Najważniejszy jest profesjonalizm i doświadczenie internetowych sprzedawców?
Data wysłania: 2006-05-24 13:33 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Internetowy agent turystyczny Wakacje.pl zaczyna nową akcję promocyjną dla turystów - przez 80 dni klienci portalu będą mogli wygrać wysokiej klasy walizkę podróżną. Dodatkowo biuro zapewnia o profesjonalizmie i doświadczeniu swoich internetowych sprzedawców zwraca uwagę na fakt, iż najważniejsza w sprzedaży imprez przez Internet jest umiejętność stworzenia długofalowej więzi emocjonalnej między sprzedawcą i klientem.
W 80 walizek dookoła świata to nazwa nowej akcji konkursowej, przygotowanej przez portal turystyczny Wakacje.pl. Już od 23 maja 2006 roku przez kolejnych 80 dni, internetowi turyści, którzy dokonają rezerwacji dowolnej wycieczki zagranicznej przez portal, będą mieli szansę wygrać wysokiej klasy walizkę podróżną. Partnerem konkursu jest firma Titan, obecna na 29 europejskich rynkach. Patronat medialny nad akcją objęły serwis Podróże.pl i Wydawnictwo Edipresse Polska.
Wakacje.pl to jeden z wiodących na rynku internetowych agentów turystycznych. Jego priorytetową działalnością jest sprzedaż wycieczek zagranicznych on-line. Portal w sezonie 2006 zamierza obsłużyć 28 tysięcy klientów i uzyskać obroty ze sprzedaży rzędu 42 mln zł. Zachętą do zakupów w Wakacje.pl jest nowy i profesjonalnie przygotowany projekt konkursowy, który jak zapowiadają pracownicy portalu, stanowi preludium do szeregu atrakcji zaplanowanych na najbardziej gorące miesiące wakacyjne.
Zasady konkursu są proste. Wystarczy, by internauta wypełnił formularz rezerwacyjny w Wakacje.pl, odpowiedział na łatwe pytanie - Czym są dla Ciebie podróże i wysłał swoje zgłoszenie na adres konkursowy. Wyłanianie zwycięzców będzie odbywało się codziennie, a autor najbardziej oryginalnej z nich, otrzyma atrakcyjną walizkę podróżną. W każdy piątek, na specjalnie przygotowanej stronie internetowej będzie publikowana lista 7 zwycięzców z każdego konkursowego tygodnia.
Internauci są coraz bardziej wymagający, wiedzą jak i gdzie szukać w Sieci, aby znaleźć odpowiednią dla siebie wycieczkę, a przy okazji złapać okazję i wygrać nagrodę. Dlatego zdecydowaliśmy, że naszych klientów będziemy rozpieszczać codziennie, jednocześnie nie zamęczając ich skomplikowanymi warunkami udziału w zabawie. Atrakcyjne walizki cieszą oko, wywołują pragnienie podróżowania i motywują do kolejnego skorzystania z naszych usług - mówi Aleksandra Kaźmierczak, koordynator akcji.
Marta Radzicka, rzecznik Wakacje.pl zapewnia, że dbałość o zadowolenie klientów jest dla portalu sprawą priorytetową. Jeszcze w kwietniu trwała promocja z okazji 7 urodzin firmy, dziś spółka zaskakuje nową akcją. Szeroko zakrojone działania konkursowe i promocyjne, stanowią nie tylko zachętę dla internautów, którzy pierwszy raz zakupili imprezę zagraniczną za pośrednictwem portalu, ale są również kolejną miłą niespodzianką dla stałych klientów, doskonale znających markę Wakacje.pl - dodaje.
Internetowe biuro podróży Wakacje.pl dysponuje dziś tysiącami zorganizowanych pakietów wycieczkowych dla określonych grup odbiorców. Na jego stronach turyści mogą znaleźć propozycje wyjazdów nie tylko dla miłośników plażowania, ale również dla zapalonych globtroterów. - Jednak to, jaką ilością wycieczek dysponuje agent turystyczny staje się kwestią najmniej istotną. Na pierwszy plan wysuwają się natomiast profesjonalizm i doświadczenie internetowych sprzedawców oraz umiejętność stworzenia więzi emocjonalnej między sprzedawcą i klientem. Portal Wakacje.pl, który już od 7 lat buduje długofalowe relacje z internetowymi turystami, pod tym względem pozostaje niedościgniony, ale ze względu na dużą konkurencyjność internetowego rynku turystycznego, nie spoczywa na laurach i podejmuje kolejne działania w zakresie marketingu lojalnościowego. Jeszcze przed wakacjami zaproponujemy nowe atrakcje, które sprawią, że klienci poczują się zupełnie wyjątkowo- podsumowuje Radzicka.
WALIZKA [2006-05-24 13:33 217.97.25.*] Pal licho tę walizkę, proszę o wyjaśnienie, czy taki portal może odmówić przyjęcia do sprzedaży ofert biur podróży, którzy są touroperatorami, ale imprez nie samolotowych.? Czy wspieranie tak dużą siecią sprzedaży wyłącznie branży "samolotowej" jest o.k.? odpowiedz »
Walicha [2006-05-25 23:13 62.179.38.*] Wygram walichę to i tak zniszczą na lotisku w czasie podróży. odpowiedz »
doswiadczenie i profesjonalizm w portalach??? [2006-05-29 12:56 81.18.202.*] Dlaczego nikt nie pisze o pracownikach takich portali internetowych. Nikt nie zwraca uwagi jak są traktowani !!! to skandal i biedronka na nieco wyższym poziomie. Mialam przyjemnosc pracowac w takich portalach i mialam tez przyjemnosc byc poniżana i oszukana przez takiego pracowdawce. To jest straszne jak traktuje sie pracowników turystycznych portali ( no może nie wszystkich - mam taka nadzieje bynajmniej). Chociaż praca w zwyklym biurze podroży jest bardziej nudna to przynajmniej czlowieka lepiej traktują . W ostatnim portalu w jakim pracowalam ( dodam ze jeden z 3 kluczowych na rynku) praktyki jakie sie stosuje przy zatrudnianiu pracownikow sa karygodne a doswiadczenie i profesjonalizm ??? hahahahaha pracownikami bardzo czesto sa przypadkowi stażyści wzięci z Urzędu Pracy ..... i co wy na to??? odpowiedz »
|