TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

150 turystów zamiast do Maroka, pojechało do hotelu Okęcie..

Data wysłania: 2006-06-05 13:54 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
150 turystów koczowało wczoraj na lotnisku Okęcie. Pasażerowie denerwowali się, bo przez 9 godzin nie mogli się dowiedzieć, czy wylecą, czy będą spać na walizkach - czytamy w Gazecie Wyborczej.

Zgodnie z informacjami podanymi przez dziennik, grupa miała jechać na wczasy do Maroka z biurem Fischer. Odlot samolotu przewidziany był na godz. 12.30.

Turyści przeszli przez odprawę celną, gdy okazało się, iż nastąpiła awaria samolotu. Lot więc odwołano, ale pasażerom aż do wieczora nie pozwolono wyjść z lotniska.

- Co godzinę mamiono nas obietnicami, że lada chwila odlecimy - skarży się na łamach Gazety Wyborczej jedna z turystek - Olga Hinc.

Zmęczeni turyści twierdzą, iż za opóźnienie lotu dostali tylko zimne kanapki. - Co chwilę słyszeliśmy, że technicy naprawiają awarię. Tłumaczyliśmy, że boimy się wsiąść do tego samolotu i wolimy polecieć inną maszyną rano, ale nikt nas nie słuchał - opowiada inny turysta pechowej wycieczki, Jan Truniarz z Krakowa. Dodaje, iż ludzi najbardziej denerwuje nie fakt zaistnienia problemu z samolotem, ale to iż przewoźnik nie potrafił odpowiedzieć zaniepokojonym turystom na żadne pytanie.

Dopiero wieczorem turyści dowiedzieli się, iż zepsuł się wskaźnik sygnalizatora zaworu odparcia paliwowego, a opóźnienie wynika ze sprowadzania tej części z Hanoweru.

Przewoźnik przyznał, iż z powodu awarii musiał przesunąć lot. Marzena Budzińska z Fischer Air Polska dodała również, że nie dziwi jej wściekłość pasażerów. - Sama byłabym wściekła, gdyby mnie to spotkało, ale najważniejsze jest bezpieczeństwo ludzi. Nasi technicy będą pracować całą noc, żeby rano samolot mógł odlecieć. Na koniec zapewniła, iż wszyscy pasażerowie pechowej wycieczki dostaną zwrot kosztów za wczorajszy dzień.

Pasażerom przed godz. 22 pozwolono wyjść z lotniska. Zapewniono im nocleg w hotelu Okęcie, gdzie przewieziono ich autokarem.

Pomimo tego, turyści nie przestali narzekać. - Wiele podróżuję, ale czegoś takiego jeszcze nie przeżyłam. Jak można na dwie godziny przed odlotem szukać za granicą tak ważnej części? Z tego, co wiem, Fischerowi przytrafia się to się nie po raz pierwszy - mówili..

    • to kolejna wpada AIR FISCHER POLSKA 

      [2006-06-05 13:54 83.16.241.*]

      może ktoś w końcu z Urzędu LOTNICTWA CYWILNEGO zrobi porządek z tym przewożnikiem czarterowym - te samoloty się psują na wskutek maksymalnego użytkowania , NIE TRUDNO O TRAGEDIE ! a po co narażać LUDZI ! ja gdybym miał lecieć z nimi na DOMINIKANE spisałbym przed wylotem testament   odpowiedz »

      • TUI 

        [2006-06-05 14:49 212.76.37.*]

        Ja leciałem LTU z Berlina (TUI) samolot się zepsuł nad Atlantykiem i zawrócił na lotnisko w Niemczech, po 5 godzinach postoju (dostaliśmy wałczery na posiłek) samolot odleciał na Dominikanę. Zwróciłem się do rezydenta o rekompensatę i od ręki wyjął wałczer TUI i wypisał równowartość 400 EUR do wykorzystania w ciągu 3 lat. Najgorsza była obsługa LTU - koszmar, nawet dziecku odmówili dodatkowej torebeczki 5 szt orzeszków ziemnych!!!
        Leciałem również Condorem (TUI) na Dominikanę - polecam super obsługa.
        LTU do bani !!! Miałem napisać na nich skarę ale mi przeszło.   odpowiedz »

        • porzeciez to TUI organizowało a nie Fischer 

          [2006-06-07 10:51 83.29.18.*]

          tylko ze ten wyjazd organizowalo własnie TUI!!!!!!!!!!!!!!   odpowiedz »

        • TUI 

          [2010-05-06 19:01 89.76.172.*]

          jedna wielka kicha, jadą na dawno, może i kiedyś słusznie zasłużonej opinii, która już cholernie dawno straciła ważność. Dziś zostawili mojego męża i 2 jego znajomych na lotnisku w Hurghadzie.....oni wykupili tylko przelot i zadzwonili przed wylotem potwierdzić godziny wylotu, otrzymali info, że lot będzie pół godz. później.....a tu masakra, samolot był ponad godzinę wcześniej i nikt ich nie uprzedził, rezydentka jak się zorientowała przestała nagle odbierać telefon. Ja interweniując w Polsce, przez 3 godziny byłam przełączana do jakiegoś działu czarterów, gdzie nikt nie odebrał telefonu. Zostawiłam swój nr aby ktoś do mnie oddzwonił ale skąd.....nikt nie poczuł się do odpowiedzialności.....i to jest ta ich super opinia!ostatni raz z TUI!!!!! odradzam poważnie, nie ma już rzetelnego TUI, to jest ich upadek.....i cała fajna p. Ania czy jak jej tam, nic nie potrafi zrobić, nawet przekazać prostej informacji, do szczotki by się nawet nie nadawała!   odpowiedz »

          • TUI 

            [2010-06-23 10:16 217.67.205.*]

            Trzeba było zawrócić samolot dla panów!!! Przecież kazde inne biuro by tak zrobiło !!!   odpowiedz »

        • TUI 

          [2010-12-03 12:47 178.36.12.*]

          Witam, wykupiłam wczasy w TUI z oferty dnia. Jednak zdarzyło się tak, że nie mogłam na nie pojechać. Zadzwoniłam specjalnie na infolinię, żeby dowiedzieć się na jakie zwroty kosztów mogę liczyć. Dowiedziałam się, że 15% i to mnie usatysfakcjonowało. Jednak później okazało się, że to będzie tylko 5% , których do tej pory nie odzyskałam zresztą (minęło ponad 4 miesiące). Najbardziej chodzi mi o to, że TUI świadomie okłamuje klientów (inaczej nie mogę tego nazwać- znają nr rezerwacji, wiedzą jaka to była wycieczka a jednak podają błędne informacje naciągając ludzi). Dla mnie jest to firma- złodziej!   odpowiedz »

        • TUI 

          [2011-04-14 18:24 85.221.153.*]

          fatalne biuro. oszukują na każdym kroku. Właśnie odwołali mi miejsce w hotelu. Pismo wskazuje że mają mnie w ... NAwet zwykłego przepraszam brak. Pani na infolinii smieje się że oferta zastępcza jest przecież lepsza. Za wakacje dla 3 osób zapłaciłem prawie 20 tyś, zł. I po 4 mcach od rezerwacji dowiaduje się że wakacje mam w domu.   odpowiedz »

        • TUI 

          [2011-05-26 14:44 193.109.123.*]

          Sprzedam Voucher o wartości 2000zł do wykorzystania w Tui i Scan Holiday. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.
          wojciech.winiarski@op.pl   odpowiedz »

      • Rozumu życzę! 

        [2006-06-13 14:34 212.76.33.*]

        Ich samoloty nie są stare (1992 rok produkcji) W innych liniach np w Lufthansie, średni wiek samolotu jest większy o kilka lat. A teraz ci napiszę coś, po czym nigdy już nie wsiądziesz do żadnego samolotu- średni nalot w większości linii jest dużo większy niż na FAP! To dopiero muszą muszą być wraki:D Mam dla ciebie propozycję, zasięgnij wiedzy na dany temat albo nie zabieraj głosu, bo po prostu jesteś śmieszny!   odpowiedz »

    • pomyłka w nazwie, a fee 

      [2006-06-05 21:03 212.76.37.*]

      z tego co wiem, to na pokładzie byli turyści różnych touroperatorów, Fischer Air to linia lotnicza, a z biurem podróży Fischer ma wspólną jedynie nazwę - z tego co wiem to tylko do końca roku Fischer Air będzie mógł się nazywać Fischer.   odpowiedz »

    • to nic nie zmienia  

      [2006-06-06 08:37 83.16.241.*]

      niech się w końcu wezmą ludzie z URZEDU LOTNICTWA CYWILNEGO za tą linię lotniczą , bo może być za póżno - każdy wylot to są jakieś komplikacje opóżnienia ... owszem przypadki awarii zdarzają się ale NIE CO WYLOT ! bo takie opóżnienia skutkują dalszymi   odpowiedz »

      • Do bajarza i fantasty oraz speca lotnictwa:) 

        [2006-06-13 14:39 212.76.33.*]

        Prosiłem cię, że jak masz pisać głupoty to lepiej zamilcz. Ponawiam apel specjalisto i wielki znawco lotnictwa i prawa lotnictwa cywilnego: ZAMILCZ albo pisz prawdę.   odpowiedz »

    • fischer 

      [2006-06-06 13:37 85.128.72.*]

      Fischer rzeczywiście miał ostatnio problemy techniczne z samolotami. Opóźnienia były powodem dokładnego zweryfikowania przyczyny usterki, nie chceli dopuscić niesprawnego samolotu do lotu (jak w przypadku z niedzieli - gdzie usterka byla nieznaczna, jednakże byla. Samolot musi byc w pełni sprawny). Pasażerowie dostali posiłki, zgodnie z przyslugujacymi im prawami oraz zostali przewiezieni do hotelu na wypoczynek w oczekiwaniu na usprawnienie samolotu.
      I to sie chwali temu przewoznikowi - zawsze staja na wysokosci zadania, nie zostawiaja pasazerow bez opieki.
      i co za bzdura, ze to absurd sprowadzac czesz z zagranicy. a niby skad? jesli nie ma w kraju, to sprowadza sie z najblizszego miejsca gdzie czesc jest dostepna!!! jesli bedzie trzeba to sprowadza nawet i ze stanów.   odpowiedz »

      • ostatnio? 

        [2006-06-07 06:17 83.30.63.*]

        problemy Fischera z dwoma samolotami, a więcej niema, trwają nieprzerwanie od grudnia zeszłego roku, więc trudno tu mówic o nowej sytuacji   odpowiedz »

    • zapytanie 

      [2006-06-09 14:42 83.31.251.*]

      Chciałabym się dowiedzieć czy ktoś może był na wycieczce z B.P. Fischer
      czy jest to w miarę wiarygodna firma, gdyż ja wykupiłam wycieczkę na Kretę i teraz mam obawy bo wcześniej nie sprawdziłam tego biura.Czy są oni są powiązani z liniami lotniczymi fischer air? A.A.   odpowiedz »

    • ale pracownik AIR FISCHER ładnie odpisuje ... po co ??????? 

      [2006-06-14 11:37 83.16.241.*]

      prawda jest taka jest to LINIA DO D. leciałem na DOMINIKANE z nimi tragedia / ja na ich miejscu sadzałbym pasażerów w pozycji stojącej - latam co rok kilka razy ale ustawienie foteli ( chodzi o odległość ) jest najgorsze w AIR FISCHER POLSKA - Panie prezesie rozumiem że biura wymuszają takie sytuacje ale nie dajmy się zwariować. podróż AIR FISCHEREM to koszmar. My lecimy wypocząć a każdy wakacje zaczyna już na pokładzie samolotu i chce w normalnych cywilizowanych warunkach odbyć podróż. Co do stanu technicznego samolotów wyjątkowo tylko słychać o problemach AIR FISCHER POLSKA , jest wielu przewożników i o oni nie mają takich problemów.ale nie da się ukryć KAZDY WYLOT obsługiwany jest z opóżnieniem / a to część .. a to zamiana samolotu. POWIEM TAK nawet wśród personelu pokładowego innych linii wyraz AIR FISCHER wywołuje ironiczny uśmiech - ja się nie dziwię . Każdy popełnia błędy i wyciąga wnioski , ale AIR FISCHER POLSKA ma coraz więcej problemów i lata - mnie to zastanawia do kiedy.....................   odpowiedz »

    • kłopoty z fisherem 

      [2006-07-20 15:20 83.10.205.*]

      w maju lecieliśmy do egiptu fisherem ,zmieniano nam 4 razy godziny a potem i dzień wylotu a na lotnisku i tak dowiedzieliśmy się ,że mamy czekać dodatkowe 4 godz. oczywiście nikt nie powiedział słowa przepraszam.nikt nie zaproponował kanapki picia koczowaliśmy w hali odpraw to skandal!!!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję