zakupu alkoholu. A kto mówił o alkoholu?? Nawet jeśli ktoś by kupił sobie piwo to nie uważam tego za jakąś zbrodnię, bo tak jak wspomniałem wcześniej była to wycieczka dorosłych osób, a dzieci, które jechały autokarem były pod opieką swoich rodziców, a nie pani przewodniczki. Efekt: spora grupa osób przez ponad 5 godzin była pozbawiona choćby kropli wody mineralnej.
      5. Organizacja drogi powrotnej: grupa z Warszawy, która wcześniej została przywieziona z Warszawy do Kaczor (koło Piły), w których była przesiadka do docelowego autokaru została zmuszona w drodze powrotnej do jazdy autokarem aż do Katowic, skąd dopiero jechał bus do Warszawy. Efekt: dłuższy powrót o ok. 450 km i jakieś 7 godzin jazdy. Ja osobiście wysiadłem w Poznaniu, skąd po prostu wróciłem do Warszawy pociągiem (dodatkowy koszt: 110 zł). A co w Katowicach? Firma podstawiła 7-osobowy bus dla 9 pasażerów!

      Jedyny plus całego wyjazdu (mam na myśli przejazd, bo park to już oczywiście inna bajka - jak zwykle było w nim super) to pan Paweł, kierowca, który przewoził grupę z Warszawy do Kaczor (kto wymyślił w ogóle to miejsce na przesiadkę? totalna dziura, do której kierowca ledwo trafił i to tylko dzięki pomocy miejscowemu kierowcy, którego cudem znalazł o drugiej w nocy), świetny facet, którego serdecznie pozdrawiam.   odpowiedz »

      • co sądzicie na temat 24travels.com 

        [2010-09-15 13:15 77.252.191.*]

        NIE POLECAM NIKOMU FIRMY 24TRAVELS !!!! Zarezerwowałam autokar na wyjazd z grupą przedszkolaków. Wszystko było w porządku, pieniądze zapłacone a tu na dwa dni przed wyjazdem dzwoni Pan D.C i życzliwym głosem oznajmia że autokaru nie będzie. Nie pomogły prośby że maluchy wyjeżdżają, że skąd ja teraz w ciągu jednia dnia zorganizuję autobus itd. On w umowie małym druczkiem ma zapis że może i gdzieś ma swoich klientów. Udało się w końcu załatwić mi inny autokar ale oczywiście drożej co w znacznym stopniu pomniejszyło budżet całej wycieczki. Decydując się na współpracę z tą firmą trzeba się liczyć z tym że w każdej chwili, nawet dzień przed wyjazdem rezerwacja zostanie anulowana a klienci zostawieni bez transportu. NIE POLECAM NIKOMU !!!   odpowiedz »

        • co sądzicie na temat 24travels.com 

          [2010-09-17 23:00 109.243.141.*]

          za darmo umarło a koro firma taka zla to masz wielki wybor i znajdz inna a nie becz tutaj   odpowiedz »

          • co sądzicie na temat 24travels.com 

            [2010-12-02 16:22 83.22.211.*]

            darek to dupek   odpowiedz »

        • co sądzicie na temat 24travels.com 

          [2012-01-20 23:32 31.61.166.*]

          Nic podobnego, klient posiada umowę i warunki uczestnictwa. W warunkach jest napisane , ze firma jak nie wywiąże się z usługi zwraca podwójnie kasę. w tym przypadku klient nie miał umowy lub nie potwierdził usługi. wystarczy podać numer rezerwacji i na forum możemy złożyć wyjaśnienia do tej sytuacji.   odpowiedz »

          • co sądzicie na temat 24travels.com 

            [2012-03-06 16:38 83.17.149.*]

            mimo upływu czasu strona nie zareagowała, jest mi trudno bardzo być opiniotwórczym, ale w tym przypadku nie poznaliśmy szczegółów.
            Drodzy Państwo ? Czy zawieracie umowy z przewoźnikami ? Czy macie potwierdzenie rezerwacji autokaru ? Pracujecie w branży turystycznej ?
            To wiecie i znacie zasady. Przykro czasem, że małostkowa przedszkolanka, nie zawarła umowy, mimo, że każda u nas rezerwacja i transakcja zaczyna się od zawarcia umowy i potwierdzenie rezerwacji, a następnie płatności.
            Mając nadzieję, że ta negatywna opinia niesprawiedliwej Klientki nie wpłynie na decyzję negatywną o podjęciu się współpracy z naszą firmą.   odpowiedz »

            • co sądzicie na temat 24travels.com 

              [2012-08-27 13:16 83.7.144.*]

              po przeczytaniu opinii zaczynam sie bać,bo16.08.2012 jadę z tym biurem na wycieczkę "cztry kraje-jeden nocleg".czy nikt nie napisze nic dobrego o tym biurze????   odpowiedz »

              • co sądzicie na temat 24travels.com 

                [2012-09-22 07:45 89.68.208.*]

                Najlepiej byłoby nie mieć opinii na temat tego przewoźnika, ale niestety byłem klientem i korzystałem z podróży do Bułgarii w dniu 13-08-2012, powrót 24-08-2012 (wyjazd z Bułgarii). W tamtą stronę - propozycja zrzutki na paliwo, powrót - brak paliwa w Katowicach czas powrotu od godz 14:00 do 22:30 dnia następnego (telefon po taxi) o innych incydentach nie wspomnę. Odpowiedź z biura na reklamację (zwrot pieniążków za taryfę) - do dzisiaj się zastanawiają. Omijajcie je szerokim kołem i tyle mogę powiedzieć.
                Tadek   odpowiedz »

                • co sądzicie na temat 24travels.com 

                  [2013-04-15 12:08 5.172.225.*]

                  To biuro lepiej omijac z daleka. Jeśli chcecie spokojnie spędzic wakacje to na pewno nie z tym biurem. Miałem przyjemnośc jechac na Węgry, autokar spóźniony, pilot nie wie, co robi, dzwonie do szefostwa, a oni mają to w dupie, że ja się denerwuję, powrót do kraju opóźniony, problemy z paliwem etc. można wyliczac. Potem reklamacja i traktują człowieka, jak z buta, a jak się zapłaci za imprezę, to dopiero z tobą gadają. Jurek   odpowiedz »

                • co sądzicie na temat 24travels.com 

                  [2017-08-31 09:08 89.25.243.*]

                  Kilka razy korzystałem z biura podróży 24travels.com i oceniam wszystko na same plusy. Punktualność, zgodność z ofertą, a także niska cena, na wyjeździe pilot z wiedzą i uprzejmy. Byłem z nimi też w Bułgarii, tylko dlatego że wcześniej byłem samochodem i znam trudy tego przejazdu. Pewnie Tadek pierwszy raz wyjeżdżałeś zagranicę i Byłgaria Cię przerosła, ale 24travels to co wiem, ma też imprezy lotnicze. Ogólnie polecam to biuro. A te opinie są bezsensowne, bo w żaden sposób nie tworzą całości i wiedzy wielowątkowej, przez przypadek tylko tu trafiłem, bo szukałem do nich telefonu.   odpowiedz »

          • co sądzicie na temat 24travels.com 

            [2012-07-13 13:48 85.14.112.*]

            Potwierdzam i ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług firmy 24travels.
            Miałem z nimi zawartą i opłaconą umowę na dowóz gości weselnych w dniu 30.06.2012 roku. Wyobraźcie sobie, że najważnieszym dla mnie dniu roku nikt nie raczył powiadomić o jakimś problemie, czy awarii autokaru. Ani pechowy kierowca, ani jego zleceniodawca. Autokar nie zjawili się i już. Kierowca nie zadzwonił ani do firmy, by dała kogoś w zastępstwie, ani do mnie, by szukać czym prędzej transportu zastępczego.
            Goście w liczbie 40 osób stali na 30 stopniowym upale, a mnie zamiast słów na błogosławieństwo córki - cisnęły się słowa przekleństwa na nieodpowiedzialnego przewoźnika i siebie, że ich wybrałem.
            Za to nazwa firmy jest odpowiednia : stres spowodowany wystawieniem do wiatru - trzymał mnie przez 24 godziny. I nie dał o sobie zapomnieć.
            Firma też nie, bo jeszcze przez kilka dni wysyłała mi, zamiast słów przeprosin - esemsy z podziękowaniem za skorzystanie z ich usług (!!)
            Mimo że w końcu pieniądze zwrócili, odwagi - na pisemne przeprosiny bądź wyjaśnienie - zabrakło.   odpowiedz »

            • OSZUŚCI i ZŁODZIEJE!!! 

              [2012-07-13 14:05 93.154.185.*]

              Nie dajcie się nabrać! Nie zawierajcie z nimi umów i nie korzystajcie z usług. Zlecają transport,a później za niego nie płacą!!! To bankruci i oszuści. Wyłudzają pieniądze od ludzi. Szef tego bałaganu to złodziej!   odpowiedz »

              • OSZUŚCI i ZŁODZIEJE!!! 

                [2013-04-15 22:45 79.186.65.*]

                zgadzam się to jest zwykłe krentactwo : http://komdax.com   odpowiedz »

    • co sądzicie na temat 24travels.com 

      [2011-08-17 20:34 88.156.25.*]

      Witam wszystkich forumowiczów. Zdecydowaliśmy sie w tym roku wybrać autokarem do Bułgarii. Chęć zobaczenia przez szyby autokaru przewyższyła nad lotem liniami lotniczymi.
      Niestety pomysł świetny gorzej z realizacją. Szczęśliwi ,że znaleźliśmy z Warszawy przewoźnika autokarowego za pośrednictwem firmy 24travels.com Sp. z o.o. dopasowaliśmy terminy i wynajęliśmy piękne apartamenty nad Morzem Czarnym. Pieniązki przelane zaraz po zawarciu umowy. I tu skończyło sie sympatycznie. 2 tygodnie przed wyjazdem firma rozwiązała umowę na przewóz z powodu zbyt małej ilości chętnych. Dotychczas sympatyczna pani obsługująca nas na nasza prośbę o pomoc w znalezieniu innych przewoźników z łaski na uciechę poleciła 3 firmy - a dokładnie dała nr telefonów -i załatwiaj sobie kliencie sam. A co do zwrotu koszów odwołanej imprezy - ani widu ani słychu. Na maile brak odpowiedzi , a telefonicznie - zaraz to wyjasnimy. A pieniędzy nie ma.
      Nie polecam firmy , ponieważ obsługa sprawia wrażenie jakby tam była za karę, jest niekompetentna. Odwołanie imprezy do czegoś zobowiązuje a na pewno do zwrotu kosztów. Wygląda to jak naciąganie klientów. Sprawa nadaje sie do sądu konsumenckiego i być może tam sie znajdzie. A forumowiczów uprzedzam przed firmą.   odpowiedz »

    • co sądzicie na temat 24travels.com 

      [2011-08-17 20:36 88.156.25.*]

      Nie polecam!!!!Witam wszystkich forumowiczów. Zdecydowaliśmy sie w tym roku wybrać autokarem do Bułgarii. Chęć zobaczenia przez szyby autokaru przewyższyła nad lotem liniami lotniczymi.
      Niestety pomysł świetny gorzej z realizacją. Szczęśliwi ,że znaleźliśmy z Warszawy przewoźnika autokarowego za pośrednictwem firmy 24travels.com Sp. z o.o. dopasowaliśmy terminy i wynajęliśmy piękne apartamenty nad Morzem Czarnym. Pieniązki przelane zaraz po zawarciu umowy. I tu skończyło sie sympatycznie. 2 tygodnie przed wyjazdem firma rozwiązała umowę na przewóz z powodu zbyt małej ilości chętnych. Dotychczas sympatyczna pani obsługująca nas na nasza prośbę o pomoc w znalezieniu innych przewoźników z łaski na uciechę poleciła 3 firmy - a dokładnie dała nr telefonów -i załatwiaj sobie kliencie sam. A co do zwrotu koszów odwołanej imprezy - ani widu ani słychu. Na maile brak odpowiedzi , a telefonicznie - zaraz to wyjasnimy. A pieniędzy nie ma.
      Nie polecam firmy , ponieważ obsługa sprawia wrażenie jakby tam była za karę, jest niekompetentna. Odwołanie imprezy do czegoś zobowiązuje a na pewno do zwrotu kosztów. Wygląda to jak naciąganie klientów. Sprawa nadaje sie do sądu konsumenckiego i być może tam sie znajdzie. A forumowiczów uprzedzam przed firmą.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję