TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Fly.pl przenosi obsługę Contact Center do Easygo.pl

Data wysłania: 2009-05-28 13:17 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Została zawarta umowa między Fly.pl i Easygo.pl. Od teraz klientów obu portali turystycznych obsługiwać będzie jeden zespół konsultantów należący do EasyGo.pl.

To pierwsze tego typu zdarzenie w segmencie internetowych usług turystycznych. Obie spółki zachowują pełną niezależność prawną i organizacyjną, a świadczone usługi rozliczane będą na zasadzie outsourcingu.

Porozumienie ma podnieść skuteczność sprzedażową Fly.pl. Portal turystyczny EasyGo.pl jako jedyny z tzw. pierwszej trójki w polskiej e-turystyce zamknął rok 2008 dodatnim wynikiem finansowym. EasyGo.pl rok 2008 zamknął przychodem w wysokości 51,5 mln zł i zyskiem netto w wysokości 510 tys. zł.

Wydaje się pewnym i nieuchronnym, że branża polskiej e-turystyki zmierza w kierunku usług opartych o rezerwacje dokonywane samodzielnie przez klienta w czasie rzeczywistym. Aby tak się stało niezbędna jest jednak wysoka akceptacja społeczna dla takich transakcji oraz szeroka dostępność kart kredytowych z wysokim limitem dostępnych środków. Póki co, polski rynek zmienia się w tym zakresie systematycznie, ale powoli. Niezależnie od sprzedaży online wciąż idealnym rozwiązaniem jest więc sprzedaż internetowa oraz telefoniczna przy pomocy profesjonalnych konsultantów.

Fly.pl jest częścią niemieckiego potentata usług turystycznych firmy Comvel GmbH. Koncern oprócz Polski operuje na rynku niemieckim, austriackim i brytyjskim.

Spółka Comvel po dwóch latach funkcjonowania, dzięki zdobytym doświadczeniom, podjęła decyzję o modyfikacji strategii biznesowej.

- Wspólnie z szefostwem centrali Comvela bacznie obserwujemy cały rynek turystyczny. Zwłaszcza w kategorii skuteczności sprzedaży EasyGo.pl to bardzo otwarta i nowocześnie zorganizowana firma. Osiągane wyniki najlepiej pokazują jej możliwości, determinację i skuteczność działania. W naszej wspólnej ocenie to najlepsze turystyczne Contact Center w Polsce, dlatego cieszymy się, że rozpoczynamy naszą współpracę - powiedział Grzegorz Bosowski, dyrektor zarządzający Fly.pl.

Mateusz Kazieczko z EasyGo.pl jest przekonany, że jego firma doskonale poradzi sobie z podjętym zadaniem. - Nasze rozmowy trwały od kilku miesięcy. Mieliśmy więc czas na odpowiednie przygotowania. Na przełomie roku rozbudowaliśmy i odpowiednio przystosowaliśmy wszystkie systemy informatyczne i rezerwacyjne - oznajmił Kazieczko.

Obie strony nie zdradzają szczegółów finansowych związanych z podpisaniem umowy i sposobem rozliczania współpracy. Obaj szefowie zapewniają jedynie, że umowa jest korzystna i satysfakcjonująca dla obu stron.

Firmy gwarantują, że klienci nie zauważą żadnych zmian technologicznych. Jakość obsługi pozostanie identyczna dla obu obsługiwanych firm.

    • Contact Center Easygo.pl będzie obsługiwał Fly.pl 

      [2009-05-28 13:17 91.94.184.*]

        odpowiedz »

      • Pa, pa Fly.pl 

        [2009-05-28 13:47 95.48.25.*]

        No to początek zchodzenia z rynku niemieckiego potentata ;0
        Zyczymy szczęścia na nowej drodze życia.   odpowiedz »

        • Pa, pa Fly.pl 

          [2009-05-28 15:38 193.93.205.*]

          nie dziękujemy:) fly.pl   odpowiedz »

        • Pa, pa Fly.pl 

          [2009-05-28 15:45 79.187.77.*]

          "zchodzenia" ... ech ... ludzie - ortografia obowiązuje również w internecie !!!!! obrzydliwość....   odpowiedz »

      • A swoją drogą w easygo.pl też widocznie nie mają co robić... 

        [2009-05-28 13:53 95.48.25.*]

        Czyżby przez to ze podają dane organizatorów i sa coraz bardziej portalem informacyjnym? Zarabiajcie na kremie niwea ;)))   odpowiedz »

    • Contact Center Easygo.pl będzie obsługiwał Fly.pl 

      [2009-06-06 00:30 85.89.189.*]

      Bardzo merytoryczne komentarze, hmm, tak..Pamiętajcie zacni komentatorzy, że milczenie jest złotem.Szczególnie gdy nie macie nic sensownego do zakomunikowania!   odpowiedz »

    • Fly.pl przenosi obsługę Contact Center do Easygo.pl 

      [2009-07-30 22:41 83.31.48.*]

      jaka jest pierwsza trojka polskiej e-turystyki   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję