Agencie - uważaj na opinie w Internecie!
Data wysłania: 2009-05-27 12:40 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Podczas sprzedaży imprez można się zadziwić ludzkim wyborom. Jednak bardziej się można zadziwić czytając niektóre opinie turystów...
Trafiliśmy na swoistą perełkę - mistrza wśród mistrzów w dodawaniu opinii. Turysta, który był(?!) w 6* hotelu Burj Al Arab w Dubaju opisał ten pobyt tak:
Bardzo skromny hotelik, położony w środku lasu. Nie za ciekawa okolica. Można łatwo w ryj dostać. Jedzenie fatalne, cały czas pomidorowa i pierogi. W pokojach syf i robactwo. Trochę jak taki komunistyczny ośrodek wędkarski na mazurach. Obsługa rozmawia tylko po rosyjsku. Windy jeżdżą tylko w dół. Pokoje skromnie urządzone, rzekł bym bez rozmachu. Jedna toaleta na 20 pokoi na korytarzu i robisz do niej na tzw. Małysza. Jest też ogólno dostępny wychodek za hotelem, ale są do niego bardzo duże kolejki i jest płatny. W barze talerze przykręcone do stołu, a sztućce na łańcuchach. Zirytował mnie żebrak bez nogi przed wejściem. Widok z okna na ubojnię wielbłądów. Wiecie jak te zwierzęta płaczą w nocy? Za ścianą miałem jakąś patologię, cały czas awantury i kłótnie. Rano kupa-niespodzianka na wycieraczce. Ogólnie nie polecam hotelu, chyba że jesteś sadomasochistą. UWAGA na złodziei, obsługa kradnie.
Tą oryginalną opinię znaleźć można na stronach zarówno w easygo.pl jak i w wakacje.pl.
Jak można się domyślać wiarygodność opinii jest mocno wątpliwa, ale tak na prawdę może być ona bardzo przydatna! Bo jeśli, więc trafi się Państwu przemądrzały turysta powołujący się na to co wyczytał w Internecie, a Wy jesteście pewni swojej racji, nie wahajcie się mu pokazać tej opinii. Być może zrozumie, że Internet jak papier - wszystko zniesie!
Wiarygodność opinii turystów [2009-05-27 12:40 62.21.71.*] Chyba każdy rozsądnie myślący widzi od razu, że piszący tę "opinię" robi sobie żarty - kpi z wiecznych malkontentów, którym żaden hotel i żadne warunki nie będą dość dobre... Dziwię się umieszczającym powyższą notatkę, że podeszli do tego tak bardzo serio :) odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów [2009-05-27 13:21 83.10.39.*] A ja dziwię się, że osoba wpisująca się powyżej podeszła tak serio do wpisu redakcji:) odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów [2009-05-27 14:36 83.6.208.*] BRAWAAAA ZA TEN ARTYKUŁ!! Co prawda tej opinii wcześniej nie znalazłem ale chyba zaraz odszukam, wydrukuje i oprawie w ramki i będę mówił turystom - CZYTAJCIE OPINIE NA INTERNECIE SĄ W 100% PRAWDZIWE!! odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów [2009-05-29 12:39 77.254.145.*] Nikt nie powiedział, że są w 100% prawdziwe. Aczkolwiek jakąś średnią można z nich uzyskać i zasięgnąć przydatnych informacji. Niestety agenci często sami nie wiedzą co polecić klientom. Na study jeździ szefostwo, a pracownicy sprzedają towar którego nie znają. Opinie agentów też nie są w 100% wiarygodne. odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów [2009-05-29 18:59 217.144.201.*] GENERALNA ZASADA w opiniach " nieważne co napisał tylko kto napisał " no cóż jest wolność i demokracja a taka odwaga nic nie kosztuje i można się dowartościować sądżąc "alem im dowalił'
Należy mieć włąsne zdanie i trochę krytycyzmu do dostępu do internetu wszkak każdy"intelgent" może mieć teraz dostęp do dóbr nieosiągalnych wcześniej Jak widać ma to + i - odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów [2009-06-02 16:57 83.5.232.*] Wreszcie ktoś ma poczucie humoru! :-) odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów [2009-06-03 10:56 62.21.57.*] Raz poczucie humoru, a dwa... no cóż: zastanawiam się, gdzie on obok tego hotelu ubojnię znalazł :) odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów [2009-06-09 13:15 79.185.165.*] odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów [2009-07-24 10:54 81.95.206.*] Dordzy readkotorzy z tur info:-) Hotel bur ar arab ma kategorie hotelu 7* a nie 6*...aleto wroli szczegółu odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów [2009-07-24 11:12 81.95.206.*] Śmieszniejszy jest dla mnie komentarz do komentarza tego turysty. Bardzo poważnie potraktowany. A to tylko żart i ironia w odpowiedzi na opinie klientów - co chyba jest oczywiste:) odpowiedz »
|