TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

Konkurs "Najlepsze Linie Lotnicze 2008" rozstrzygnięty

Data wysłania: 2009-03-14 00:24 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
6 marca 2009 roku w Krakowie Zbigniew Rapciak, Podsekretarz Stanu w MI wziął udział w uroczystym wręczeniu nagród w V edycji plebiscytu na "Najlepsze Linie Lotnicze 2008". Nagrody zostały przyznane na podstawie wyników głosowania blisko 10 tys. pasażerów, którzy zdecydowali się wybrać najlepszą tanią linię lotniczą, a także linię tradycyjną, biznesową oraz czarterową. Plebiscyt zorganizował Międzynarodowy Port Lotniczy Kraków-Balice wraz z portalem Pasazer.com. W roku 2008 nagrody dla najlepszych linii lotniczych otrzymali:

- W kategorii: najlepsza tania linia lotnicza nagrodę przyznano Wizz Air,
- W kategorii najlepsza tradycyjna linia lotnicza wygrała Lufthansa,
- W kategorii: najlepsza biznesowa linia lotnicza zwyciężyła Lufthansa,
- W kategorii: najlepsza czarterowa linia lotnicza na pierwszym miejscu znalazła się Air Italy Polska.

Nagrody w kolejnych kategoriach wręczyli: Zbigniew Rapciak, Wiceminister Infrastruktury Zbigniew, Jacek Majchrowski, Prezydent Miasta Krakowa, Michał Marzec, Naczelny Dyrektor Przedsiębiorstwa Państwowego 'Porty Lotnicze' oraz Kazimierz Barczyk, przedstawiciel Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Na galę przybyło liczne grono przedstawicieli środowiska lotniczego. W uroczystości wzięli udział: Grzegorz Kruszyński, Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Krzysztof Banaszek, Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, a także prezesi polskich portów lotniczych, przedstawiciele linii lotniczych, które operują w Polsce oraz osoby zainteresowane rozwojem transportu lotniczego.

    • Wybrano najlepsze Linie Lotnicze 2008 

      [2009-03-14 00:24 83.12.148.*]

      Leciałam liniami Wizz Air i niestety nie polecam! W samolocie są mało komfortowe warunki - porównując do innych Tanich lini. Problem powstał również podczas wielokrotnych odwoływań lotu z powodu kilku płatków śniegu w Londynie (większośc lini potrafiła wylądować i wzbić się podczas takich warunków). Obsługa na infolinii była nieuprzejma i kłamała. Pani nie chciała nam "przebukować" lotu na wcześniejszy "bo nie", mimo że wcześniej obiecała że można zadzwonić tego samego dnia i ustalić jak nam pasuje no i nikt wcześniej nie poinformował nas że taki-wcześniejszy lot jest możliwy. Mimo tego, gdy zdecydowaliśmy się na zaproponowaną przez nią dopłatę, stwierdziła że i tak nie może nam przebukować biletów bo musiałaby coś tam wyliczyć a nie może tego zrobić!!! Po kolejnym odwołaniu lotu połączenie z BOK w Wawie przerywano po 2-krotnej informacji że "nikt nie może odebrać" lub po uzyskaniu połączenia z operatorem informowano, że nic nie słychać i rozłączano się. paranoja!!! tak obsługuja najlepsze linie, nie ma co! Eee... szkoda gadać. Wszystko jest pięknie dopuki nikt nie ma jakiegoś problemu. Pozdrawiam!!M.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję